29 października 2022

OWOCOWE LIKIERY OD BIAŁEGO BOCIANA

Witam
 
Po ciężkim tygodniu, a nawet dniu marzymy o wypoczynku, relaksie i chwili spokoju. Teraz dodatkowo kiedy nastała jesienna pora jaka lubi przywołać już chłodniejsze wieczory chcemy się zagrzać i poczuć miło. Fajną alternatywą jest drink jaki nas rozgrzeje, a wypity z drugą połówką da pełnię szczęścia – przynajmniej dla mnie. 


Ostatnio w naszym barku pojawiły się dwie nowości od Białego Bociana
 
Biały Bocian Cytryna na miodzie

Biały Bocian Cytryna na miodzie to mistrzowskie połączeni smaku świeżej cytryny, łagodności i słodkości polskich miodów oraz Białego Bociana. Orzeźwiający likier o smaku cytrynowym z wyraźnie wyczuwalną nutą miodu. Wyjątkowo ciepły, delikatny i pełny miodowy finisz, pozostawiający posmak piernika.
 
Biały Bocian Śliwka

Biały Bocian Śliwka to wyjątkowy likier wyprodukowany na bazie starannie dobranych składników. Rozgrzewająca, doskonale zbilansowana słodkość owocu i cierpkości pestki śliwki. Lekki, orzeźwiający likier o delikatnym smaku polskiej śliwki. 

 
To soczyste owocowe nowinki jakich w sumie możemy spotkać, aż osiem, pozostałe to:
 
Biały Bocian Pigwa

Biały Bocian Pigwa to wyjątkowy likier o idealnie wyważonym słodko-kwaśnym smaku owoców pigwy. Oryginalną kompozycję smakową zapewniają starannie dobrane składniki i unikalna, szlachetna receptura, której sekretem są wybrane i dojrzałe owoce pigwy mistrzowsko połączone z Białym Bocianem.

Biały Bocian Wiśnia

Biały Bocian Wiśnia to klasyka w najlepszym wydaniu. Likier o głębokim smaku dojrzałych i aromatycznych wiśni z polskich sadów, na bazie Białego Bocian. Naturalne składniki i idealnie wyważone proporcje zapewniają pełne bogactwo smaku.

Biały Bocian Cytryna

Biały Bocian Cytryna to połączenie smaku świeżej cytryn i Białego Bociana. Wyjątkowo orzeźwiający likier o smaku cytryny, kuszący świeżością i rześką nutą zbilansowanej kwasowości. Wyprodukowany ze starannie dobranych składników, według autorskiej receptury Polmosu Bielsko-Biała.

Biały Bocian Czarna Porzeczka

Biały Bocian Czarna Porzeczka to połączenia owocu polskiej czarnej porzeczki i Białego Bociana. Likier o wyrazistym smaku i zapachu świeżej czarnej porzeczki. Doskonale zbilansowana słodkość i wytrawność, szlachetna - rubinowa barwa, długi słodko-kwaśny finisz.

Biały Bocian Jabłko

Biały Bocian Jabłko to połączenie smaku dojrzałych jabłek z polskich sadów i Białego Bociana. Delikatny likier, kuszący pełnią aromatów szarlotki i naturalnej słodyczy jabłek. Wyprodukowany według autorskiej receptury Polmosu Bielsko-Biała. Ten smak w szerszej dystrybucji pojawi się w drugiej części roku.

Biały Bocian Cytryna z Miętą

Biały Bocian Cytryna z Miętą to połączenie smaku świeżej cytryny, Białego Bociana i orzeźwiającej mięty pieprzowej. Wyjątkowy likier, kuszący świeżością i rześką nutą kwasowości. Wyprodukowany ze starannie dobranych składników, według autorskiej receptury Polmosu Bielsko-Biała.

🍹🍸Na samym początku zanim zaczęłam kosztować smaków zwróciłam uwagę na same etykiety jakie są kolorowe, przykuwają wzrok i nawiązują do danego owocowego smaku.

Oceniając smak likierów muszę napisać, że są one słodkie, ale wykorzystane do drinka zmnieją zupełnie natężenie. Ja osobiście lubię słodkie nuty alkoholowe, dlatego bez przeszkód likiery solo bardzo mi smakują.

Tradycyjny proces produkcji, naturalne składniki i idealnie wyważone proporcje zapewniają bogactwo smaku. Każdy wariant smakowy Białego Bociana wyróżnia się niezwykłą delikatnością i żywym owocowym finiszem.

W dobrym towarzystwie każdy trunek zawsze smakuje. U mnie kieliszek wina, likieru czy drinka pojawia się sporadycznie bo lubię rozkoszować się trunkiem, a nie wypijać go na ilość. Taki sam stosunek mam np.: do picia na co dzień kawy :)

Lubicie rozkoszować się w sobotni wieczór drinkiem? 

pozdrawiam - Magda


7 komentarzy:

  1. Dobrze jest czasem wypić drinka po ciężkim dniu, by się zrelaksować. Ten likier cytryna z miodem chętnie bym sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za alkoholem, ale jestem przekonana, że te likiery idealnie sprawdzają się w roli prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rzadko pijam alkohol mocniejszy, niż piwo - ale na specjalne okazje warto mieć jakieś zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej unikam likierów, b są dla mnie i za słodki, i za mocne. Ewentualnie jakiś czekoladowy czy jajeczny jeszcze dam radę, ale raczej odrobinkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. sprawdzałam smak pigwy i czarnej porzeczki, zrobione w formie drinka są na prawdę smaczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie alkohol mógłby nie istnieć, więc nie wiem co obecnie znajduje się na sklepowych półkach, ale przyznaję że Bocian oferuje ciekawe smaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Od czasu do czasu lubię usiąść sobie z drinkiem i obejrzeć jakiś film. Z nowościami alkoholowymi jestem na bieżąco, bo pracuję w takiej branży. Jeśli chodzi o owocowego bociana to próbowałam tylko czarną porzeczkę. :)

    OdpowiedzUsuń