23 grudnia 2021

REGENOVUM W OPIECE SKÓRY DOJRZAŁEJ OD APTECZNEJ MARKI PHARMACERIS

Witam

Pharmaceris REGENOVUM to linia specjalistycznych dermokosmetyków przeznaczona do kompleksowej pielęgnacji skóry dojrzałej. Wraz z wiekiem z uwagi na zachodzące z czasem procesy obejmujące utratę lipidów, zmiany w składzie mikrobiomu, ścieńczenie naskórka oraz w wyniku wieloletniej ekspozycji na działanie czynników zewnętrznych skóra traci swoje właściwości, ulega naturalnym procesom starzenia, staje się bardziej podatna na wysuszenie i podrażnienia. Preparaty z linii REGENOVUM stworzone zostały z myślą o skórze potrzebującej regeneracji, wzmocnienia struktury naskórka oraz przywrócenia jej naturalnej jędrności.



Od dobrych kilkunastu lat w trosce o swoją dojrzałą skórę dobieram do swojej pielęgnacji przeważnie produkty na bazie naturalnych składników lub dermokosmetyki. Kiedy do alfabetu Pharmaceris dołączyła nowa literka G - REGENOVUM - SKÓRA DOJRZAŁA od razu wzbudziły moją uwagę produkty jakie zostały przeznaczone do tego typu skóry. Za sobą mam już krem na bazie mocznika jaki wysoko oceniłam. Tym razem na jesienno-zimową porę dobrałam Lipidowy żel myjący oraz Balsam nawilżająco-odżywczy.

Każdego z produktów mamy 400 ml. Żel jak sądzę skończy się szybciej, ale i tak wykazuje się on dobrą wydajnością. Opakowania występują w białych odcieniach, aplikacja odbywa się za pomocą pompek typu airless.

LIPIDOWY ŻEL MYJĄCY
Z FORMUŁĄ ANTYBAKTERYJNĄ
I OCHRONĄ MIKROBIOMU



- przeznaczony jest do codziennego oczyszczania nadmiernie przesuszonej oraz wyjątkowo wrażliwej skóry dojrzałej, o zaburzonym składzie fizjologicznej flory bakteryjnej i uszkodzonym, ochronnym płaszczu lipidowym. Wskazany także do pielęgnacji skóry swędzącej, łuszczącej się oraz skłonnej do występowania zaczerwienień i podrażnień.

Żel zapienia się podczas masażu, subtelnie pachnie dając nam pewien odpoczynek dla zmysłów. W myciu wykazuje się skutecznością bo oczyszcza nie naruszając równowagi hydrolipidowej. Przy dolegliwościach typu przesuszenie, ściągnięcie potrafi ten dyskomfort częściowo usunąć dając przyjemną ulgę. Żel nie zawiera alkoholu i nie powoduje przesuszenia skóry.

Zawarta w preparacie witamina B12, idealnie dopasowana do potrzeb skóry dojrzałej z objawami suchości, wykazuje silne właściwości łagodzące. Zmniejsza uczucie swędzenia, niweluje podrażnienia i zaczerwienienia skóry, wywołane zarówno czynnikami zewnętrznymi, jak i nadmiernym przesuszeniem.

Formuła wzbogacona w probiotyk, wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry.
Żel, zawierający w swoim składzie olej awokado, dostarcza przesuszonej skórze niezbędną dawkę witamin i minerałów, zapewniając jej właściwe odżywienie i regenerację oraz gładkość i jedwabistość w dotyku.

BALSAM NAWILŻAJĄCO-ODŻYWCZY
Z FORMUŁĄ ANTYBAKTERYJNĄ
I OCHRONĄ MIKROBIOMU



- ten balsam jest doskonałym dodatkiem do wyżej opisywanego żelu myjącego. Jest odpowiedni do skóry dojrzałej, przesuszonej i skłonnej do podrażnień, z zaburzoną równowagą fizjologicznego mikrobiomu, która utraciła jędrność i właściwy poziom nawodnienia. Ale według mnie mogą po niego sięgać osoby dużo młodsze, jeżeli tylko borykają się z problemami skórnymi.

Teraz kiedy spadła temperatura ta opcja balsamu znakomicie zabezpiecza skórę przede wszystkim przed wysuszeniem czy łuszczeniem. Nie umiem określić jak wpływa on na samo starzenie się, ale w pielęgnacji się sprawdza. Natłuszcza skórę, zostawia film i do niego trzeba się przyzwyczaić. Nie jest to jego wada, bo nałożony umiarkowanie częściowo się wchłania, a pozostała warstwa nie klei się, a to spory plus. Ma ona jednak inne zadanie:
Tworzy na powierzchni skóry wielofunkcyjny płaszcz, chroniący zarówno przed szkodliwym działaniem drobnoustrojów, jak również neutralizujący i redukujący namnażanie bakterii odpowiedzialnych za powstawanie podrażnień. Stymuluje regenerację naskórka oraz wspomaga odbudowę uszkodzonej bariery lipidowej.
Balsam zawiera:

- Witaminę B12, ujędrnia i wygładza skórę, poprzez stymulację wzrostu i podziałów komórek.
- Mocznik 5%, zapewnia odpowiednie nawilżenie, pozostawiając skórę gładką i miękką w dotyku.
- Srebro koloidalne, neutralizuje i redukuje namnażanie bakterii patogennych oraz stymuluje regenerację naskórka oraz wspomaga odbudowę uszkodzonej bariery hydrolipidowej.
- Probiotyk, reguluje równowagę mikrobiomu, działa kojąco i łagodzi podrażnienia.
- Olej konopny i olej arganowy, tworzą swoistą barierę utrzymującą wilgoć w naskórku, wykazują silne działanie łagodzące oraz zmniejszają swędzenie skóry.
- Masło Shea, odżywia i regeneruje skórę, poprawiając elastyczność warstwy rogowej.

Ten znakomicie się uzupełniający duet dermokosmetyków myślę, że znajdzie więcej zwolenników. Zwłaszcza osoby ze skórą dojrzałą, suchą i podrażnioną.

pozdrawiam - Magda

12 komentarzy:

  1. Chętnie zwrócę uwagę na te produkty w roli prezentu na przyszłość. Dziękuję za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe wieki nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że warto przetestować ten duet.

    OdpowiedzUsuń
  4. duet idealny dla mnie gdzie podrażnienia to moja codzienność...

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej marce, czytałam o ich produktach na blogach, ale nie miałam okazji sama ich poznać. Może kiedyś mi się to uda

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulina Kwiatkowska23 grudnia, 2021

    Chętnie zwrócę uwagę na te produkty w przyszłości, mam co nadrabiać.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie sprawdza się jako prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie są to kosmetyki przeznaczone dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te produkty bardzo mi się podobają, musze popatrzeć za nimi w aptekach i całkiem możliwe, ze się skusze

    OdpowiedzUsuń
  10. ten duet z pewnością by się u mnie sprawdził bo mam suchą i wymagającą zaawansowanej pielęgnacji skórę. ładne opakowania

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ze Ty jesteś zadowolona i to chyba najważniejsze. Ja jednak wolę nieco inne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń