5 czerwca 2021

NAIL BALM TO SPRZYMIERZENIEC TISANE 2X5 W DBANIU O PIĘKNE PAZNOKCIE

Witam

Balsamiki i pomadki do ust Tisane znam od wielu lat. To kultowe i nie do zapomnienia polskie kosmetyki ziołowe jakie dają nam szybką regenerację ust zwłaszcza zimą. Pamiętam jak zmieniały się ich opakowania. Ja do teraz ich używam w kryzysie bo wiem, że nigdy mnie nie zawiodą.



Nowością marki jest Tisane Balsam do paznokci 2×5. Jest on skierowany do każdej kobiety dla której ważny jest wizerunek ogólny, pierwsze podanie dłoni przy powitaniu jak i świadomość, że ma się zadbane dłonie. Na pewno wtedy manicure dodaje im uroku i nie ma obaw, że zostaniemy źle odebrani. Ja w każdym razie lubię schludnie wyglądać, dlatego o dłonie dbam szczególnie, ponieważ codziennie narażam je podczas domowych prac jak i służbowych. Grunt to dobrze czuć się we własnej skórze.



Oczywiście nieodłącznym moim sprzymierzeńcem w dbaniu o dłonie jest krem. Używam go codziennie na pewno przed snem, ale zdarza się, że w trakcie dnia czasami także po niego sięgnę. Jednak nie zawsze ten dobrodziej jest w stanie wpłynąć na samą płytkę paznokci i na szpecące skórki.



Tisane 2x5 to: 
  • pielęgnacja i ochrona skórek oraz nabłyszczenie paznokcia po zabiegach manicure
  • kuracja paznokci matowych, łamliwych, miękkich i rozdwajających się
  • regeneracja uszkodzonych i suchych skórek wokół paznokci
  • regeneracja paznokci po użyciu lakierów, tipsów, lakierów hybrydowych, zmywaczy do paznokci
  • regeneracja paznokci po kuracji przeciwgrzybiczej
  • codzienna pielęgnacja doprowadzająca do mocnych, zdrowych i zadbanych paznokci
Wskazania
Zalecany przy paznokciach giętkich, łamliwych, rozdwajających się, wysuszonych, matowych, zniszczonych przez stosowanie zmywaczy, tipsów, żeli, lakierów, również hybrydowych oraz skórkach uszkodzonych przy manicure.

Jego zadania
Balsam wzmacnia, odżywia, przywraca połysk i stymuluje wzrost paznokci. Zapobiega ich rozdwajaniu. Wygładza skórki. Efekty widoczne są już po tygodniu stosowania.



Mini słoiczek to zaledwie 4,5 g beżowej mazi. Na początku po odkręceniu słoiczka pod sreberkiem możemy zobaczyć przesłodką rozetkę. Dozownik na linii produkcyjnej aplikując porcje utworzył taki wzorek jaki myślę, dobrze ujrzeć zanim zaczniemy pobierać mazidełko. 

Zaletą balsamiku jest to, że można go nakładać przy tipsach, pomalowanych paznokciach czy podczas kuracji przeciwgrzybiczej.

Aktywnymi składnikami jakie fenomenalnie wpływają na płytkę paznokci są:
miód, wosk pszczeli, ekstrakty z nasion kopru, ziela skrzypu i nasion ostropestu, olej rokitnikowy, hydrolizowana keratyna, oliwa z oliwek, olejek rycynowy, prowitamina B5, witamina E, witamina C.




Wracając do pierwszego składnika - miodu. Tak właśnie pachnie ten kosmetyk do paznokci - miodowo. Z racji, że uwielbiam miód ten zapach mi nie przeszkadza podczas aplikacji.

A kiedy tak właściwie daję "5 minut" paznokciom? Wieczorem, kiedy kładę się już po prysznicu do łóżka i jestem po pielęgnacji. Wtedy mam tą chwilę, aby podreperować paznokcie, nie dać się suchym skórkom jakie momentami doprowadzają mnie do białej gorączki. 

Ten balsamik w ostatnim czasie spadł mi dosłownie z nieba, ponieważ sama pielęgnacja kremami nie starczała, a widziałam, że płytka nie jest w dobrej formie. Może dlatego, że malowałam za często paznokcie? Możliwe. 

W niecałe dwa tygodnie dał się poznać od tej dobrej strony. Jednak by efekty były widoczne jak u mnie pamiętajcie, że ważna jest systematyczność.

Czy dbacie o swoje paznokcie w jakiś szczególny sposób? 

pozdrawiam - Magda
 

9 komentarzy:

  1. Oj, przydałby mi się taki balsam - potwornie rozdwajają mi się paznokcie. Niektórzy mówią, że od piłowania pilnikiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dbam o paznokcie w jakiś szczególny sposób, ale dobrze, że ten produkt się u ciebie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że dobrze by się sprawdził na moich paznokciach bo mam problem ze skórkami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto wiedzieć o takiej nowości.

    OdpowiedzUsuń
  5. To już klasyk, ale ja nie miałam jeszcze produktów Tisane, słyszałam zachwyty, ale mam tyle mazideł do ust.

    OdpowiedzUsuń
  6. Balsam do paznokci na pewno się sprawdzi, polecę go siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego produktu, ale też na razie nie mam potrzeby go używania, jednak dobrze wiedzieć, że może pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mówisz, że to klasyki, a ja nigdy nie słyszałam o tej firmie 🙈 ale czuję, że z tym balsamem muszę się zapoznać 😊

    OdpowiedzUsuń