5 listopada 2021

ECO MASŁO DO CIAŁA OD LIRENE NA BAZIE KIEŁKÓW OWSA I OLEJU Z KONOPI

Witam

Balsam, mleczko, a może masło jest najlepszym mazidełkiem na porę jesienno-zimową? 

Zdecydowanie masło, bo ono w krótkim czasie daje komfort i utrzymuje w skórze nawilżenie jakie jest istotne podczas chłodu i wiatru. 

Efekty te szczególnie wyraźne są w przypadku silnie wysuszonej, podrażnionej skóry, kiedy przebywamy sporo czasu w warunkach niesprzyjających. Masło, w przeciwieństwie do lżejszych kosmetyków, po aplikacji nie wchłania się od razu, lecz pozostaje na skórze w postaci aktywnie działającego filmu. 

Niektórym może to wadzić, a mi wprost przeciwnie, ponieważ wiem, że skóra zostaje dobrze zabezpieczona. To dzięki niemu dobroczynne składniki produktu mogą aktywnie regenerować skórę nawet przez kilkanaście godzin od rozprowadzenia go na ciele.



Eco masło do ciała w wersji z kiełkami owsa i oleju z konopi od Lirene ma służyć przy regeneracji. Nadaje się przy skórze typu suchego oraz przy odwodnionej, szorstkie, podrażnionej, zmęczonej i uszkodzonej.



Jak działa?
Eco masło intensywnie regeneruje skórę, przywracając jej odpowiednie nawilżenie oraz zdrowy wygląd. 

Jak stosować?
Wystarczy nanieść masło na oczyszczoną i osuszoną skórę ciała i delikatnie wmasować.



W okrągłym, plastikowym słoiczku mamy 200 ml masła. Jest ono jak przystało na masło bardzo wydajne. Konsystencja jest idealna, masło przyjemnie pachnie – nie drażni swoją wonią. Po skórze przyjemnie sunie, zwłaszcza jak wyjdzie się z kąpieli czy prysznica. Sądziłam, że będzie się wchłaniać dłużej, a tu niespodzianka, bo masło potrafi się w skórę wpić. Na skórze zostawia film, ale nie lepki czy tłusty.

Po zaledwie paru aplikacjach przynosi widoczną i namacalną poprawę. Znakomicie nawilża, koi, a miejsca szorstkie zanikają. Patrząc na składniki aktywne, nie mam wątpliwości, że to ich zasługa.

Zawiera składniki aktywne:

98% składników pochodzenia naturalnego
  • OLEJ Z KONOPI dogłębnie regeneruje, przywraca równowagę hydrolipidową
  • EKSTRAKT Z KIEŁKÓW OWSA koi i łagodzi podrażnioną skórę
  • OLEJ SOJOWY nawilża i zmiękcza
  • MASŁO SHEA odżywia i wzmacnia
  • OLEJEK Z 7 KWIATÓW uelastycznia i wygładza



Lirene Natura to linia kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, która tworzy gamę produktów opartych na składnikach organicznych i pochodzenia naturalnego. Opakowania kosmetyków linii Natura zostały wytworzone z materiałów przyjaznych środowisku i nadających się do recyklingu.

pozdrawiam - Magda

15 komentarzy:

  1. Lubię ich kosmetyki, ale tego masła nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. no nie, tak rozsmarować sobie na chlebku ;) a tak serio to faktycznie bardzo kuszący produkt

      Usuń
  3. Nie kupowałam dawno masła do ciała, więc chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulina Kwiatkowska05 listopada, 2021

    Zainteresowałaś mnie tym masłem do ciała, może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się świadomość tej marki i jej podeście do środowiska, także skusiłabym się

    OdpowiedzUsuń
  6. ten świat na zawsze pozostanie dla mnie czarną magią ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że wszystko co eco i bio robi się modne również w kosmetyce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam i nie ukrywam, że podoba mi się ten trend.

      Usuń
  8. Lubię kosmetyki Lirene,a to masło ma bardzo fajne i lubiane przez moją skórę składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam masło za zapach. Ale dla mnie jest trochę za tłuste :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji używac tego masła, ale w ogóle mało kosmetyków tej firmy używałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam masła do ciała, jednak nigdy nie miałam żadnego z Lirene ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie przepadam za masłami do ciała wolę jednak klasyczne balsamy.
    Swoja drogą nie wiedziałam że marka wypuściła taka serię

    OdpowiedzUsuń