21 kwietnia 2023

WYGODA SPANIA? TO PRZEDE WSZYSTKIM DOBREJ JAKOŚCI PIŻAMA

 Witam


Czy chcemy, czy nie sen dopada nas co dobę. Bez niego nie moglibyśmy normalnie funkcjonować, a koncentracja spadłaby do zera co mogłoby się skończyć w niektórych przypadkach źle. 

Dlatego, dla prawidłowego rytmu dobowego powinniśmy zaznać zdrowego snu, gdzie nasz organizm ulega regeneracji, a my o poranku wstajemy gotowi na nowe wyzwania. 

Oczywiście na sen mają wpływ takie czynniki jak: dobrze przewietrzona sypialnia bez duchoty, wygodny materac jaki również wpływa na nasz układ kostny oraz odzież w jakiej się kładziemy. Dla mnie zaraz po wygodnym ubraniu w jakim przebywam głównie w domu jest piżama. Nigdy nie przepadałam za nocnymi koszulami jakie się zwijają i utrudniają sen, stawiałam na wygodne piżamy jakie dają mi komfort spania oraz swobodny ruch. 

 


 
Ostatnio decydując się na zmianę piżamy trafiłam na Modny sklep w którym znalazłam mnóstwo ciekawych opcji piżamowych. Z krótkim czy długim rękawem i tak samo z nogawkami jakie są wyboru czyli długimi, 3/4, krótkimi. Naprawdę, wybór mają spory, a same ubrania nocne są wykonane z przewiewnych naturalnych materiałów, głównie z bawełny.


 
Dlaczego ten sklep tak mi przypadł do gustu?

Ponieważ: stawiam na odzież bawełnianą, dobrze uszytą oraz jestem za wspieraniem naszych polskich firm. A Modny Sklep spełnia te wszystkie moje wymagania :)💚
 
 
Piżama Cassia 1244 chyba czekała na mój wybór. Jest bawełniana. Występuje w kilku rozmiarach, dlatego bez problemu dobrałam dla siebie właściwy. 
 
Góra to koszulka z długim rękawem w kolorze szarym z nadrukiem przedstawiającym żyrafę. Wykończenie pod szyją jest okrągłe, łatwo przechodzi przez głowę. 
 
W komplecie mam również długie spodnie w kratę z kieszeniami i wiązaniem. Całość jest mega wygodna. Czuję się komfortowo i przyjemnie, ponieważ bawełniany materiał jest delikatny dla skóry. W tej piżamie śpi się bardzo dobrze, przez co mam "kolorowe sny".
 



Wpis powstał we współpracy  Modny Sklep.
 Też stawiacie na bawełniane wygodne piżamy?
Jaki jest wasz ulubiony nocny strój?
 
pozdrawiam - Magda

10 komentarzy:

  1. Jestem na kupnie podobnej piżamki bo to mój fason, więc zerknę co sklep jeszcze oferuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam żyrafy! Ta piżamka z żyrafą totalnie mnie urzekła <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Joanna Postupalska-Bożek23 kwietnia, 2023

    Tez uwielbiam takie bawełniane piżamki. Dzięki za polecenie 👍

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna piżama, chociaż nie dla mnie. Ja mam problem z dołami z piżamy, gniotą mnie. Także pozostają mi tylko jednoczęściówki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jesytem maniaczką wszelkich piżam. Ta mi się wyjątkowo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna piżamka. Uwielbiam wygodne rzeczy do spania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy06 maja, 2023

    Uwielbiam takie piżamki są ładne i mega wygodne
    MAGDALENA B

    OdpowiedzUsuń
  8. Wędrówki po kuchni12 maja, 2023

    O tak! Piżama to podstawa. Mam sporą kolekcję wygodnych piżam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zdecydowanie wolę piżamę z krótkim rękawem. :)

    OdpowiedzUsuń