27 czerwca 2022

HERBAPOL POLANA /INTENSYWNA OCHRONA UST/ POMADKA Z SPF 20 NA LATO 2022

Witam

W ciągu całego roku ochraniam usta stosując różne pomadki. Po kieszeniach czy torebkach mam poukrywane te mazidełka by użyć ich w razie konieczności z racji, że mam kapryśne usta, które wysuszają się kiedy chcą. Jest to ich główny problem "od zawsze".

Wybierając prawidłową ochronę z wartościowymi składami często unikam suchych skórek lub pęknięć ust. To sprawdzona metoda i trzymam jej się od dawna.

Ostatnio na letnią porę wybrałam pomadkę od Herbapol Polana - Intensywna ochrona pomadka pielęgnacyjna do ust SPF20.



Pomadka znajduje się w klasycznym opakowaniu w jakich umieszcza się tego typu mazidełka do ust. Jest to odżywcza pomadka przeznaczona do każdego rodzaju skóry. Działa ochronnie i intensywnie nawilża. Zawiera w składzie czerwoną koniczynę. Jest to roślina wspierająca kobiety w trosce o dobrą kondycję i piękno skóry – obecna w każdym produkcie Polany.

Bogata w dobroczynne izoflawony, w naturalny sposób redukuje negatywne skutki promieniowania UV i działania wolnych rodników (zmniejsza wysuszenie naskórka, pozytywnie wpływa na elastyczność i sprężystość skóry, zmniejsza szarość skóry i wyrównuje jej koloryt, skóra jest bardziej jędrna i zauważalnie odmłodzona).

Olej z maku – bogaty posiada właściwości nawilżające i zwiększające barierę skórną. Poprawia elastyczność skóry, działa przeciwzmarszczkowo i ujędrnia.
 
Olej z rokitnika – prawdziwe bogactwo witamin i mikroelementów. Nawilża skórę, natłuszcza ją, ujędrnia i zapobiega powstawaniu zmarszczek. Nie obciąża skóry. Olej z wiesiołka – przeciwdziała zmęczeniu i starzeniu się skóry. Reguluje wilgotność i poprawia elastyczność skóry.

Kosmetyk wzbogacony został o filtr ochronny SPF20, dzięki czemu skutecznie chroni usta przed szkodliwym wpływem promieni słonecznych, a zawarte w nim oleje roślinne i wosk pszczeli skutecznie chronią usta przed wiatrem czy mrozem. Zabezpiecza skórę ust przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych - ostre słońce, wiatr, mróz.

Nie zawiera konserwantów, cukru, produkt organiczny, wegetariański, vegański.

Zawiera 98,1% komponentów pochodzenia naturalnego.




Pomadka nie tylko przynosi natychmiastową ulgę, ale nie skleja ust, nie zbiera się w załamaniach. W smaku jest subtelna, ‘smaczna’ jej beżowy odcień na ustach jest bezbarwny, dlatego można jej użyć jako podkład pod właściwą kolorową szminkę.

Po nałożeniu na usta zostawiają trwały, matowy film, który spełnia swoje zadania znakomicie. Używając jej jestem pewna, że wychodząc teraz na słońce nie wrócę do domu ze zniszczonymi ustami. 

Pomadka to mój ostatni ulubieniec w pielegnacji ust. Dobrze, że znalazła się w ostatnim majowym boxie od Pure Beauty.

Korzystacie z ochrony na usta? Zwłaszcza teraz kiedy za oknami +30?

pozdrawiam - Magda

15 komentarzy:

  1. Korzystam z ochrony na usta. Mam balsamik z oriflame.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno świetną sprawą dla osób które stosuję balsamy do ust ja raczej nie przepadam za takimi produktami
    Dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  3. Na lato taka pomadka na pewno się przyda, szczególnie jak jeżdżę na rowerze, to używam takich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że warto zaopatrzyć się w taką pomadkę do ust.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tych kosmetyków z Herbapola! Wczoraj widziałam je pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, jak niektorzy radza sobie bez ochrony ust, dla mnie to jest niezbedne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą pomadkę i jedzie ze mną na wakacje, zawsze stosuje pomadki ochronne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for sharing. Regine
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, tym bardziej że akurat szukam czegoś nowego w tej kategorii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Latem się zapomina o pielęgnacji ust, a są one narażone na poparzenia słoneczne. Sama muszę kupić jakąś pomadke z filtrem

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą pomadkę, jest bardzo fajna i ma świetny zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno jest się czym zainteresować jeśli chodzi o te pomadki do ust.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno świetna dla osób które stosuję balsamy do ust, ja też czasami używam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze wiedzieć o tej konkretnej pomadce. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na co dzień nie używam pomadek (ani ochronnych, ani kolorówki), nie lubię mieć niczego na ustach. Wyjątkiem są większe wyjścia i imprezy.

    OdpowiedzUsuń