21 maja 2021

PROJEKT MYDŁO TO MIEJSCE W PEŁNI NATURALNE I WARTE POLECENIA

Witam

Moja słabość do Manufaktur kosmetycznych trwa nadal i nie zapowiada się, że wkrótce zaprzestanę na poszukiwaniach takich właśnie miejsc. Moje ostatnie odkrycie to Projekt Mydło.

Co go wyróżnia?

NATURA – 100% składników naturalnych.

Kosmetyki tworzone są TYLKO z produktów naturalnych.

EKOLOGIA – wszystkie produkty pakowane są bez użycia plastiku! 
Używany jest jedynie papier i szkło.

Do produkcji używane są tylko certyfikowane składniki.

Produkty nie są rozcieńczane wodą.

Marka nie testuje na ZWIERZĘTACH.

W formułach nie jest stosowany olej palmowy i tłuszcze pochodzenia zwierzęcego.

Kosmetyki są WEGE

Projekt Mydło jest nie tylko 100% naturalny, ale również 100 % hand made.


Jak widzicie marka pokazuje się od najlepszej strony. A jak wypadło kilka produktów jakie osobiście poznałam w ostatnich dniach?




W asortymencie znaleźć można wszelkie naturalne kosmetyki do pielęgnacji skóry, włosów oraz dla domu, psa oraz świece. Mając lekki zapasik pielęgnacyjny pod postacią mazideł wybrałam coś dla duszy i ciała - mowa dziś będzie o świecach jakie są odskocznią po ciężkim dniu oraz paru produktach do kąpieli jakie też w pewnym sensie pomagają się zrelaksować i wpłynąć na skórę podczas kąpieli.



Świece sojowe są przede wszystkim zdrowsze. Jest to utwardzony olej wyciskany z nasion soi. Brak w nim toksyn. Nie wydziela on kancerogennych substancji, jak toluen i benzen.

W procesie produkcji, ani podczas palenia nie zanieczyszcza środowiska naturalnego, a przede wszystkim nie szkodzi człowiekowi i jego zdrowiu.

W przeciwieństwie do wyrobów parafinowych, wosk sojowy jest w pełni biodegradowalny.

Świece takie mają dłuższy czas palenia od parafinowego.


Dwie propozycje jakie poznałam ostatnio w chłodne jak na przekór wieczory umieszczone zostały w szklanych słoiczkach. Nic w nich uroczego bym nie dostrzegała, ale przyozdobienie ich taśmą z juty i innymi drobiazgami zmienia postać rzeczy - bo słoiczki stają się widoczne i urokliwe.

Świece oczywiście jak przystało na manufakturę zostały wykonane ręcznie, mają drewniane knoty. Nie wydzielają szkodliwych substancji, w przeciwieństwie do parafinowych świec.

Podlaska dynia uwiodła mnie zaraz po odkręceniu wieczka zanim ją rozpaliłam. To cudnie słodkie dyniowe ciasto jakie pobudza zmysły. Nadaje się na każdą porę dnia. Sprawdzi się podczas wizyty gości, kiedy częstujemy ich domowym wypiekiem.

Podlaski ogród to poezja kwiatów? Mi bardziej woń przypominała mieszankę kwiatowo-owocową. Lekko kwaskową, rześką i pobudzającą.



Sól do kąpieli słonecznik i glinka różowa

Kosmetyk wykonany w 100 % z naturalnych składników:

sól z Morza Martwego – ma działanie lecznicze, odprężające i regenerujące. Jest bogata w składzie, zawiera magnez, potas, jod, sód, brom, fluor. Działa nawilżająco, oczyszcza skórę z toksyn, ujędrnia.

glinka różowa – oczyszcza i odżywia, bogata w mikroelementy, zamyka pory, zapobiega wiotczeniu skóry, uszczelnia naczynia krwionośne, wyrównuje koloryt skóry.

słonecznik (susz) – ma działanie antyoksydacyjne i przeciwzapalne. Zmniejsza obrzęki, stłuczenia i siniaki.

zapach – kompozycja zapachowa z naturalnych olejków eterycznych z kwiatów jagodlinu wonnego, geranium i lawendy.



Sól wizualnie wygląda ekscytująco. Z widocznymi płatkami słonecznika jakie po wsypaniu do wody unoszą się na wodzie. Jej grube ziarenka nie rozpuszczają się od razu, a powoli. Pomimo, że zapach nie zauroczył mnie, aż tak to sama kąpiel trwająca mniej więcej 20 minut daje dużooo. Rozluźnia i pozytywnie wpływa na skórę. Dodana czerwona glinka do soli poprawia kondycje skóry, wpływa na wolne rodniki i reguluje sebum.




Drugi umilacz to Puder do kąpieli kozie mleko i rumianek

Jest to kosmetyk do kąpieli wykonany w 100% z naturalnych składników. Nada się przede wszystkim dla osób o skórze przesuszonej, wrażliwej, delikatnej, podrażnionej, z przebarwieniami.

Kozie mleko jest jednym z najcenniejszych i najskuteczniejszych, naturalnych surowców kosmetycznych. Nawilża i wygładza, a proteiny zawarte w mleku nadają skórze jedwabistego blasku i zdrowego wyglądu. Kozie mleko niweluje uczucie suchości skóry. Dodatkowo, dzięki zawartości kwasu mlekowego, delikatnie usuwa martwy naskórek.

Puder wzbogacony o suszony kwiat rumianku, który jest delikatnym i kojącym dla skóry ziołem. Wszystko dopełnia relaksujący, orzeźwiający zapach kompozycji olejków naturalnych.



Naturalne kosmetyki jakie wychodzą z pracowni Projekt Mydło są wykonane z certyfikowanych surowców, wg ściśle określonych receptur. Posiadają Raporty Oceny Bezpieczeństwa Kosmetyków i są zarejestrowane w Europejskiej bazie CPNP. 

Zachęcają Was? Jesteście skłonni je poznać? 
Zapraszam do przeglądnięcia asortymentu:)

pozdrawiam - Magda

14 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbowałabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie produkty bardzo zachęcające - zarówno świece,sole,jak i puder :) Z prztjemnością je kiedyś wypróbuję - bo też stawiam na naturę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie marki handmade, więc dziękuję za polecenie tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z tą marką, ale ja akurat bardzo lubię tego typu produkty :). Sól akurat nie dla mnie, ale pozostałe z chęcią bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie cieszy gdy czytałam o kolejnych ekologicznych manufakturach. O tej jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się te opakowania słoiczki, jestem pewna, że te produkty umiliłyby mi wieczorną kąpiel . nie miałam jeszcze niczego tej marki ale to się zmieni

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądają, a do dużo mówi o marce, na pewno się bliżej zainteresuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię odkrywać nowe marki, więc jestem bardzo ciekawa tych mydeł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię naturalne produkty, nie są przepełnione chemią

    OdpowiedzUsuń
  10. Świece zapachowe są naprawdę świetne, więc chętnie kupię je na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o pudrze do kąpieli, ale chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już same opakowania kosmetyków sprawiają, że człowiek ma chęć po nie sięgnąć, a co dopiero naturalny skład i działanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie tego typu umilacze do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią przetestowałabym takie naturalne kosmetyki, jestem ich maniaczką. Muszę sobie zakupić choć jakąś sól

    OdpowiedzUsuń