27 kwietnia 2024

NOWINKA OD VIANKA JAKA UMILA MI CODZIENNE MYCIE /ŻEL POD PRYSZNIC NAWILŻAJĄCY/

 Witam

Nowa seria VIANEK Prebiotyczny to skarbnica pielęgnacyjnych perełek! Innowacyjne formuły, bazujące na mocy prebiotyków, powstały z myślą o mikrobiomie skóry głowy i całego ciała. Odkryj tajemnicę zdrowej skóry i mocnych, lśniących włosów z nową linią VIANEK Prebiotyczny!


W moje łapki za pośrednictwem Pure Beauty trafił VIANEK Prebiotyczny żel pod prysznic nawilżający.

Butelka mieści, aż 400 ml żelu o relaksującym zapachu jaki wpływa na nasze zmysły podczas mycia. Żel nadaje się do codziennego używania każdego rodzaju skóry z czego się bardzo cieszę, ponieważ może z niego korzystać cała rodzina. Szata graficzna jest kolorowa i krzyczy do nas, nie można jej nie zauważyć. Mi bardzo odpowiada!

 


Podstawowym komponentem jest w nim inulina. Jest to naturalny prebiotyk pozyskiwany z korzenia cykorii, który nie tylko nawilża, ale również wspiera odbudowę naturalnego mikrobiomu skóry, zapewniając jej optymalne warunki do zachowania dobrej kondycji.



Skład dowartościowują ziołowe ekstrakty z chabru bławatka, lnu i podbiału.

Ekstrakty z chabru bławatka, lnu i podbiału głęboko nawilżają skórę, łagodzą wszelkie podrażnienia i swędzenie oraz tworzą na skórze delikatną warstwę chroniącą przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych. 



Mycie nim skóry to zaszczyt. Przy drobnych awariach skórnych potrafi on złagodzić swędzenie czy podrażnienie. Jest łagodny. Żel głównie nawilża co jest jego atutem. Zawiera w 96 % składników pochodzenia naturalnego. Żel łagodne oczyszczanie bez ryzyka podrażnień, nie naruszając naturalnej bariery ochronnej skóry i nie powodując podrażnień.

Opakowanie po zużyciu jest przeznaczone do recyklingu lub odzysku energetycznego. BUTELKA (rPET) + ZAKRĘTKA (PP)

#współpraca barterowa
#wpis sponsorowany

pozdrawiam - Magda

10 komentarzy:

  1. koniecznie muszę go kiedyś sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OO zaciekawiłaś mnie tym produktem:) z chęcią wypróbuję:)
    Monika F

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna butelka! A skoro żel ma tyle dobrych właściwości, to muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się spodobał ten żel :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyk chętnie wypróbuję, im bardziej naturalny skład, tym bardziej moja skóra to docenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie może być to interesujący, wart wypróbowania kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne opakowanie! kojarzy mi się z malarstwem impresjonistów :D lubię kosmetyki tej marki

    OdpowiedzUsuń
  8. przy żelach pod prysznic to jednak patrze na cenę, bo tego wyjątkowo duzo schodzi

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej firmy, ale opakowanie ma przepiękne. Ja mam swoje ulubione firmy ze względu na częste alergie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że opakowanie po zużyciu jest przeznaczone do recyklingu lub odzysku energetycznego

    OdpowiedzUsuń