21 lipca 2022

SWIGO TO 100 % NATURY CZYLI MOJE ŚWIADOME PODEJŚCIE DO TEGO CO JEM I CO PIJĘ

Witam

Lato to najpiękniejsza według mnie pora roku. Chociaż momentami słońce grzeje za mocno, ale co tam zawsze można się ochłodzić lemoniadą, sokiem lub nawet zwykłą szklanką wody:)

Lato jak dla mnie mogłoby trwać i trwać bo kiedy mamy takie ciepełko to możemy zaspokoić kubki smakowe świeżo wyciskanym sokiem z owoców zerwanych z przydomowego ogrodu lub warzyw z grządki. Jednak kiedy nie mamy czasu czy wyciskarki warto sięgnąć po różnego rodzaje świeże soki, napoje jakie przygotowuje sprawdzona marka. Niedawno miałam okazję poznać Swigo.

 

 

To soki i smoothie tłoczone na zimno poddawane procesowi paskalizacji, czyli utrwalania wysokim ciśnieniem. Dzięki temu zachowują więcej witamin i minerałów niż podczas paskalizacji, a okres do spożycia jest wydłużony do 60 dni.

 

 

Obecna komunikacja opiera się na uświadamianiu wartości spożywania soków z warzyw i owoców i to najlepiej świeżo wyciskanych, natomiast produkty Swigo są odpowiedzią dla osób, które z różnych powodów nie mają możliwości na co dzień soków własnoręcznie wyciskać (brak dostępu do dobrych produktów, brak wyciskarki i nade wszystko znak naszych czasów – brak czasu).

 

W ofercie SWIGO są bazowe soki jak jabłko, banan, pomarańcza, ale także cała linia soków funkcjonalnych, których skład poparty jest oświadczeniami zdrowotnymi w zakresie działania, do jakich zostały stworzone receptury (detoks, witalność, metabolizm itd.).

Co to jest HPP?

 
HPP (High Pressure Processing) - czyli metoda utrwalania żywności z wykorzystaniem wysokiego ciśnienia. To najnowocześniejsza metoda przedłużania trwałości produktów, zwana również paskalizacją. Dzięki HPP produkty zachowują 100% swoich walorów, a termin do spożycia zostaje wydłużony do 60 dni. Dzięki temu pozbywamy się szkodliwych mikroorganizmów, a zachowujemy maksimum witamin, kolor i piękny zapach.


Proponowane świeże soki, smoothe oraz lemoniady jakie wróciły teraz na sezon letni mogą zastąpić nam posiłek. Ja z tego powodu się bardzo cieszę, ponieważ zdarzają mi się takie dni, kiedy mam grafik bardzo napięty i przygotowanie pożywnego posiłku graniczy z cudem. 

Wypijając 500 ml takiego soku czy smoothie wiem, że zastąpiłam go posiłkiem na kilka godzin. 

Sklep Swigo w ofercie ma sporo propozycji z jakich możemy sobie przygotować swój plan dobrany do kobiety, mężczyzny czy dziecka. Mi najbardziej odpowiadają soki Zdrowa skóra. Znajdują się w nim takie składniki jak: sok z jabłka, liści szpinaku, ogórka, liści jarmużu, cytryny, imbiru, kurkumy oraz Sok Metabolizm z zawartością soku z jabłka, ananasa, mandarynki, cytryny, imbiru, kurkumy, cebuli.

 

Ze smoothie uwielbiam propozycję Detox, wtedy spożywam sok z jabłka, przecier z jabłka, przecier z kiwi, przecier z banana, przecier z liści jarmużu, sok z cytryny, sok z pokrzywy, sok z liści szpinaku. Smaczne i wartościowe smoothie za jakim przepadam to też Witalność, a w nim mam ukryte same witaminki z soku z jabłka, przecieru z mango, przecieru z jabłka, przecieru z dyni, soku z ananasa, przecieru z banana, soku z cytryny, soku z mandarynki, soku z korzenia imbiru, soku z owocu jarząbu pospolitego.


Hitem w upalne dni okazują się być lemoniady jakie Swigo wypuszcza w sezonie letnim. Taka ochłodzona daje wytchnienie po powrocie z przejażdżki rowerowej lub fajnie jest ją zabrać na plażę. Lemoniada mandarynkowa, dodatkowo podkręcona została ananasem, cytryną i imbirem, a truskawkowa czerwoną porzeczką i pigwowcem. Cytrynowa z kolei ma dodatek jabłka.




SWIGO to marka świeżych, naturalnych soków i smoothie, które są tłoczone na zimno i nie zawierają konserwantów. 100% naturalnych składników. 

Średnio na litr soku marka zużywa 1,5 kg owoców, warzyw i ziół. 

Dlaczego warto postawić na soki lub smoothie jakie proponuje sklep Swigo?

Produkty te nie zawierają konserwantów, dodatku cukru, a przy tym zachowują witaminy i cenne składniki odżywcze. 

Czy sami przygotowujecie takie soki czy smoothie? 

A może czasami korzystacie ze sprawdzonych marek jakie potrafią nam dostarczyć produkty sprawdzone i godne polecenia?

*Wpis we współpracy z SWIGO

 pozdrawiam - Magda

12 komentarzy:

  1. Lubię takie soki, a przy obecnych upałach wypijam sporo, więc te smaki chętnie bym poznała

    OdpowiedzUsuń
  2. Często pije soki i robię z nich detoksy zwłaszcza z tych zielonych - lepiej się czuję i jestem zdrowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam soki. Przygarnęłabym te lemoniady :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam te soki doskonale i bardzo się z nimi polubiłam. Moje dzieciaki też chętnie po nie sięgają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie sporo dobrego słyszałam o tych sokach, na pewno jest się czym zachwycić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama nigdy nie przygotowywalam.w domu soków, ale latem mam największą ochotę na witaminy w tej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki, ale soki, smoothie czy lemoniady uwielbiam! Wiosną i latem szczególnie. Bardzo apetyczny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Letnie owocowe szaleństwo, jak niekoniecznie przepadam za tą porą roku, wolę zimę, to jednak dostęp do świeżych owoców i soków nie do przecenienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno jest się czym zainteresować jeśli chodzi o te soki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za polecenie firmy, korzystam z takich sprawdzonych gotowców.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czasami lubię wycisnąć sobie taki domowy sok, ale najczęściej lenistwo wygrywa i kupuję takie soki w sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ochotę teraz na takie soki, w lecie one lepiej smakują jak są schłodzone

    OdpowiedzUsuń