19 listopada 2022

OCHRANIAM USTA BALSAMEM DO UST W SZTYFCIE SWEET LIPS /mi贸d 馃嵂馃悵z olejem migda艂owym/ OD BIELENDY

Witam


Pod sta艂膮 opiek膮 mam przez ca艂y rok bez wzgl臋du na por臋 roku usta. Dlatego, nigdy nie mo偶e u mnie zabrakn膮膰 pomadki ochronnej lub balsamu do ust. Zawsze ten kosmetyk chomikuj臋 w kieszeniach kurtek, polar贸w czy te偶 w torebce. Nie znosz臋 wyschni臋tych i spierzchni臋tych ust, st膮d takie u mnie zapotrzebowanie na ten rodzaj kosmetyku.


Balsam do ust w sztyfcie

馃嵂馃悵SWEET LIPS mi贸d z olejem migda艂owym od Bielendy fajnie sprawdza si臋 obecnie u mnie, kiedy wychodz膮c z domu ju偶 w ch艂odne dni moje usta lubi膮 wysycha膰. Dzi臋ki niemu usta nie 艂api膮 od razu tego nieprzyjemnego doznania, s膮 zwil偶one i nie p臋kaj膮, a ja przesta艂am je natr臋tnie oblizywa膰. Po kr贸tkim czasie zauwa偶y艂am, 偶e balsam od偶ywia nask贸rek, likwiduj膮c uczucie spierzchni臋cia, 艣ci膮gni臋cia i sucho艣ci. Ma dzia艂anie wyg艂adzaj膮ce przy systematycznej aplikacji, zabezpieczaj膮c je przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. 



SWEET LIPS Bielenda bezkolizyjnie si臋 nak艂ada. Jest bezbarwny o subtelnym miodowym posmaku. Sztyft gabarytowo jest ten mniejszy przez co idealnie mog臋 go wsun膮膰 wsz臋dzie – do ka偶dej kieszeni:) Jest wydajny, a maj膮c go stale przy sobie nie obawiam si臋 przykrych sytuacji jakie mog膮 spotka膰 moje usta.

Posiada formu艂臋 opart膮 na naturalnych sk艂adnikach, takich jak:


MI脫D – utrzymuje odpowiedni poziom nawil偶enia nask贸rka ust, chroni go przed szkodliwymi czynnikami zewn臋trznymi, 


OLEJ MIGDA艁OWY – skutecznie od偶ywia i nawil偶a sk贸r臋, przywraca elastyczno艣膰, regeneruje.

 

Taki transparentny balsam opr贸cz prawid艂owego dzia艂ania ma r贸wnie偶 inne zalety. Mog臋 go nak艂ada膰 bez u偶ycia lusterka nie obawiaj膮c si臋, 偶e przekrocz臋 lini臋 ust, bo nawet jak mi si臋 to przydarzy, to nie b臋dzie to widoczne. 

SWEET LIPS 馃嵂馃悵mi贸d z olejem migda艂owym wa偶y zaledwie 3,8 g, a okazuje si臋 by膰 bardzo wydajny. Od otwarcia nale偶y go zu偶y膰 w przeci膮gu 6 miesi臋cy. U mnie na pewno si臋 nie zmarnuje. Samo opakowanie jest sympatycznie zaprojektowane.

Sztyft umieszczono w kartoniku w kszta艂cie tr贸jk膮ta, a na nim naniesiono plastry miodu jakie nawi膮zuj膮 do wariantu smakowego. Je偶eli nie jeste艣cie fanami posmaku miodowego to marka ma w zanadrzu jeszcze: BRZOSKWINIA + SHEA, ARBUZ + AWOKADO lub Kokos.

Czy u偶ywacie pomadek, balsam贸w do ochrony ust?

 Zw艂aszcza teraz, kiedy zrobi艂o si臋 ju偶 zimno? 


pozdrawiam - Magda

11 komentarzy:

  1. Lubi臋 kosmetyki z Bielendy, wi臋c mo偶e si臋 skusz臋 na taki balsam. Zim膮 pomadka ochronna to u mnie must have. Pozdrawiam, Asia z Pisane z u艣miechem

    OdpowiedzUsu艅
  2. Lubi臋 Bielend臋, ale balsam贸w do ust u偶ywam rzadko - tylko wtedy, kiedy naprawd臋 musz臋.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Lubi臋 posmak miodu w balsamach do ust, ch臋tnie zaopatrz臋 si臋 w t膮 pomadk臋.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Nie wyobra偶am sobie 偶ycia bez balsamu do ust. Tego nie znam i ch臋tnie wypr贸buj臋!

    OdpowiedzUsu艅
  5. Jestem przekonana, 偶e taki balsam do ust okazuje si臋 naprawd臋 niezb臋dny.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Lubi臋 kosmetyki z Bielendy, wi臋c mo偶e si臋 skusz臋 na taki balsam

    OdpowiedzUsu艅
  7. Ostatnio mia艂am go nawet w rekach, mo偶e skusze si臋 przy nast臋pnych zakupach.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Tez uzywam balsamu z miodem i olejkami. Akurat nie twj firmy,ale jak mi si臋 sko艅czy moj to biwgne po bielende:)
    Agaman

    OdpowiedzUsu艅
  9. Ju偶 dawno nie mia艂am kosmetyk贸w z Bielendy, pora sobie o nich przypomnie膰 i sprawdzi膰 nowo艣ci. :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. u偶ywam lekko per艂owej szminki ochronnej Nivea - s艂u偶y mi nie tylko do ochrony ust. Traktuj臋 j膮 r贸wnie偶 jako roz艣wietlacz na policzki i powieki :-)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Stosuj臋 lekko szmink臋 ochronn膮 szmink臋 do ust Nivea - s艂u偶y mi nie tylko do ochrony ust. Traktuj臋 ja te偶 jako roz艣wietlacz na policzki i powieki :-)

    OdpowiedzUsu艅