27 grudnia 2021

LIRENE NATURA W PROPOZYCJI ECO BALSAMU DO CIAŁA PSZENICA I OLEJ Z KONOPI OD LIRENE

Witam

Wczesną jesienią rozpoczęłam pielęgnację ciała ECO BALSAMEM DO CIAŁA PSZENICA & OLEJ Z KONOPI - ujędrnienie od Lirene. Niedawno w moje ręce trafił drugi balsam z tej linii LEN & OLEJ Z KONOPI. Zawiera on, aż 98% składników pochodzenia naturalnego.

Idealny dla skóry:
• odwodnionej i szorstkiej w dotyku
• suchej
• łuszczącej się

Wegańska formuła w 100%



Aktywnymi składnikami w im są:

💚OLEJ Z LNU - łagodzi i koi podrażnienia

💚OLEJ Z KONOPI - dogłębnie odżywia i ujędrnia

💚OLEJ BABASSU - poprawia napięcie i elastyczność

💚MASŁO SHEA - natłuszcza, wzmacnia barierę lipidową skóry

💚MASŁO MURU MURU - nawilża i przywraca miękkość

Formuła oparta na organicznych i naturalnych składnikach, których źródło pochodzenia potwierdzają certyfikaty.

Opakowanie nadaje się do recyklingu, można je segregować po zużyciu.

Kosmetyki Lirene produkujemy wykorzystując energię pochodzącą w 100% ze źródeł odnawialnych.


Balsamu mamy do pielęgnacji 350 ml - więc sporo. Dołączona pompka w tym przypadku sprawdza się idealnie ponieważ dozuje dobre jednorazowe porcje.

Balsam ma lekką konsystencję. Po skórze przyjemnie sunie przez co całe balsamowanie trwa krótko. Wchłanianie także jest ok. Na skórze zostawia film, ale nie lepki raczej ochronny. Skóra już po paru aplikacjach ma wyczuwalne nawilżenie jakie wzmacnia się przy kolejnych użyciach. Zapach jest przyjemny, przebijają się nuty ziołowe jakie się nie narzucają.

pozdrawiam - Magda

8 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego balsamu i może się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie widziałam tego balsamu. Muszę się lepiej rozejrzeć, bo firma jest mi doskonale znana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nigdy nie słyszałam o tym ojeju. W ogóle większość rzeczy, które przedstawiasz na tym blogu to dla mnie nowość.

      Usuń
  4. Jestem zdumiona że linia kosmetyków Lirene od lat prowadzi wśród najlepszych i nadal zaskakuje cudownymi nowościami na pewno poszukam tego kremu szczególnie że w składzie ma masło Shea Agnieszka Ciemińska

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulina Kwiatkowska28 grudnia, 2021

    Nie słyszałam wcześniej o tym balsamie do ciała i jestem go ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się i odważę się wypróbować :) Teraz zimową porą moja skóra potrzebuje nawilżenia

    OdpowiedzUsuń