5 października 2022

JESTEM ECO #waterless - REGENERUJĄCY OLEJEK DO TWARZY OD LIRENE

Witam

Do pewnych drogeryjnych marek mam słabość. Ostatnio zastanawiałam się dlaczego wciąż do nich wracam. Może dlatego, że zaczęły one wprowadzać sporo naturalnych komponentów do swoich nowych linii? Myślę, że jest to jeden z nielicznych argumentów jaki mnie nadal do nich potrafi przekonać. 

Jedną z marek do jakich często zaglądam jest Lirene. Dość świeża linia od niej JESTEM ECO #waterless czerpie aktywne składniki z sukulentów i kaktusów – roślin rozkwitających nawet w trudnych, pustynnych warunkach. W ich liściach gromadzi się moc życiodajnych substancji, tworząc skoncentrowana esencje piękna dla skutecznej pielęgnacji skóry.

Od początku września, czyli tuż po wakacjach rozpoczęłam pielęgnację

REGENERUJĄCYM OLEJKIEM DO TWARZY jaki odżywia, zregeneruje oraz ujędrnia.



Dzięki unikalnemu połączeniu 9 drogocennych olejów wpływa on na sprężystość.

Jakie znajdziemy w nim oleje?

Olej z agawy – doskonale nawilża, stymulując syntezę kwasu hialuronowego w skórze.

Olej babassu – nadaje miękkości i elastyczności.

Olej moringa – intensywnie regeneruje i zapobiega wiotczeniu skóry.

Olej z konopi – ujędrnia skórę, przywracając jej równowagę hydrolipidowa.

Olej z awokado – ogranicza utratę wody z naskórka i pozwala utrzymać naturalna barierę ochronna.

Oleje: bawełniany, winogronowy, migdałowy, canola – doskonale odżywiają i pielęgnują cerę. 



Olejek umieszczono w szklanym pojemniku z aplikatorem typu pipetka jaka sprawnie dozuje krople. Olejek ma odcień słomkowy, subtelnie pachnie według mnie nutami cytrusowymi i jest średnio tłusty. U mnie odnalazł się w pielęgnacji na noc, gdzie mogę go nałożyć więcej i nie przejmować się, że mam po nim świecącą skórę.

Cosmos Natural certyfikowany przez Ecocert Greenlife zgodnie ze standardem Cosmos.

Jest produktem wegańskim.

100% wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego
7,1% wszystkich składników pochodzi z upraw organicznych


 

Olejek przede wszystkim daje mega nawilżenie nawet przy jednej aplikacji na dobę. Po kilku dniach łagodnie wygładza naskórek, a po paru tygodniach fajnie napina. Wyróżnia go także spora wydajność.

Dla mnie w tym okresie już zimniejszym priorytetem jest utrzymanie optymalnego nawilżenia, a ten olejek mi go zapewnia.

Produkty Lirene Jestem Eco #waterless zawierają minimum 99% składników pochodzenia naturalnego. W trosce o środowisko opakowania kosmetyków zostały zrobione w 90% z makulatury i z biotworzywa. A wegańskie formuły są produkowane przy użyciu energii odnawialnej.

Jesteście ciekawi tej linii? 

Ja po poznaniu olejku mam ochotę sięgnąć po kolejne propozycje.

pozdrawiam - Magda

14 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie bym poznała ta linie 👌

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam dotychczas olejków. Może kiedyś go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie, przyznam, że dawno nie korzystałam z kosmetyków tej marki, może czas do niej wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy ciekawie, przyznam, że dawno nie korzystałam z kosmetyków tej marki, może czas do niej wrócić? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi fajnie, myślę, że fajnie by mi się sprawdził do masażu twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego olejku :) ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Coś czuję, że ten produkt może mi się przydać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się bogaty skład tego olejku i jako fanka oleistej pielęgnacji będę mieć go na oku podczas zakupów

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie, że jestem ciekawa kosmetyków z tej linii, jeśli się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedyny olejek do twarzy jaki do tej pory używałam to konopny, a widzę, że w składzie tej mieszanki też jest. Chętnie przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa tej linii kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa tego kosmetyku, skoro się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię ich kosmetyki, ale z tej serii nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lirene bardzo lubię i często sięgam po ich kosmetyki, jednak nie umiem przekonać się do olejków na twarz.

    OdpowiedzUsuń