27 marca 2021

SZAMPON KLORANE DO WŁOSÓW MATOWYCH I POZBAWIONYCH BLASKU O ZAPACHU MAGNOLII

Witam

Kto zna zapach magnolii? Ja ostatnio poznałam go w szamponie
Klorane Magnolia. Jest to dla mnie nowy produkt, więc z zaciekawieniem po niego sięgnęłam. Używam go stale od trzech tygodni i już mogę podzielić się jak się owy szampon spisuje.




Wskazania: włosy matowe, pozbawione blasku.

Od producenta: 
KLORANE szampon na bazie wosku z magnolii: codzienna pielęgnacja sprawia, że włosy stają się piękne i lekkie, szampon nadaje im natychmiastowy olśniewający połysk, tworzy delikatną powłokę ochronną pozostawiającą na powierzchni włosów, dzięki kwaśnemu pH, które zamyka łuski, zapewnia włosom natychmiastowy połysk, składa się w 95% z naturalnych składników, łącząc wosk z magnolii, który chroni włosy przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, z inuliną, w 100% naturalną odżywką, która ułatwia rozczesywanie włosów, bez ich obciążania, nie zawiera silikonu, ani substancji dających efekt mokrych włosów, ułatwia układanie włosów, sprawia, że włosy stają się elastyczne i jedwabiste.
Opakowanie: przeźroczysta, plastikowa i płaska butelka z możliwością śledzenia ilości szamponu. Zamykanie standardowe typu: klik, wygodne w otwieraniu.

Zapach: delikatny z nutą magnolii.
Konsystencja: pół rzadka, kremowa
Barwa: perłowa

Wydajność: podczas mycia normalnego z wydajnością było ok, ale podczas zmywania olejów musiałam go znacznie więcej nałożyć by mógł sobie poradzić.



Działanie: Szampon dobrze się pieni, jednak przy zmywaniu olejów muszę go nałożyć znacznie więcej by mógł się zapienić. Cieszę się przy okazji jego zapachem, który nie jednego by zadowolił. Trzymam go kilka minut i spłukuję. Łatwo się usuwa z włosów.

Z obietnic producenta co do niego zauważyłam, że włosy w miarę dobrze się rozczesują. Celowo nie używałam po umyciu włosów dodatkowych odżywek czy balsamów. Włosy za każdym razem zmieniały swój wygląd na lepszy. Stały się w dotyku bardzo miękkie, nabrały lekkiego blasku. Sądzę, że z czasem blask będzie jeszcze bardziej widoczny. 

Szampon w żaden sposób nie obciąża włosów. Zauważyłam również, że włosy lepiej się układają i są bardziej "posłuszne". Splatając je na noc w warkocz rano cieszę się pofalowanymi pasmami, które nie prostują się od razu, a gdy upinam włosy kok jest bardziej większy niż zazwyczaj. 

Przeznaczony jest do każdego rodzaju włosów. Nie uczula, skalp po nim nie swędzi. Bardzo lubię takie szampony ponieważ, każdy członek z rodziny może wtedy skorzystać z takiego uniwersalnego produktu.

Dostaniecie go na Notino.pl




pozdrawiam - Magda

12 komentarzy:

  1. Fajnie że jesteś zadowolona z tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że szampon się sprawdził, to uznana marka. ja nie olejuję włosów w klasyczny sposób, oleje dodaję do masek . taki sposób pielęgnacji się u mnie sprawdza bo mam suche włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze żadnego szamponu z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach magnolii też znam tylko przy okazji kosmetyków. Może skuszę się na ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  5. ta marka to dla mnie totalna nowość, tym bardziej jestem ciekawa czy by się u mnie sprawdziła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach magnolii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam szampon z granatem tej marki i miło go wspominam, chętnie poznam ten, bo moje włosy potrzebują odżywienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam okazji testować kosmetyków z tej marki. Szampon mnie zaciekawił, może kiedyś go wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi mnie ten szampon ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie znam marki ale dobrze że się spisał:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń