7 września 2021

VOBRO - CHERRY PASSION WHITE CZYLI WIŚNIA Z NUTKĄ ALKOHOLU

Witam

Czy może być smaczniejszy dodatek do popołudniowej kawy jak nadziewana czekoladka? Opcji owszem jest sporo, ale w moim przypadku to właśnie one z praktycznie każdym nadzieniem uruchamiają u mnie ślinianki już przy pierwszym kęsie. 
Ulubionym nadzieniem jest jednak u mnie wiśniowy. Dlatego jeżeli jesteście fanami wisienkowych czekoladek to koniecznie skosztujcie propozycji od Vobro.


Praliny Cherry Passion o pysznym wiśniowym wnętrzu z nutą wytrawnego alkoholu to słodkości, które potrafią przekazać więcej niż słowa. Wyraź miłość, wdzięczność lub spraw wyjątkowej osobie pyszną przyjemność zupełnie bez okazji. Ozdobne, prezentowe opakowanie czekoladek kryje w sobie słodkie chwile, które zapragniesz dzielić z najbliższymi. Cherry Passion docenią miłośnicy wysokiej jakości słodyczy o niecodziennym połączeniu smaków. Czekoladki dostępne są w opakowaniach o różnej formie i gramaturze, wśród których każdy znajdzie pudełeczko odpowiadające swojej wyjątkowej, indywidualnej okazji.


Cherry Passion White 💓 możecie otrzymać w paru opakowaniach i nie wiem sama które jest ładniejsze od siebie bo trudno to ocenić widząc eleganckie i gustowne kartoniki. Stojąc przed półką w sklepie na pewno nie przejdzie się koło nich obojętnie. Graficznie przygotowano je naprawdę solidnie i mają się czym pochwalić. Soczyste wisienki ochoczo zachęcają każdego smakosza do sięgnięcia właśnie po to pudełeczko, a nie inne.



Różnią się one od siebie na pewno gramaturą 210g lub 280g. W smaku są bardzo podobne. Mają kilka wspólnych cech jak:
  • Praliny mają kształt kopczyka
  • Nadziewane wiśnią w alkoholu
  • Pokryte czekoladą deserową
  • Nie zawierają barwników
  • Nie zawierają konserwantów
  • Nie zawierają tłuszczów utwardzonych
  • Nie zawierają oleju palmowego


Czekoladki w obu przypadkach pakowane są w osobne sreberka. Przy gramaturze 280 g ułożono je w dwóch szufladach, a przy 210 mieszczą się w szczelnym woreczku, gdzie można je wysypać na paterę lub ozdobną miseczkę.



Obłędne opakowania, smaczne czekoladki – czego chcieć więcej? I w dodatku produkcji naszej - polskiej.

pozdrawiam - Magda

11 komentarzy:

  1. Czekoladki jak czekoladki, ale zdjęcia sa po prostu cudowne! Poczułam się, jak w Paryżu! Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiśnia z nutą alkoholu zawsze mnie przekonuje, po prostu uwielbiam te słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina Kwiatkowska07 września, 2021

    Uwielbiam wszelkie słodycze, więc koło tej wiśniowej propozycji też nie przejdę obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż lubi takie słodkości i z każdej bombonierki się cieszy jak dziecko. Ja unikam czekolady, więc rzadko sięgam po takie czekoladki

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają przepysznie. Nie jestem wielką fanką wiśni w czekoladzie, ale lubię sięgnąć od czasu do czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie jadłam takich czekoladek, a kiedyś nawet sama robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię takie wiśniowe pralinki :D dawno ich nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądają te czekoladki, mnie bardzo ciekawi ich smak, bo dawno takich nie jadłam.
    Z chęcią je wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie prezentują się te czekoladki. Tych konkretnych nie znałam. Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń