29 sierpnia 2022

DOBRY NASTRÓJ OD SAMEGO PORANKA CZYLI MÓJ DODATEK GARDEROBIANY POD POSTACIĄ SKARPET NIE DO PRY

 Witam

Wchodząc do sklepu z odzieżą od razu witają nas zazwyczaj kosze wypełnione bielizną i skarpetkami. Uważam, że tych dodatków nigdy za wiele zwłaszcza kolorowych i pełnych optymizmu skarpet jakie ostatnio zrobiły hit. Możemy je spotkać w różnych wzorach, obrazkach i odważnie dobranych kolorach. Aby wam jasno napisać, mam na uwadze skarpety nie do pary od Many Mornings.



 

Kolorowe skarpetki nie do pary ManyMornings

Many Mornings skutecznie zredefiniowało rolę skarpety w życiu codziennym – po to, by z nudnej części garderoby stworzyć dodatek, który doskonale nosi się z celowo podwiniętą nogawką. Stale – podobnie jak Wy – jesteśmy głodni nowych wzorów, kolorów i opowieści, więc codziennie myślimy o tym, w jaki sposób ozdobić kolejne skarpetki. Sklep Manymornings.com jest prawdziwą kopalnią naszych pomysłów, a jego asortyment (cóż za profesjonalne określenie!) ciągle się powiększa, by wywoływać na Waszych twarzach uśmiechy za każdym razem, gdy tylko przywdziejecie na stopy nasze skarpetki nie do pary.
Już rozumiecie, dlaczego sięgam po skarpety tej marki? Dodam, że jest to producent polski.

Many Mornings proponuje nam skarpety kolorowe jakie stanowią parę, ale każda skarpeta jest w inny wzór. Patrząc na nie spójnie widzimy jednak, że dopasowane są do siebie perfekcyjnie o czym zaraz się przekonacie oglądając zdjęcia.
 

Zanim przejdziemy do zdjęć to wspomnę jeszcze, że w składzie skarpet znajdziemy: aż 80% bawełny czesanej, 17% to polamidu i 3% elastanu. 

Many Mornings w swojej ofercie ma skarpety długie, baleriny i stópki. Damskie i męskie od rozmiaru 36 do rozmiaru 43 oraz dziecięce od rozmiaru 23 do rozmiaru 34.


A teraz to co tygryski lubią najbardziej, czyli przegląd par skarpet nie do pary:)




Bee bee quarter to krótkie skarpetki jakie nie dawno trafiły do oferty. Pszczoły jak wiecie dostarczają słodyczy, ale gdy ktoś zasłuży - to potrafią także użądlić. Interpretacji może być kilka, ale ogólnie kojarzą się mi się pozytywnie bo są częścią naszego bytu na planecie.




Craft beer czyli piana za kostkę, a poziom miłości do piwa nigdy nie opada. Tak o tej parze pisze producent co bardzo mi odpowiada. Piwoszką może zachłanną nie jestem, ale spodobał mi się pomysł piwny przelany na skarpety.




Kolejne pary jakie wybrałam i z duma noszę to stopki idealne na lato.

The cupcake Lov czyli muffinowy szał w odcieniach fioletu i mięty. Możemy je ubrać wybierając się do cukierni, albo kiedy skusimy się sami na upieczenie w domowym zaciszu muffin dla całej rodziny.




Sock the bulider low – to skarpetki damskie/męskie koło jakich nie nie mogłam przejść obojętnie. Z racji wykonywanego zawodu te skarpety idealnie pasują kiedy wybieram się na budowę w kasku i kamizelce ostrzegawczej. Koparki, żurawie i betoniarki na stopach to coś co jest mi znane na co dzień. Czuję się na budowach jak ryba w wodzie, dlatego nie od parady skusiłam się na tą parę.




Na długie skarpetki zdecydowałam się z myślą o zbliżającej się jesieni i ziemie. Lubię jednak nie mieć gołej łydki kiedy na zewnątrz robi się chłodno.

Black cat trafiają do mojej osoby perfekcyjnie. Od zawsze będąc kociarą takiej wersji nie mogło u mnie zabraknąć. Ubierając taką parę skarpet nawet w piątek 13-stego nie wierzę w pecha, ani inne przesądy.




Coffer Lover –w te skarpety powinien się zaopatrzyć każdy smakosz kawy jak ja. Budząc się uwielbiam jak moje nozdrza napawają się świeżo zaparzoną kawą. Nie myślcie, że ubieram te skarpety jedynie o poranku, noszę je przez calutki dzionek bo po obiedzie szykuję sobie kolejną filiżankę małej czarnej.




Plant Lover to propozycja dla wszystkich osób kochających uprawiać rośliny doniczkowe. U mnie ich nie brakuje, dlatego są idealną propozycją jaka znalazła uznanie w garderobie.

👣👣👣
 

Skarpety nie do pary to wiele propozycji dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Wiele tych par to unisex i będą pasować kiedy chcemy sprawić radość najbliższym pod postacią prezentu bo zwyczajnie dostaną od nas zabawny i kolorowy gift.

Pod względem jakościowym są to znakomite skarpety. Nie wspominając już o designu jaki robi całą robotę. Począwszy od pomysłu, doboru barw, krzty żartu te skarpety przebijają klasyczne modele. Przy tych skarpetach możemy mieć dobry nastrój, a ubierając je o poranku możemy liczyć na własny uśmiech jak i najbliższego otoczenia.


Od lat byłam wierna jedynie skarpetom klasycznym. Czyli w jednym kolorze, najczęściej wybierałam czarne lub białe. Jednak kiedy po raz pierwszy zobaczyłam te kolorowe cudaki to przełamałam się wręcz od razu i jak widzicie jestem ich wierną fanką. Obecnie w mojej szufladzie znaleźć można więcej kolorowych i wariackich skarpet niż klasycznych w jednym odcieniu.

Ubierając taką zwariowaną parę skarpet o poranku od razu czuję, że dzień będzie udany i na pewno lepszy od poprzedniego. 

 pozdrawiam - Magda

10 komentarzy:

  1. Rzadko noszę skarpetki, ale takie kolorowe i pomysłowe nosiłabym z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam skarpetki tej firmy. Dzięki nim na pewno można mieć dobry nastrój od samego rana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te skarpetki nie do pary, mam ich u siebie przeszło 10 par:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś skarpety pożerała pralka, samotniki czekały na znalezienie, a teraz bezkarnie można nosić nie do pary, chociaż i tak mają wspólną tematykę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te skarpetki. Są bardzo dobre jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne skarpetki, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale urocze! Uwielbiam takie kolorowe skarpetki, dzień się staje weselszy

    OdpowiedzUsuń
  8. Te w koty i muffiny muszę nabyć bo bardzo mi odpowiadają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama takich skarpet raczej nie założę, gdyż uwielbiam szpilki, jednak lubię gdy inni noszą takie kolorowe skarpetki! Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  10. Skarpetki są moją ulubioną częścią garderoby. Nie znaczy to, że je noszę - bo niekiedy mi szkoda. Te, które pokazujesz są cudne i chętnie przeglądnę ofertę sklepu.

    OdpowiedzUsuń