7 września 2022

DOMOWA BIBLIOTECZKA /PRYWATNY SZOFER/ CAROLINE ANGEL

 Witam


Sądziłam, że w wakacje przyspieszę zaległości czytelnicze, ale jak ostatnio się sama przed sobą rozliczyłam to widzę, że czytanie nie idzie mi tak szybko i nadal jestem w tyle z listą czytelniczą. Jednak, nie jest całkiem źle bo za mną jest książka pt: „Prywatny szofer” Caroline Angel.

Caroline Angel - to pseudonim literacki dziewczyny rodem z Namysłowa, studentki Politechniki Opolskiej i wolontariuszki w domu dziecka. Jak określa siebie sama autorka, jest osobą przyjacielską i rodzinną. Uwielbia pisać, czytać, uprawiać sport i gotować. W głowie ma mnóstwo pomysłów na nowe historie.



Od zawsze jestem romantyczką i z ochotą sięgam po romansidła jakie prawdopodobnie nigdy mi się nie znudzą. „Prywatny szofer” to połączenie miłosnych uniesień z nutką sensacji. Autorka bardzo umiejętnie styknęła ze sobą wiele scen, wydarzeń jakie wzbudzają ogrom emocji podczas czytania. Nie zabrakło tutaj wątków tajemniczych, strachu, pożądania i nawet humoru bez jakiego ta książka nie byłaby przeze mnie tak mile odebrana.

Przemieszczając się po stronicach czułam się naszpikowana wieloma ciekawymi dialogami jakie potrafiły mnie przeprowadzić do ostatniej stronicy z ciekawością i zaskoczeniem odnośnie losów bohaterów.

Ale, ale… nie sądźcie, że zapomniałam wspomnieć o głównych bohaterach.


Evie Callman jest odbierana przez otoczenie jako rozpieszczona młoda kobieta bogatych rodziców, która traktuje życie lajtowo. Ją z kolei boli jeszcze coś, mianowicie rodzice, którzy nie traktują jej jako swojego dziecka i mają ją za przedmiot z jakim można sobie pozwalać.

Evi chowa się dzień w dzień pod maską właśnie takiej osoby. Tak naprawdę, jest zupełnie inną osobą. Ona tak naprawdę cierpi bo co jej przychodzi z tego, że ma pieniądze na wszystkie zachcianki itd. jak nie ma przyjaźni od najbliższych czy miłości rodzicielskiej. Niestety uczuć nie da się kupić. W jej życiu pojawia się nagle nowy szofer i stalker jakiego nie traktuje poważnie i podchodzi do jego listów obojętnie.

Wspomniany szofer Jacob Reynolds z kolei to mężczyzna jaki traktuje swoją pracę poważnie. Jednak kiedy poznaje Evie musi złamać swoje zasady jakimi kreuje się podczas pracy.

On jedyny dostrzega jaka dziewczyna jest naprawdę. To zagubiona kobieta jaka potrzebuje wsparcia i zrozumienia i miłości. W dodatku tajemniczy stalker zaczyna być dla niej zagrożeniem. Jacob nie namyślając się długo zaczyna pomagać Evie, międzyczasie między nimi zaczyna rodzić się uczucie…

Książka mnie totalnie wciągnęła. Czytało mi się ją sprawnie, język był zrozumiały. Autorka budując historię potrafiła wczuć się w bohaterów i ciekawie ich przedstawić. Główni bohaterzy mając z początku swój zarys tak naprawdę w kolejnych stronicach są odkrywani na nowo.

Jak skończy się ta historia? Zapraszam do lektury...sądzę, że końcówka powinna rozwiać wszystkie wasze wątpliwości...

 pozdrawiam - Magda

6 komentarzy:

  1. Przyjemnie trafić na książkę, która tak fantastycznie wciąga, człowiek angażuje się w losy postaci, współdzieli emocje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pseudonim literacki - gdybym nie przeczytała, to nigdy nie pomyślałabym, że polscy autorzy mogą wydać książki w "amerykańskim stylu". :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zwróciłam na nią wcześniej uwagi. Siostra chętnie sięga po tego typu wyania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy to historia dla mnie. Raczej nie czytam tego typu książek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że gdy znajdę wolny dzień dam się pochłonąć tej lekturze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze, ze ksiazka Ci sie podobala, to najwazniejsze :)

    OdpowiedzUsuń