13 czerwca 2022

LAWENDOWY ZAWRÓT GŁOWY NA LETNIĄ PORĘ ROKU

Witam

Niektóre marki robią na mnie takie wrażenie, że najlepiejn mogłabym poznać ich cały asortyment. Jedną z takich marek jest Inaessentials



To rodzinna firma od ponad dziesięciu lat zajmuje się rolnictwem ekologicznym i przetwarzaniem nasion oleistych. Uprawia ona ekologiczne plantacje lawendy, róży, perukowca podolskiego, melisy, rumianku i szałwii.

Poprzednio miałam okazję poznać kilka wód organicznych, a dziś skupię na produktach jakie znalazłam w ich portfolio na bazie lawendy.



💜Organiczna woda lawendowa zawiera 0,06% olejku lawendowego - więcej niż jakakolwiek inna woda lawendowa na rynku. Woda ta solidnie oczyszcza pory, ogranicza pojawianie się zaskórników oraz niweluje zaczerwienienia.



💜Naturalny krem do rąk - Lawendowy sekret przyjemnie wpływa na skórę dłoni poprzez regenerację i nawilżenie. Receptura jego oparta jest na organicznym olejku lawendowym i wodzie lawendowej, 100% naturalnych trójglicerydów, olejku migdałowym, olejku z pestek moreli i witamin. Przy stałym stosowaniu zauważyłam jak skóra została zmiękczona i zadbana, a przy okazji aromat lawendy wpływa na zmysły.



💜100% ziołowe mydło o działaniu przeciwtrądzikowym z lawendą i borówką jest naturalną kostką zawierającą składniki roślinne. Mydło to jest delikatne, słabo się zapienia, dlatego jest wskazane do wrażliwej cery. Nadaje się do cery tłustej i trądzikowej, ale przy suchej jak moja także daje rady. Cerę mam nawilżoną, dokładnie oczyszczoną.

Zachęciłam Was do zapoznania się z tą marką? 
Kochacie podobnie jak ja lawendę?

pozdrawiam - Magda

14 komentarzy:

  1. fajny zestaw, tez mam pokrzywki koleusy, chyba ze 100 bo sama zasiałam i są piękne w różnych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lawendowy zapach. Chętnie poznałabym tą naturalną linię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na taką wodę lawendową sama z przyjemnością się skuszę. Dziękuję za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że jesteś zadowolona, ja nie przepadam za lawendą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za nią nie przepadam, ale czasami jak woń nie jest mocna to sięgam po jakieś kosmetyki.

      Usuń
  5. Kocham lawendę więc czuję że te kosmetyki byłby dla mnie idealne
    Dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  6. Woda lawendowa bardzo zainteresowała mnie z tego zestawienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta marka gdzieś obiła mi się o uszy, ale nie miałam okazji jej poznać. Kosmetyki lawendowe lubię jeśli nie mają zapachu odświeżaczy do łazienki

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie zachęciłaś! Bardzo chętnie wypróbuję te kosmetyki na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam to mydełko w kostce i bardzo go lubię, muszę zrobić jego zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam i czytałam mnóstwo pozytywnych opinii o tej marce - chociaż akurat za lawendą nie przepadam i chyba wypróbowałabym jakieś inne linie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam jeszcze tej marki, ale chętnie przekonam się, czy i mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń