1 kwietnia 2023

WIOSENNE PRANIE Z MANUFAKTURĄ KLAREKO

Witam

W naszym społeczeństwie wciąż przybywa osób zmagających się z wrażliwą skórą. Na szczęście bez problemu można dopasować do swoich potrzeb odpowiednią pielęgnację. A co z praniem i środkami w których pierzemy ubrania? I tu nie zostajemy zdatni na siebie, ponieważ antyalergiczne proszki lub płyny na naszym polskim rynku robią karierę. Nie da się także ukryć, że moda zwana "eko" mobilizuje nas do unikania produktów sztucznie przetworzonych, a także zawierających substancje syntetyczne.

Zarówno dzieci jak i dorośli mogą teraz używać tego samego proszku czy płynu ponieważ są one hipoalergiczne. Oznacza to, że ich skład jest obojętny dla ludzkiego organizmu, nie znajdują się w nim żadne powszechnie znane alergeny mogące wywoływać reakcję uczuleniową.

Manufakturę Klareko tworzą przyjaciółki, a do czego może doprowadzić przyjaźń? Do "wielkich rzeczy"! 


Udowodniły to Karina i Marta zamieszkujące malowniczą Warmię. Tworząc manufakturę ekologicznych środków czystości Dla Domu Klareko dają nam szeroki wybór produktów stworzonych na bazie dobrodziejstw naturalnych olejków eterycznych i wyciągów roślinnych.


Stworzyłyśmy skuteczne nieszkodliwe dla ludzi i środowiska środki czystości z dobrodziejstwem naturalnych olejków eterycznych. W składzie naszych produktów znajdziecie wyłącznie bezpieczne i ekologiczne związki chemiczne oraz składniki pochodzenia roślinnego i mineralnego. Zapachy uzyskujemy starannie dobierając tylko naturalne olejki eteryczne.
U mnie w Krakowie pojawiły się już piękne i słoneczne dni, dlatego czym prędzej suszenie prania przeniosłam na zewnątrz, a nie w domu. Oczywiście pranie robię obecnie produktami od Manufaktury, są to: 


Kolorowy Żel Do Prania *Słodka Pomarańcza, Lawenda
Bieluchny Żel Do Prania *Słodka Pomarańcza, Lawenda
Milusie Tkaniny *Różowy Grejpfrut, Mięta
 

Produkty te są:
 

💚bezpieczne dla ludzi i środowiska
💚ekologiczne i wegańskie
💚z dobrodziejstwem naturalnych olejków eterycznych
💚w recyklingowalnych opakowaniach


W produktach nie znajdziemy sztucznych kompozycji zapachowych. Zawierają one wysokiej jakości, bezcenne, naturalne olejki eteryczne. W składzie kolorowego jak i białego żelu znajdują się wyłącznie substancje, które są bezpieczne dla człowieka i środowiska. W dodatku żele są mega wydajne co przekłada się na finanse.

Jakich środków do prania używacie?

pozdrawiam - Magda

9 komentarzy:

  1. Z tej marki nie miałam jeszcze żadnego produktu. Używam takich zwykłych z marketu środków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różnych :D Zależy, co aktualnie jest w domu, to w tym piorę :D Ale ten grejpfrut z miętą dość mocno mnie zaintrygował :D Może się na niego skuszę, jak moje środki będą na wykończeniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cenię sobie takie środki do prania, markę znam i z niej korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zwróciłam wcześniej uwagi na te środki czystości, jednak widzę, że warto to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tych płynach nie słyszałam. Fajnie, że powstaje coraz więcej produktów hiperalergicznych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie przetestowałabym sobie te produkty, muszę je sobie kupić :)
    mam nadzieję, że mi się sprawdzą
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  8. Na ogół mam uczulenie na wszystko co nie jest Arielem i lenorem, ale być może ta marka mi podpaduje. Będę musiała spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. To już kolejna pozytywna opinia, jaką czytam o produktach tej marki i w końcu muszę je przetestować. Mam atopowe zapalenie skóry, więc w przypadku środków do prania jestem bardzo wymagająca, bo ubrania wyprane w zwykłych marketowych preparatach szybko podrażniają moją skórę. Mam nadzieję, że te dadzą radę!

    OdpowiedzUsuń