29 czerwca 2022

ULTRA COLOR SILVER BLOND ORAZ PLASTRY DO DEPILACJI TWARZY OD JOANNY

 Witam

W portfolio ❤🧡💛💚💙 Laboratorium Joanna ukazało się kilka nowinek dla blondynek do pielęgnacji włosów. Ja co prawda nią nie jestem, ale na pewno skorzystają z tej informacji panie jakie mają wspomniany blond odcień włosów, a także siwe czy rozjaśniane.



💜Szampon nadaje pasmom srebrny, popielaty odcień blond, jednocześnie eliminując żółtawy refleks włosów. Formuła szamponu zawiera drogocenne składniki jakie posiadają działanie ochronne i pielęgnujące. Szampon można użyć na całą długość lub na pasemka czy końcówki.

💜Joanna Ultra Color koloryzująca odżywka srebrne popielate odcienie blond. Zmienia ona lub odświeża kolor włosów naturalnych i farbowanych, bez wykorzystania amoniaku i wody utlenionej. Optymalna kompozycja składników kondycjonujących i barwników już w 3 minuty pozwala uzyskać intensywny i świeży odcień na włosach. Efekt koloryzacji utrzymuje się do 3-4 myć, stopniowo wypłukując się.



💜JOANNA ULTRA COLOR PIGMENT. Pigment tonujący podkreśla i odświeża kolor włosów naturalnych, farbowanych lub rozjaśnianych bez użycia amoniaku i wody utlenionej. To bezpieczny dla włosów zabieg tonowania ich odcienia z wykorzystaniem barwników bezpośrednich. Pigment można stosować na 3 sposoby: bezpośrednio na włosy, po zmieszaniu z ulubionym szamponem, po zmieszaniu z ulubioną odżywką. Nowatorska formuła produktu pozwala w tym samym czasie przeprowadzić zabieg pielęgnacji i koloryzacji. Zastosowanie pigmentu z ulubionymi kosmetykami pozwoli dłużej utrzymać intensywność koloru.



A przy okazji polecam plastry na jakie warto jest się zdecydować kiedy mamy wrażliwą cerę.

Joanna, SENSUAL, Plastry do depilacji twarzy hipoalergiczne. Zostały stworzone z myślą o wrażliwej, alergicznej skórze skłonnej do podrażnień. Skutecznie usuwają owłosienie z twarzy, pozostawiając długotrwały efekt aksamitnie gładkiej skóry. Hipoalergiczne plastry zmniejszają ryzyko występowania reakcji alergicznej.


Jeżeli jesteś blondynką to może przedstawione produkty ci się przydadzą. Jak nie, to zawsze możesz je polecić najbliższym paniom ze swojego otoczenia, jeżeli mają ten odcień włosów.

pozdrawiam - Magda

13 komentarzy:

  1. Jestem blondynką i z całą pewnością zwrócę na nie uwagę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. dawniej byłam blondynką wiec pewnie bym po ten zestaw sięgnęła, lubię te plastry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tym razem nie jest to coś dla mnie, bo jestem brunetką, ale przyjrzę się blizej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blondynką nie jestem, więc raczej nie dla mnie. Ciekawią mnie te plastry, nigdy nie używałam czegoś tego typu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulina Kwiatkowska29 czerwca, 2022

    Blondynką też nie jestem, ale będę polecać ten zestaw dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem brunetką, jednak na pewno zestaw zainteresuje sporo osób.

    OdpowiedzUsuń
  7. oj nie dla mnie te produkty ja też blondynką nie jestem. Eliminacja żółtego refleksu jest pożądana przez osoby lubiące jasne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś dla mojej mamy i babci. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja blondynką nie jestem, ale moja mama tak, polecę jej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś używałam Joanny, chyba wypróbuję znowu, bo mi przypomniałaś :-) Bez amoniaku to mnie interesuje...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiły mnie te plastry, poszukam w drogeriach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam plastry do depilacji twarzy z tej firmy, ale w zielonym opakowaniu :D Muszę przyznać, że są całkiem fajne, zarówno cenowo jak i pod względem działania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam blond włosy, ale tych produktow z Joanny jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń