1 września 2022

BIELIZNA MENSTRUACYJNA OD wimin

Witam

Totalnie nie wiedziałam od czego zacząć dzisiejszy wpis jaki poruszy temat tabu. Mam na myśli nas kobiety i te trudne dni jakie musimy przechodzić co miesiąc.

Wydawać się by się mogło, że nawet twardo stąpające kobiety z mocnymi charakterami są w stanie ‘przebrnąć’ przez te kilka dni bez szwanku, uniedogodnień. Nie ma się co oszukiwać, każda kobieta na swój sposób przeżywa te dni. Jedna lepiej, druga gorzej z nasilającymi się bólami itd.

Może myślicie, że poruszę temat podpasek i tamponów? Otóż nie, chciałabym wam zaproponować alternatywę tych higienicznych środków. Sama nie słyszałam o nich wcześniej, dopiero gdzieś od kilku miesięcy zaczęłam o nich czytać głównie w sieci. Nie trzymając was już w niepewności napiszę, że dzisiejszy wpis poświęcam na swoim blogu majtkom menstruacyjnym.

Jestem ciekawa z jakim odezwę się spotkam w komentarzach bo kiedy zaczęłam o nich czytać to dziewczyny/kobiety wypowiadały się o nich różnie, ale głównie były to jednak pozytywne opinie. Odnosiły się do znanego już kubeczka menstruacyjnego do jakiego ja np: się nie przekonałam (ale nie mam nic przeciwko niemu, bo ma swoje zwolenniczki). Jednak zanim poznam wasze zdanie, nieco przybliżę wam majtki jakich ostatnio używałam.




Dwie pary jakie poznałam za pośrednictwem Wiminn wybrałam na podstawie tabeli jaka ułatwia dokonanie wyboru prawidłowego rozmiaru.

Zdecydowałam się Majtki menstruacyjne regular i comfort.

Na początku może trochę sceptycznie podeszłam do takiego rozwiązania. Bo jak można ubrać jedynie majtki w trakcie miesiączki bez podpaski? Przyzwyczajona od wielu, wielu lat do środków higienicznych miałam pewien opór, ale nie brakowało mi odwagi, aby spróbować czegoś nowego. 

Majtki menstruacyjne regular – chłonne jak 3 tampony

Z czego zostały uszyte?

👉Naturalna bawełna

zapewnia komfort noszenia i naturalny “oddech” dla Twojego ciała. Naturalne włókna są przyjaźniejsze dla skóry, co wyjątkowo ważne w czasie okresu, kiedy jesteśmy bardziej podatne na podrażnienia.

👉Dzianina chłonna z tkaniny bambusowej

Miękki, oddychający i wytrzymały, bambus ma naturalny talent do wiązania wilgoci i odprowadzania jej z dala od skóry. Dzięki temu doskonale chłonie i chroni przed przeciekaniem. Ma właściwości antybakteryjnie, dba o dobrą cyrkulację powietrza oraz niezależnie od pory roku zapewnia idealną temperaturę dla Twojego ciała.

👉Warstwa ochronna

skutecznie chroni Twoje ubrania przed plamami, żebyś spokojnie mogła założyć to, co lubisz – nawet jasne ubrania
 
Majtki menstruacyjne comfort – chłonne jak 4 tampony
 
👉Naturalna bawełna z jonami srebra

zapewnia Ci komfort noszenia i naturalny “oddech” dla Twojego ciała, a dla jeszcze lepszej higieny użytkowania została wzbogacona jonami srebra o działaniu antybakteryjnym i odprowadzającym wilgoć

Dzianina chłonna

👉nie tylko doskonale chłonie wilgoć i chroni przed wyciekaniem, ale działa też antybakteryjnie, dba o dobrą cyrkulację powietrza oraz niezależnie od pory roku zapewnia idealną temperaturę dla Twojego ciała. To 200% pewności, suchości i komfortu dla Twojej pupy

👉Warstwa ochronna

skutecznie chroni Twoje ubrania przed plamami,żebyś spokojnie mogła założyć to, co lubisz

👉Koronkowe wstawki

ładne i praktyczne – dodają naszym majtkom elastyczności i estetycznego looku


 

Po pierwszych próbach powiem wam, że przepadłam, śmiało napisze, że stałam się ich fanką i nie wyobrażam sobie kolejnych miesięcy bez ich ubierania przynajmniej w te najgorsze dni, kiedy miesiączka jest najbardziej obfita. Nie mam obrzydzenia do własnej krwi, nie przeszkadza mi kiedy muszę je przeprać i wrzucić do pralki z normalnym praniem.

Te majtki są tak wygodne, dopasowane do ciała. Nie muszę się stresować, że coś przecieknie (chociaż na początku miałam obawy, nie ukrywam). Są cieńsze od klasycznych podpasek i naprawdę chłonne. Ja wybierając regular i comfort wiedziałam, że chłoną wydzielinę jak 3-4 tampony, dlatego do 12 godzin, kiedy jestem poza domem mogę śmiało w jednej parze przebywać. Na wszelki wypadek mam ze sobą zawsze podpaski. 

 

Na jeden okres te dwie pary zupełnie mi wystarczają bo jak jedne mam ubrane to druga para jest uprana i wysycha do kolejnej zmiany pod warunkiem, że jestem zorganizowana i tego pilnuję dla własnej wygody.

Podczas najgorszych 3 dni jakie mam te majtki są dla mnie teraz pewnym komfortem i fajną zmianą podczas okresu. Oprócz oczywiście trudnych dni mogę je ubierać podczas wysiłku fizycznego. Rewelacyjnie sprawdzają się w upalne dni podczas ćwiczeń czy jazdy na rowerze, gdzie wszelki pot jest wchłaniany przez nie, a ja czuję się dużo lepiej kiedy mam wrażenie, że cała się roztapiam pod wpływem temperatury.

 

Wersja Comfort w odcieniu beżu teraz latem sprawdza się pod jasne ubrania, zwłaszcza sukienki. Ciemna natomiast na wieczorne wyjścia, gdzie zlewa się z ciemniejszym lookiem.

Majtki produkowane są w Polsce z materiałów z certyfikatem OEKO-TEX. Dostępne są od rozmiaru XXS po XXXL. Nie podrażniają skóry, idealnie się dopasowują, są miękkie i przewiewne i naprawdę ułatwiają funkcjonowanie, kiedy jestem w pewien sposób ograniczona.


!!!!!!!!👉👉👉Na hasło 

wspolpraca40  

zrabatujecie koszyk o 40% przy zakupach

 

 Co sądzicie o takim rozwiązaniu?

pozdrawiam - Magda 


10 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę, ciekawe majtki. Miesiączka to u mnie historia, ale gdyby było inaczej, wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna ta bielizna, muszę koniecznie ją zakupić, przynajmniej parę na próbę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie takie rozwiązanie, z chęcią bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja totalnie nie wyobrażam sobie tego używać ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. taka bielizna to świetne rozwiązanie, chętnie bym sobie ją sprawiła

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam już o takiej bieliźnie jednak sama nigdy takiej nie miałam. Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rabat dość spory, muszę wybrać rozmiar dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem do niej przekonana, ale na pewno znajdzie swoich odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka bielizna to świetna sprawa. Najlepiej mieć kilka par majtek, bo jedne to za mało, na kilka dni okresu

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt, zastanawiam się czy sprawdziłby się również w przypadku mocno zakrzepowych, bardzo obfitych krwawień. Kiedyś pewnie dam mu szansę :)

    OdpowiedzUsuń