21 lutego 2024

PURE BEAUTY DERCOS BOX CZYLI DBAM O SWOJE WŁOSY, SKALP I NASZĄ PLANETĘ, NOWOŚĆ REFILL 500 ml

Witam

Uwielbiam być rozpieszczana przez Pure Beauty 💝
 
Od początku tego roku funduje nam niespodziankę za niespodzianką! Tym razem przedstawię wam zawartość kolejnego pudełeczka Dercos Box od @vichylaboratoires


Jest idealnie skomponowany do moich włosów i skalpu oraz planety, a to w dzisiejszych czasach kluczowa sprawa dla nas wszystkich.

💚💚💚 Vichy Dercos K Peelingujący Szampon Przeciwłupieżowy. Składniki aktywne w nim to: 1,3 % złuszczającego kwasu salicylowego, przeciwgrzybiczy pirokton olaminy i gliceryna. Dzięki delikatnej formule złuszczającej szampon eliminuje widoczny łupież i jego pozostałości, nawet te przylegające do włosów i skóry głowy.
Szampon jest hipoalergiczny i przebadany na skórze wrażliwej. Idealny do codziennego użytku. Formuła o pH 5,5 (zbliżonym do naturalnego pH skóry głowy) pomaga walczyć z widocznym łupieżem powstającym wskutek zachwiania równpowagi mikrobiomu skóry.


💚💚💚 Vichy Dercos DS – szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się, wzbogacony o 1% selenu, który pomaga w redukcji łupieżu. Eliminuje łupież i zapobiega jego nawrotom, przywraca równowagę mikrobiomu po 4 tygodniach stosowania, łagodzi uczucie swędzenia skóry głowy.



Nowością marki jest 💚💚💚 butelka refillowa 500 ml jaka zmniejsza zużycie plastiku o 77 % w porównaniu do klasycznej butelki. Wystarczy po skończeniu opakowania głównego napełnić ją ponownie.
 
Ja od dawna wspieram naszą planetę. Np: segreguję śmieci, używam materiałowych siatek na zakupy, często kupuję mydło w płynie w podobnym opakowaniu, aby je dolać do dozownika.

Poznaliście już te produkty od Vichy?

10 komentarzy:

  1. Ten box jest super! Szampon peelingujący używam już od dobrych kilku tygodni i rewelacyjnie się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, to coś dla mnie! Muszę wypróbować te kosmetyki, bo czegoś takiego właśnie szukam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Firmę znam, ale produktów już nie ... zaciekawiłaś mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są takie boxy. Jak je kupić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tych kosmetyków jeszcze nie znam, ale generalnie kosmetyki Vichy to znam, coś tam kiedys używałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boxy kosmetyczne to idealna okazja do tego by móc poznać nowe produkty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie wypróbować peeling skóry głowy, bo jeszcze nie miałam okazji go robić - a podobno bardzo dobrze działa na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczególnie ciekawi mnie peelingujący szampon przeciwłupieżowy i jego skuteczność w walce z łupieżem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny świetny box od Pure Beauty! Nigdy nie miałam produktów do włosów tej marki, więc jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń