7 marca 2024

SUBTELNE I UROCZE KOLCZYKI W KSZTAŁCIE SERDUSZEK /SPOO-DESIGN/

Witam


Oprócz szpilek, torebek lubię chomikować biżuterię. Złotą czy srebrną? Nie ma znaczenia . Biżuteria stanowi zamknięcie stylówki i sądzę, że praktycznie do każdej możemy dobrać odpowiednie dodatki, nawet do bardziej sportowej wersji.

Pierścionki zdobią moją palce, bransoletki i zegarki nadgarstki, kolczyki natomiast wyróżniają uszy spod kosmyków włosów. Łańcuszki czy kolie zdobią szyje z dekoltem.

Mogę śmiało zaliczyć się do kobiet, które ubóstwiają biżuterię srebrną, chociaż na złotą także się decyduję, ale na większe wyjścia.


Ogólnie to uważam, że świecidełka pasują praktycznie do każdej mojej stylizacji tej surowej jak i na wyjście służbowe czy do dżinsów i białej koszuli.
 
Od zawsze byłam i jestem fanką biżu subtelnej bo w takiej na co dzień czuję się najlepiej. I taką chcę wam dziś pokazać - mój nowy nabytek ze sklepu 
SPOO-DESIGN

 Są to kolczyki sztyfty z otwartymi sercami z błyszczącymi kryształkami cyrkonii. Kolczyki ze srebra próby 925.


Kolczyki z cyrkoniami wykonane w 100% ze srebra (925), bez niklu, bez ołowiu, bez kadmu, hipoalergiczne.
 
Wysoce polerowane i rodowane.
 
Wymiary ok. 10 x 10mm.
 
Waga ok. 1,41g. 
 
Srebrne kolczyki otrzymałam w małym pastelowym pudełeczku, które w przypadku kolczyków na prezent może stanowić odpowiednie gotowe opakowanie. 
 
Same kolczyki łatwo się zakłada. Na sztyfcie można regulować ich przyleganie do ucha. Wizualnie skradły moje serce bo, gdy po raz pierwszy je założyłam, to pomyślałam, że był to dobry wybór. Delikatne serduszka ładnie układają się na płatku małżowiny. Nie wystają za ich obręb, przez co nie zahaczają o ubrania. 


Kolczyki pasują mi do pracy jak i na kolację czy wyjście do rodziny. Są dla mnie uniwersalne bo zgrywają się z różnymi stylizacjami, a mi właśnie o to chodziło o takie na każdą okazję. Jestem z nich bardzo zadowolona.
 
Biżuterię traktuję nie tylko jako świecidełko jakie zdobi mój look. Przez nią wyrażam swoją osobowość, elegancję, delikatność oraz wdzięk. Ważne, by umiejętnie umieć dobrać taki dodatek do wyglądu, nie przesadzić z nim, a tym samym dopełnić całość.
 
Czy nosicie biżuterię?
Srebrną? Złotą?
 
 #współpraca barterowa
#wpis sponsorowany


pozdrawiam - Magda

10 komentarzy:

  1. bardzo urocze, zdecydowanie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taką minimalistyczną biżuterię, a jednak wspaniale dopełniającą różne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają, idealnie sprawdzą się w roli prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham srebro Uwielbiam takie dodatki. Serduszka zawsze się piękne prezentują

    OdpowiedzUsuń
  5. ja najbardziej lubię srebrną biżuterię, z złota nic nie mam. Te kolczyki ładnie rozświetlają

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje nowe kolczyki w kształcie serduszek ze Spoo-Design wyglądają uroczo! Ich delikatność i subtelność z pewnością dodadzą wdzięku każdej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te kolczyki. Bardzo mi się podobają mimo, że bardziej wolę złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolczyki. Ja sama posiadam 5 dziurek, ale nie mogę nosić żadnych kolczyków bo zaraz dostawkę alergii. Angela.

    OdpowiedzUsuń