13 listopada 2021

DOMOWE ZABIEGI Z UDZIAŁEM PEELINGU ENZYMATYCZNEGO JAKI WRZUCIŁAM DO KOSZYKA NA TOPESTETIC.PL

Witam

Jednym z domowych zabiegów jaki możemy sobie my kobiety same zorganizować jest peeligowanie skóry twarzy, dla lepszego wchłaniania aktywnych substancji jakie znajdziemy nie tylko w kremach, ale w poszczególnych krokach w pielęgnacji. Sama praktykuję ten zabieg od wielu lat z pozytywnym skutkiem. Przede wszystkim dokładnie oczyszczam cerę, złuszczam martwy naskórek. Dbam o to, by nie uszkodzić warstwy hydrolipidowej, dlatego mając cerę wrażliwą sięgam po peelingi enzymatyczne jakie są znakomite, a ja nie muszę się martwić, że taki kosmetyk użyty w zabiegu na twarz wyrządzi jej krzywdę.

W ostatnich tygodniach jest ze mną polska marka Sensum Mare AlgoPure Gentle Enzyme Facial Exfoliator z propozycją peelingu enzymatycznego.




Delikatny peeling – maska enzymatyczna z linii ALGOPURE to unikalne połączenie siły działania enzymów z papai, mango i żurawiny z nawilżającym i odżywczym działaniem kompleksu 5 alg morskich i wody z lodowca norweskiego. Enzymy delikatnie i skutecznie usuwają zrogowaciałe komórki naskórka pozostawiając skórę oczyszczoną i wygładzoną. Poprawiają jej elastyczność poprzez regenerację komórek skóry.

Aktywne składniki:
 
  • kompleks trzech enzymów – z papai, mango i żurawiny skutecznie oczyszcza skórę z martwego naskórka, pozostawiając ją odświeżoną i wygładzoną
  • wyciąg z jagód pieprzu tasmańskiego – uszczelnia naczynia krwionośne, działa przeciwzapalnie, redukuje zaczerwienienia, obrzęki i uczucie pieczenia.
  • kompleks 5 alg – starannie dobrana kompozycja pozwala na spotęgowanie nawilżającego i odżywczego efektu na skórę. W skład kompleksu wchodzą algi: morszczyn, nori, enteromorpha, wakame i lithothanium. Kombinacja ta jest niezwykle bogata w aminokwasy, cukry oraz sole mineralne.
  • woda z lodowca – naturalnie bogata w minerały i pierwiastki śladowe doskonale nawilża i oczyszcza skórę twarzy. Jej naturalnym źródłem jest lodowiec. Woda skrupulatnie zbierana jest z wodospadu zanim wleje się do oceanu w miejscu dostępnym tylko drogą morską.



Peeling idealny jest dla każdego typu skóry, również osób z cerą wrażliwą. Dla poszukujących delikatnego, ale zarazem skutecznego oczyszczania i wygładzenia skóry twarzy. Peeling ma formę przeźroczystego musu. Idealnie utrzymuje się na twarzy, a po zmyciu na skórze jestem w stanie wyczuć pewne napięcie.

Algi zawarte w peelingu odżywiają i nawilżają skórę twarzy, a wyciąg z jagód pieprzu tasmańskiego uszczelnia naczynia krwionośne. Działa on przeciwzapalnie, redukuje zaczerwienienia, obrzęki i uczucie pieczenia.

Peeling mieści się w EKO TUBIE jaka wykonana jest w 96% z biomasy uzyskiwanej z trzciny cukrowej.



Przy nakładaniu trzeba się jedynie skupić na równomiernej warstwie. Ja dodatkowo zahaczam jeszcze o szyję i dekolt. Po 15 minut zwyczajnie go spłukuję i gotowe. Cera po tym zabiegu jest mega oczyszczona i wygładzona. W tym zadaniu sprawdzają się enzymy z żurawiny, papai i mango, które usuwają zrogowaciały naskórek.

Peeling regularnie stosowany przyczynia się do redukcji zmarszczek, wyrównuje koloryt i rozświetla skórę twarzy.

Symbolem marki Sensum Mare jest kropla, która odnosi się do pierwotnego bogactwa świata morskiego skąd czerpią składniki aktywne. Pojedyncza kropla dermokosmetyków SENSUM MARE kryje bogactwo i skuteczność działania zawartych w niej silnie skoncentrowanych składników.


Kosmetyk możecie nabyć w moim ulubionym sklepie internetowym topestetic.pl gdzie można znaleźć naprawdę wiele wskazówek pielęgnacyjnych czy porad kosmetologa, jak i produktów czy informacji o promocjach, dlatego warto być na bieżąco i odwiedzać ten profil na ig @topestetic

Czym wyróżnia się to miejsce?
  • Profesjonalnym doradztwem
  • Do dyspozycji jest specjalista, który określi potrzeby skóry i doradzi odpowiednie produkty, oraz
  • Wieloma markami oferującymi swój bogaty asortyment
  • Robiąc zakupy na tej stronie, możecie liczyć na sporo różnych próbek oraz gadżety firmowe.
Wpis powstał we współpracy z topestetic.pl

pozdrawiam - Magda

12 komentarzy:

  1. Świetny produkt, tego szukałam. Dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za polecenie, chętnie sobie kupiię

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tej marki, opis brzmi zachęcająco. Dzięki za informację!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marki Sensum Mare nie znam. Ale właśnie szukam jakiegoś dobrego peelingu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy peeling, marki nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkt dla mnie i z chęcią bym go sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam ani o tej firmie ani o tym zabiegu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo polubiłam się z peelingiem enzymatycznym, choć akurat z innej firmy. Ale dla mojej mieszanej cery sprawdza się genialnie

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie akurat mam maseczkę peelingujacą na buzi:) Sensum Mare bardzo mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Od lat stosuję peelingi enzymatyczne, ale przekonałaś mnie do wypróbowanie tego właśnie dzięki ekologicznej tubce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki tej kosmetyki. Mają naprawdę świetne składy i super działają 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. nie słyszałam wcześniej o tej marce, ale widać że jest na bardzo wysokim poziomie

    OdpowiedzUsuń