4 marca 2024

WYBIELAJĄCO - OCHRONNE PASTY DO ZĘBÓW /BLANX/

 Witam


O stan zębów dbam z takim samym zapałem jak o skórę, włosy czy paznokcie. Lubię poznawać nowinki odnośnie past, płynów czy nici do zębów. Nie ma co ukrywać na co dzień pijam kawę, herbatę, a to przyczynia się do zabarwienia szkliwa, dlatego dość często dobieram do higieny jamy ustanej pasty jakie mają na celu podnieść odcień zębów i pozbyć się nalotu z płynów. Ostatnio w mojej łazience pojawiły się trzy pasty Blanx.


 

"BlanX to marka luksusowych preparatów do higieny jamy ustnej i wybielania zębów stworzona z myślą o najbardziej wymagających, dla których piękno uśmiechu stanowi pierwszoplanową wartość. BlanX kieruje swoje produkty do wszystkich, który pragną należycie dbać o estetykę swojego uśmiechu i cieszyć się białym i zdrowym uzębieniem. Marka BlanX przeznaczona jest dla ludzi o nienagannym poczuciu estetyki, szczególnie zainteresowanych utrzymaniem nieskazitelnie białego uśmiechu"

BlanX Black Volcano
Dzięki oczyszczającym i pochłaniającym właściwościom 100% naturalnego popiołu, lawy i węgla, BlanX® Black Volcano ma silne działanie wybielające bez działania ściernego. Delikatna krzemionka i sole fluoru uzupełniają formułę o działanie antybakteryjne i głęboko czyszczące. Pasta Przyjazna dla wegan

BlanX Fresh White
Sensoryczne doznanie orzeźwiającej świeżości. Sensualność i wyrazistość smaku naturalnej mięty dla miłośników sprawdzonej, długotrwałej świeżości. Pasta posiada system podwójnych enzymów i 100 % naturalnych porostów arktycznych. Przywraca zębom znaczącą biel w 7 dni. Daje sporą dawkę mięty, przez co oddech jest świeży.

BlanX Glossy White 

To eksplozja kwiatowej bieli. Mycie nią zębów daje bielsze zęby już po 7 dniach. Pasta posiada unikalną formułę z porostami arktycznymi i enzymami jakie pomagają zwalczać przyleganie płytki nazębnej, przebarwienia i plamy. Pasta wykazuje działanie antybakteryjne. Posiada ciekawy kwiatowy smak.


Pasty Blanx przekonały nas do siebie. Są skuteczne, dbają o higieniczną stronę naszego uzębienia. Używane systematycznie znakomicie oczyszczają płytkę nazębną likwidując przy tym osadzający się kamień. Przynoszą bielsze zęby. Średnio się pienią oraz posiadają stonowane miętowe posmaki, które nie wyżerają podniebienia. 



Zachęcam Was do polubienia @blanx_polska

 
Jakich past najczęściej używacie?

#współpracabarterowa
#wpis sponsorowany

pozdrawiam - Magda

6 komentarzy:

  1. Lubię ich produkty i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie używałam pasty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów. Może kiedyś skuszę się i któryś wypróbuję. Na razie mam swoją ulubioną pastę i jestem z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. NIE PRZEMAWIAJA DO MNIE PASTY WYBIELAJĄCE BO NISZCZĄ SZKLIWO I CZĘSTO POTEM NADWRAŻLIWOŚC U MNIE SIE ROBIŁA, TEJ NIE PRÓBOWAŁAM WIĘC NIC NIE MÓWIĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo o nich słyszałam, więc na pewno wypróbuję przy najbliższych zakupach. Gosia B.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paste miałam kiedyś i byłam zadowolona
    Ciekawska Magdalena

    OdpowiedzUsuń