7 maja 2022

ORGANICZNE WODY DO RÓŻNYCH PRZYPADŁOŚCI SKÓRNYCH OD InaEssentials 🌿🌼

Witam

Mam słabość do rodzinnych firm jakie produkują kosmetyki. U nas w Polsce powstaje ich coraz więcej, a ja nie nadążam się nimi nacieszyć. Firmy te stawiają przede wszystkim na jakość. Składniki do produkcji są umiejętnie dobierane, a same kosmetyki sa konkretne i mogą służyć przede wszystkim skórze wrażliwej bo ich składy opierają się na naturalnych składnikach.



InaEssentials to rodzinna firma od ponad dziesięciu lat zajmuje się rolnictwem ekologicznym i przetwarzaniem nasion oleistych. Uprawia ona ekologiczne plantacje lawendy, róży, perukowca podolskiego, melisy, rumianku i szałwii.

Od 2019 prężnie się rozwija. Tak piszą o sobie:
Obecnie jesteśmy dumni, że działamy na 18 rynkach UE. Oferujemy niesamowitą obsługę klienta, produkty wysokiej jakości i szybką dostawę do klientów w całej Europie.

Moja kosmtyczka została zasilona:




Organiczną wodą rumiankową na egzemy i podrażnioną skórę. Jest unikalna dlatego, że w odróżnieniu od większości hydrolatów, które są produktem „resztkowym” po ekstrakcji olejków eterycznych, woda z kwiatów rumianku rzymskiego jest destylatem pierwotnym o wysokiej zawartości olejku eterycznego. Ze względu na wysoką zawartość olejków eterycznych takie wody są często wykorzystywane do produkowania kosmetyków do ciała i leczniczych preparatów ziołowych.

Za co plus? Za pozbycie się podrażnień po myciu twarzy wodą miejską jaka została czymś 'nafaszerowana'. Nie mogłam pozbyć się zaczerwień i krostek. Przemywając tą wodą buzię pozbyłam się niedogodności.



💙Organiczną wodą różana dla suchej i zmęczonej skóry. Jest unikalna, gdyż zawiera 0,1% olejku różanego - więcej niż jakakolwiek inna woda różana na rynku. Wynika to z faktu, że otrzymujemy wodę różaną przez destylację organicznego olejku różanego. Ma właściwości regenerujące komórek skóry, dzięki czemu produkt nadaje się doskonale do walki z suchą i zmęczoną skórą.

Za co plus? Za doskonałe tonizowanie cery o poranku i wieczorem. Poza tym fajnie doczyszcza i nadaje lekkie nawilżenie jakie wspomagam kremem.



💚Wodą naturalną z perukowca podolskiego do higieny jamy ustnej. Jest unikalna dlatego, że jest jedyną wodą tego rodzaju z ziół hodowanych ekologicznie i posiadająca certyfikat ekologiczny w kraju.

Za co plus? Dobrze wpływa na dziąsła, łagodzi i usuwa dyskomfort w jamie ustnej. Poprawia też stan nieświeżego oddechu.



💙 Wodą z dzikiego dziurawca na łuszczycę i wrażliwą skórę. Cechą wody z dzikiego dziurawca jest to, że w przeciwieństwie do masowo produkowanych hydrozolów, które są produktem wtórnym po ekstrakcji olejków jest pierwotnym destylatem o wysokiej koncentracji olejku eterycznego. Ze względu na wysoką zawartość olejków eterycznych, te wody kwiatowe są bardzo często wykorzystywane do tworzenia różnorodnych produktów kosmetycznych i terapeutycznych ziołowych.

Za co plus? Ta woda pomaga w walce z łuszczycą, wypryskami, wysypkami i zapaleniem skóry. W moim przypadku złagodziła oznaki łuszczycy jakie występują u mnie na przed ramionach. Obecnie są śladowe.



Ja miałam okazję poznać kilka wód organicznych na różne dolegliwości skórne. Zostały one przygotowane z naturalnych wyciągów, które mogą z koleii załagodzić problem skórny z jakim się borykamy. Produkowane są z naturalnych składników nie zawierają barwników i dodatków.

Korzystacie z takich wód organicznych? A może was przekonałam, że warto to zrobić?

pozdrawiam - Magda

8 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tych wodach organicznych, ale przekonałaś mnie, że warto to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pojedztam07 maja, 2022

    Zawsze chętnie wspieram polskie marki, które wyróżniają się jakością produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą różaną chętnie bym wypróbowała, zwłaszcza latem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. one mnie mega kuszą by je wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile to człowiek ciekawych nowości odkrywa przeglądając blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy07 maja, 2022

    Te wody organiczne zyskują ostatnio duże zainteresowanie. Czytając skład zastanawiam się na ile są naturalne? Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  7. Marka InaEssentials nie jest mi znana, ale zaciekawiły mnie te wody i chętnie je wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś bardzo lubiłam hydrolaty, teraz trochę opuściłam się z pielęgnacją.

    OdpowiedzUsuń