28 marca 2021

"NOŚ UBRANIA DŁUŻEJ, WODĘ ZOSTAW NATURZE" - NAJNOWSZA KAMPANIA VANISH

Witam

Ruszyła niedawno Kampania Vanish pod hasłem „Noś ubrania dłużej, wodę zostaw naturze”
Ma ona na celu zmotywowanie konsumentów do spojrzenia na swoją garderobę nieco inaczej niż dotychczas oraz uświadomienie im jakie ilości wody pochłania produkcja odzieży. Jednocześnie marka zachęca do bardziej odpowiedzialnej konsumpcji wskazując jak dbać o ubrania, aby zminimalizować wpływ mody na naturę.



Czy wiedzieliście, że do wyprodukowania jednego T-shirtu potrzeba ok. 2 500 litrów wody? Wody, którą człowiek wypija w ciągu 2,5 roku. Jeśli zdamy sobie sprawę z zawartości szafy przeciętnego konsumenta szybko stanie się jasne, że mówimy już nie o tysiącach, a setkach tysięcy litrów wody zamkniętej w jednej garderobie. Wody, której nie dostrzegamy, kupując kolejną rzecz „na poprawę humoru” czy w imię nowych trendów dyktowanych przez rynek mody.




Vanish dba o ubrania, a dbanie o ubrania to pierwszy krok w dłuższym życiu ubrań. 

U mnie w domu Vanish kupowałam jedynie do czyszczenia dywanów i prania białych firan. Kampania ta uświadomiła mi, że po Vanish warto jest sięgać przy każdym praniu ponieważ, usuwa on plamy już w 30 stopniach, zapobiega farbowaniu kolorów, zwalcza nieprzyjemne zapachy, zapewnia higieniczną czystość. A tym samym moje ubrania dostają "dłuższe życie", przez co nie korci mnie kupowanie kolejnych i wieszania ich w garderobie. 

Wystarczy, że filozofię kup-załóż-wyrzuć zamienimy na zadbaj, noś lub daj drugie życie ubraniom.

A do tego posłużą nam kolejne produkty Vanish Oxi Action:

Płyn Vanish Oxi Action White odplamiacz do białych tkanin.

• niezawodne usuwanie plam
• zapewnia jeszcze intensywniejszą biel
• działa nawet w zimnej wodzie
• zwalcza najbardziej uporczywe plamy
• działa w krótkich cyklach prania
• nie niszczy tkanin
• do białych tkanin
• bez chloru




Płyn Vanish Oxi Action White odplamiacz do kolorów.

• zdumiewające usuwanie plam
• działa nawet w zimnej wodzie
• na najbardziej uporczywe plamy
• działa w krótkich cyklach prania
• nie niszczy tkanin
• do białych i kolorowych tkanin
• bez chloru



Proszek Vanish Oxi Action Pink odplamiacz do koloru.

• niezawodne usuwanie plam• działa nawet w zimnej wodzie
• zwalcza najbardziej uporczywe plamy
• działa w krótkich cyklach prania
• nie niszczy tkanin
• do białych i kolorowych tkanin
• bez chloru




Tymczasem obserwowany długoletni proces ocieplania klimatu, anomalie pogodowe, susze sprawiają, że musimy wziąć odpowiedzialność za rozsądne gospodarowanie zasobami wodnymi. Już najwyższa pora, abyśmy dostrzegli wodę w ubraniach i zadbali o środowisko.

Czy ta kampania przekonała Was o niepotrzebne zużycia wody? 

Nie warto kupować nowych ubrań, wystarczy odświeżyć zasoby jakie skrywają szafy odpowiednimi środkami, a nowy outfit na pewno nabierze nowego stylu.




pozdrawiam - Magda

13 komentarzy:

  1. Ja nie dość, że noszę długo ubrania, to jeszcze sporo z nich ma drugie, trzecie i czwarte życie: od ubranek dla lalek, przez ściereczki i inne czyściwo, aż po wyściełanie budy psa na zimę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako wybielacza i odplamiacza używam zawsze Vanisha,nigdy nie zawodzi. Generalnie bardzo fajna akcja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa akcja! Przyznam, że ta informacja o ilości wody potrzebnej do wyprodukowania jednej koszulki, to dla mnie zaskoczenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie za często kupuję nowe ubrania, więc ta kampania mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam jakoś produktów Vanish ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wychodzi, że mało oglądam telewizji, bo nie słyszałam o tej kampani. Jak już używam produktów tej firmy, to do dywanów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już daaaawno nie używałam Vanisha. Stawiam na naturalne proszki i mydła odplamiające, a ubrania też noszę bardzo długo, bo wiele lat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj dawno nie używałam Vanisha. Świetna kampania, oby takich więcej, bo problem jest bardzo poważny.

    OdpowiedzUsuń
  9. super akcja, nie wiedziałam, że produkcja ubrań pochłania tyle wody! co do samego vanisha to na pewno wypróbuję, bardzo zachęcają mnie takie kampanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię markę i ich produkty:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. to jest niesamowicie ciekawe, nie miałam pojęcia, że produkcja pochłania tyle wody :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna akcja Vanisha, bo warto nas, ludzi, uświadamiać i może zaczniemy bardziej dbać o przyrodę.

    OdpowiedzUsuń