25 sierpnia 2022

SUCHY SZAMPON OD SYOSS 馃挋馃挌馃挍馃挏/PURE FRESH/ 馃挋馃挌馃挍馃挏

Witam

Suchy szampon to must have od wielu lat w mojej kosmetyczce. Pozna艂am przez ten czas kilka marek polecaj膮cych suche szampony. To one najsolidniej zajmuj膮 si臋 u mnie nie艣wie偶ymi w艂osami w chwili kryzysu. Przy w艂osach takich jak moje czyli cienkich i przet艂uszczaj膮cych si臋 s膮 idealnym rozwi膮zaniem. Nie u偶ywam ich codziennie tylko wtedy kiedy wymaga tego dana sytuacja.

 
Ostatnio mia艂am debiut odno艣nie Syoss dotycz膮c膮 suchego szamponu Pure Fresh.
Mia艂am przyjemno艣膰 spotka膰 go w boxie od Pure Beauty i sta艂 si臋 jednym z ulubie艅c贸w z tej edycji:)

#getsyossed 
SYOSS- nowocze艣nie i z my艣l膮 o Naturze!
Aby zmniejszy膰 nasz wp艂yw na 艣rodowisko:
Opakowania w pe艂ni nadaj膮 si臋 do recyklingu.
Produkty zawieraj膮 FORMU艁Y WEGA艃SKIE- bez sk艂adnik贸w pochodzenia zwierz臋cego.

Suchy szampon do w艂os贸w Syoss Pure Fresh zapewnia d艂ugotrwa艂e od艣wie偶enie bez mycia w艂os贸w i bez widocznych 艣lad贸w po ich rozczesaniu.

 
Zapach wow! Od艣wie偶aj膮cy, pobudzaj膮cy. U偶ycie bez komplikacji, tradycyjnie nale偶y nim pokry膰 wybran膮 cz臋艣膰 w艂os贸w. U mnie jest to z regu艂y nasada przy grzywce i ona sama.

Szampon przynosi szybkie od艣wie偶enie w艂os贸w. Nie obci膮偶a w艂os贸w. Nie zawiera silikon贸w. Zawarta w nim formu艂a jest wega艅ska. Nie zapyla w艂os贸w, nie zostawia 艣lad贸w.

 
U mnie przy przet艂uszczaj膮cej si臋 nasadzie dzia艂a idealnie. Nie podra偶nia skalpu, daje mi 1 dzie艅 "do przodu" bez mycia w艂os贸w. Po jego u偶yciu przynosi efekt uniesienia, przez co bez obaw mog臋 wyj艣膰 z domu nie martwi膮c si臋 o aspekty wizualne. 
 
Stosujecie suche szampony? Czy t膮 wersj臋 ju偶 znacie?

pozdrawiam - Magda


14 komentarzy:

  1. Nigdy nie stosowa艂am jeszcze suchego szamponu, cho膰 jest przydatny.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Martyna Kwiatkowska25 sierpnia, 2022

    Nigdy nie stosowa艂am jeszcze suchego szamponu, cho膰 jest przydatny.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Suchy szampon to niew膮tpliwie dobra decyzja.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Wow, super. Nigdy o tym nie s艂ysza艂am. Na pewno wypr贸buj臋. Dzi臋kuj臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Nie znam tej wersji i jestem jej ciekawa, bo sama u偶ywam do艣膰 cz臋sto suchych szampon贸w.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Nie u偶ywam. Je艣li ju偶 to profesjonalne :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Mam ten szampon, ale jeszcze nie u偶ywa艂am go.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Bardzo rzadko u偶ywam suchego szamponu. Ale w awaryjnych sytuacjach si臋 przydaje.

    OdpowiedzUsu艅
  9. Mam go i czasami u偶ywam, Uwa偶am, 偶e taki produkt fajnie mie膰 zawsze w swojej kosmetyczce, przydaje si臋 w awaryjnych sytuacjach.

    OdpowiedzUsu艅
  10. Te boxy skrywaj膮 naprawd臋 ciekawe produkty. Fajnie, 偶e jeste艣 zadowolona.

    OdpowiedzUsu艅
  11. Taki suchy szampon czasami jest naprawd臋 przydatny, kiedy w podbramkowych sytuacjach zale偶y nam na od艣wie偶eniu fryzury :)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Nigdy nie u偶ywa艂am, ale zach臋cona recenzj膮 chyba si臋 skusz臋 :)

    OdpowiedzUsu艅