3 września 2022

COŚ NA SŁODKO CO URUCHOMI NASZE KUBKI SMAKOWE CZYLI OWOCOWE GALARETKI W POLEWIE CZEKOLADOWEJ OD VOBRO 🍋🍒 🍊

Witam

Trudno jest mi się opędzić od słodyczy. Chociaż z upływem lat potrafiłam sobie wyrobić umiar w sięganiu i pałaszowaniu wszelakich słodyczy. Nie ważne czy chodzi o lody, ciasta czy słodycze pod każdą postacią. Mogę napisać, że mam nadal do nich słabość, ale rozwaga już teraz wygrywa. Bo można coś skubnąć i nie odbije się to w późniejszym czasie chociażby na wadze.

Do popołudniowej kawy polecam wam galaretki Jelly Dot in chocolate od Vobro.




Galaretki z sokiem owocowym w czekoladzie występują o smakach:

🍋cytryna

🍊 pomarańcza

🍒 wiśnia

Proponowane dziś słodycze to pektynowe galaretki z sokiem owocowym, pokryte otoczką z czekolady deserowej.

Wow! Te galaretki są podobne do poprzedniej wersji - klasycznej jaką już przedstawiałam w swoich SM. Różnią się o polewę czekoladową w jakiej zanurzono każdą osobno galaretkę, dlatego też producent nadał im nazwę Jelly Dot in chocolate.
 
Czekoladki można nabyć w większych i mniejszych ilościach. Jeżeli mamy dużą rodzinę, albo spodziewamy się gości to zaopatrzyć się od razu w większe kartonowe opakowanie bo te galaretki znikają jedna za drugą.

Każdy smak zapakowany jest w osobną owijkę. Smaki odróżnia jedynie kolor i tak cytrynowa ma zieleń, orange pomarańczowy, a wiśnia fiolet.
 
Owijki sprawiają, że mogę kilka sztuk zawsze wsypać do plecaka i mieć coś słodkiego, aby przekąsić jeżeli jestem poza domem. 

Galaretki nie zawierają sztucznych barwników, aromatów.
Są smacznym kęsem do kawy lub po prostu kiedy najdzie nas ochota na małe co nieco.

pozdrawiam - Magda

9 komentarzy:

  1. Znam wersję klasyczną, tą muszę poznać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię galaretki, więc na pewno by mi posmakowały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam słodycze w tym także galaretki.

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas te galaretki to prawdziwy hit, są pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, podoba mi się, że pakowane są oddzielnie. To fajne, gdyż nie kusi, aby sięgać po więcej. Poza tym na wielki plus jest lepszy skład.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na takie pyszne galaretki o różnych smakach zawsze jestem chętna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie jadłam takich galaretek, więc tym bardziej jestem chętna na ich skosztowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ich ciekawa, znam tylko tę starą wersję. Lubię takie galaretki 🙂

    OdpowiedzUsuń