11 czerwca 2022

"DZIEWCZYNA JAK MALINA" - PACHNĄCA SERIA OD POLSKIEJ MARKI /SIELANKA/

Witam

Czy w pierwszej chwili wpada wam do ucha nazwa marki oraz szata graficzna? Mi to zdarza się dość często, a jeżeli jakość idzie z wyglądem oraz innymi atrybutami to tylko należy się cieszyć, że możemy poznać nowinkę rynku beauty:)

W moim przypadku stało się tak z naszą polską firmą Sielanka

Przyznacie, że sama nazwa jest chwytliwa jak i same linie:
Leśna jeżyna, Kraina mlekiem i miodem płynąca, Soczysta truskawka, Dziewczyna jak malina z jakiej poznałam niedawno kilka produktów i o nich dziś poczytacie.


Dziewczyna jak malina

Produkty przywołują wspomnienie malinowego chruśniaku, gdzie można znaleźć ucieczkę od obowiązków dnia codziennego w otoczeniu soczystych owoców - obfitego źródła witamin i mikroelementów.
Wszystkie produkty jakie poznaję mają fantastyczny zapach malinowy i szkoda, że nie można go wam przesłać:)



Masło do ciała – jest dosyć lekkie w konsystencji jak na masło, dla mnie jest to raczej balsam. Po jego użyciu szybko zauważyłam zmiany na skórze jaka stała się nawilżona (fajne uczucie po opalaniu kiedy jesteśmy nieco czerwoni). Masło regeneruje naskórek, posiada olej z pestek malin jaki posiada kwasy tłuszczowe Omega-6 i Omega-3. Kwasy te odpowiadają za odpowiednie nawilżenie skóry, hamują produkcje melaniny. Wchłaniając się nie pozostawia niewygodnego filmu. Jest wydajne co mnie cieszy.



Krem-żel do rąk i paznokci malina – jest to opcja praktycznie na każdą porę roku, bo czy zimą nie można poczuć namiastki lata jaką daje ten krem pod postacią malinowego zapachu?
Krem ma przyjemną gęstość. Sprawnie wnika w naskórek czyniąc go gładkim i wypielęgnowanym:) Posiada ekstarkt z malin, olej z pestek malin oraz witaminy C+E.



Płyn micelarny nawilżający - jest ne pewno w moim przypadku wydajny i skuteczny w oczyszczaniu cery z resztek makijażu jak i brudu jaki w trakcie dnia się osadza. Zawarte w nim cząsteczki – micele ściągają całe nieczystości dając wygładzenie. Fajnie, że nie występuje efekt ściągnięcia. Mikstura oparta jest na ekstrakcie z malin jaki zapewnia nawilżenie, oleju z pestek malin jaki neutralizuje wolne rodniki i regeneruje skórę. Ponadto dodatek witamin B3 + C korzystnie wpływa na poprawę kondycji skóry oraz na poprawę jej kolorytu.


Żel pod prysznic nawilżający – jest dobrą opcją na poranny prysznic lub wieczorną kąpiel. Czuję, że szybko się skończy bo jest moim ulubieńcem i codziennie po niego siegam. Żel oczywiście jest przepełniony zapachem malin. Zawiera pantenol i allantoinę, wykazujące aktywność łagodzącą podrażnienia. Ich właściwości wzmacnia kwas mlekowy, korzystnie wpływający na poziom nawilżenia i elastyczność skóry. Dodatkowo witamina C rozświetla, dodaje blasku skórze i sprawia, że staje się ona jedwabiście gładka w dotyku.

❤❤❤

„Dziewczyna jak malina” to idealna seria na teraz:) Powalający zapach jaki towarzyszy całej linii zachwyci każdego, zwłaszcza fana malin. Produkty zawierają wegańskie formuły. Znajdują się w opakowaniach przyjaznych środowisku. Mają bardzo przystępne ceny co ich wyróżnia. Poznając jakąkolwiek serię możemy podczas jej stosowania poczuć się sielsko, dlatego marka tak staje się lubiana i polecana przez innych - w tym i przeze mnie.

Poczuj się swojsko, anielsko, bezpiecznie...

pozdrawiam - Magda

14 komentarzy:

  1. Wąchałam te kosmetyki na targach i przepadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o tę serię kosmetyczną na pewno jest się czym zainteresować już choćby pod względem zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbowałabym czegoś :). Ciekawie się prezentują i ten zapach zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam do tej pory kosmetyków tej marki, ale słyszałam o nich naprawdę bardzo wiele pozytywnych opinii 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi cudownie, chętnie bym przetestowała :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię testować nowych kosmetyków używam od lat tych samych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię testować kosmetyków. Używam tych samych od lat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Paulina Kwiatkowska12 czerwca, 2022

    Postaram się mieć te kosmetyki na uwadze. Dziękuję za ich polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham wszystkie owocowe zapachy, a malinę w szczególności! Seria na pewno podbiłaby moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam jeszcze tych kosmetyków, zapach malinowy lubię, więc to cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę produkty tej marki, chętnie przetestowałabym żel pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż zapachniało z ekranu komputera :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię odkrywać nowe, polskie marki, a ta prezentuje się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń