22 lutego 2024

BOX FILLER - 🌸🌷🌹PRZYGOTUJ SKÓRĘ NA WIOSNĘ🌸🌷🌹 - 𝑷𝒖𝒓𝒆𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒚

Witam


Kochani czy wy już to czujecie? Ja od kilku dobrych dni wiem, że w środku mnie nastała zmiana bo zawitała do nas już wiosna, chociaż kalendarz jeszcze nas o tym nie informuje.

Jak wiosna to i zmiany w pielęgnacji skóry. Dlaczego? Uważam, że po chłodnym okresie zimowym należy odbudować uszkodzoną barierę hydrolipidową z serią kosmetyków nawilżających Revitalift Filler od @lorealparis 



💜 ʙᴏx ғɪʟʟᴇʀ - ,, ᴘʀᴢʏɢᴏᴛᴜᴊ sᴋóʀę ɴᴀ ᴡɪᴏsɴę” 🌸🌷🌹jaki otrzymałam w tym celu od 𝑷𝒖𝒓𝒆𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒚 💜 z pewnością dołoży wszelkich starań, aby moja skóra została prawidłowo odnowiona.


Boxie znajdowały się trzy kosmetyki jakie i wam polecam:

REVITALIFT FILLER SERUM PRZECIWZMARSZCZKOWE DO TWARZY Z 1,5% CZYSTEGO KWASU HIALURONOWEGO. Skuteczne rozwiązanie dla odwodnionej skóry, pozbawionej blasku. Formuła zawiera trzy rodzaje skoncentrowanego kwasu hialuronowego: makrocząsteczkowy, mikrocząsteczkowy oraz mikrowypełniający, zapewniając natychmiastowy efekt nawilżenia. Serum wygładza skórę już w 1 godzinę*, a przy regularnym stosowaniu, wspomaga redukcję aż 47%** zmarszczek w ciągu 6 tygodni.

REVITALIFT FILLER SERUM POD OCZY 2,5% CZYSTEGO KWASU HIALURONOWEGO+KOFEINA. Czysty kwas hialuronowy wspomaga intensywne nawilżenie i redukcję zmarszczek wokół oczu, a kofeina pomaga zredukować cienie pod oczami. Serum posiada potrójny, metalowy aplikator, który zapewnia chłodzący masaż i pomaga zmniejszyć obrzęki na powiekach. Bez substancji zapachowych.

REVITALIFT FILLER INTENSYWNIE WYPEŁNIAJĄCY KREM ANTI-AGE NA DZIEŃ SPF50 Został wzbogacony trzema rodzajami kwasu hialuronowego pomaga przywrócić skórze sprężystość i chronić ją przed fotostarzeniem. Skóra jest natychmiast nawilżona*, a po 4 tygodniach staje się bardziej sprężysta z widocznie zredukowanymi zmarszczkami**. Lekka formuła kremu zapewnia ochronę przed promieniowaniem UVA i UVB, nie pozostawiając białych śladów ani tłustego wykończenia na skórze. *Test instrumentalny, 23 kobiety. **Ocena kliniczna, 42 kobiety, 4 tygodnie. 



Takiego poweru potrzebuje moja skóra na wiosnę i z pewnością go otrzyma. Jestem ciekawa każdego kosmetyku, zwłaszcza sera pod oczy.



#współpraca barterowa
#wpis sponsorowany


pozdrawiam - Magda

8 komentarzy:

  1. Warto po zimie właśnie na wiosnę bardziej zadbać o skórę, ona napewno odpłaci się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ochrona przed promieniowaniem no i nie pozostawianie tłustego widocznego filmu na skórze to też plusy

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie to zawitała jesień. Pada i pada i pada i pada. W lutym u mnie były ledwie cztery bezdeszczowe dni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja, coraz dłuższe dni, czas się ogarnąć wiosennie. Co przypomina mi, że trzeba kupić krem z filtrem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam jedynie Serum pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawartość jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze okazji przetestować, ciekawe produkty. :)

    OdpowiedzUsuń