25 stycznia 2022

NOWA LINIA OD LABORATORIUM JOANNY /CANNABIS SEED/

Witam

Jeszcze jakiś czas temu pojawienie się w kosmetykach konopi było czymś nowym i mało znanym. Ja od samego początku widziałam w tych produktach do pielęgnacji ciała czy włosów potencjał bo zwyczajnie zapoznałam się z właściwościami konopi i uznałam, że jest to wartościowy składnik bazujący w kosmetyce.

Konopie są źródłem cennych minerałów jak żelazo, cynk, fosfor czy magnez, witamin C, D, E oraz z grupy B, a także aminokwasów, które mają pozytywny wpływ na skórę i włosy, czyni je bezkonkurencyjnie wszechstronnym składnikiem kosmetyków. Taki zestaw cennych substancji odżywczych nie występuje w naturze w żadnej innej roślinie! Do receptur kosmetyków dodaje się najczęściej ekstrakt z nasion konopi lub olej konopny. Pozyskuje się je oczywiście wyłącznie z roślin pochodzących z zatwierdzonych odmian, które nie zawierają substancji psychoaktywnej (THC).



Laboratorium Joanna swoje portfolio poszerzyło parę miesięcy temu o nawilżająco-wzmacniającą linię do pielęgnacji włosów delikatnych i uwrażliwionych.
To produkty skrojone na miarę czasów. Przewlekły stres związany z pandemią mocno osłabił nasze włosy. A ich wzmożone wypadanie to jedno z najczęstszych powikłań po Covid-19. Dlatego wszystkie produkty z tej linii były testowane na ozdrowieńcach i uzyskały pozytywne wyniki potwierdzające ich skuteczność w poprawianiu kondycji włosów po przebytej chorobie. Szampon i wcierka działają bezpośrednio u źródła problemu. Zawarty w nich kompleks Vital Hair pomaga w zakotwiczeniu cebulek włosowych w skórze głowy, a także dostarcza im energii koniecznej do prawidłowego wzrostu włosów.




Biotyna stymuluje produkcję keratyny. A witamina PP poprawia strukturę włosów osłabionych, zwiększa ich elastyczność, nadaje połysk, powoduje poprawę ukrwienia skóry głowy i transport składników odżywczych do cebulek włosowych. W składzie nie mogło zabraknąć oczywiście ekstraktu z nasion konopi, który działa nawilżająco i wzmacniająco zarówno na włosy, jak i na skórę głowy. Recepturę wcierki wzbogacono także o prebiotyki, które dbają o właściwą mikroflorę skóry głowy, a zapobiegając stanom zapalnym, ograniczają także wypadanie włosów.




Proponowane szampony znakomicie oczyszczają włosy i sebum ze skalpu. W moim przypadku nie uczuliły i nie wywołały np: łupieżu - za to duży mogę im przyznać plus. Zawarta w nich biotyna czy ekstrakty z ziół potrafią dobrze wpłynąć na włosy. W zależności od używanego zestawu.

Cieszę się, że Joanna pomyślała i dołączyła do nich wcierki jakich można użyć na skalp w celu zapobiegnięcia nadmiernego wypadania. Są one łatwe w użyciu, dzięki rozpylaczom wystarczy spryskać nimi skalp i wykonać masaż.

pozdrawiam - Magda

9 komentarzy:

  1. Tej serii z Joanny jeszcze nie próbowałam, ale zgadzam się z Tobą, że konopie w kosmetykach mają zbawienny wpływ na włosy czy skórę. Używałam kilku serii i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe uzywam tej marki, ale moze sprobuje? Dziekuje za recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto korzystać z dobrych kosmetyków do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. już dawno dawno nie miałam ich kosmetyków ta seria brzmi kusząco

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej serii nie znam, ale zużyłam sporo opakowań ich szamponu do blondu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że jesteś zadowolona z tych kosmetyków do włosów. Będę miała je na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te wcierki mega mnie zaciekawiły, pierwszy raz widzę produkty z tej linii, muszę obczaić składy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej serii nie znam, zresztą produktów Joanny nie znam. Nie pamiętam czy coś kiedykolwiek używałam.

    OdpowiedzUsuń