29 kwietnia 2024

ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ OD ILADIAN

Witam

Czytając blogosferę natknęłam się parę razy na publikacje w których blogerki pisały o myciu miejsc intymnych samą wodą. Hmmm nie przekonały mnie do tego i jako tradycjonalistka od "zawsze" traktuję te miejsca stosując żel lub płyn.

Latem w mocne upały mam sporo problemów w miejscach intymnych przez tak zwane potówki. Natomiast co miesiąc podczas trudnych dni sądzę, że jak każda kobieta jestem narażona na infekcje itd. dlatego dobrać odpowiedni produkt jest momentami trudno.


Okazała ostatnia zawartość boxu od Pure Beauty przyniosła mi nowinkę jaką jest Żel do higieny intymnej Iladian - kompleksowa ochrona. 

Żel znajduje się w tubie i mamy go 180 ml. Jest wygodny w aplikacji. Tuba zakończona jest zatrzaskiem z małym otworem i wylewa dobrą jego ilość. Żel jest krystaliczny, ma dobrą gęstość.
 
Ma znakomite działanie oczyszczające. Dba o miejsca intymne zachowując świeżość w trakcie dnia. Utrzymuje prawidłowe pH. Łagodny jest dla miejsc intymnych, a to bardzo ważne, zwłaszcza dla kobiet podczas trudnych dni. 
 
Ma działanie antybakteryjne dlatego likwiduje przyszłe mające się pojawić infekcje. Wykazuje się nawilżaniem i chroni przez podrażnieniami. Produkt posiada naturalne składniki. 


Składniki aktywne:
 
Wyciągi z kory dębu, żurawiny i oczaru wirginijskiego - posiadają właściwości antybakteryjne. Pomagają zniwelować nieprzyjemne uczucie związane z upławami, takie jak: świąd i nieprzyjemny zapach.

Wyciąg z nagietka - działa nawilżająco, a także wzmacnia system immunologiczny skóry.

Kwas mlekowy - odpowiada za utrzymanie prawidłowego pH skóry.

Tuba pochodzi w 80% z recyklingu.

Jak u was wygląda higiena intymna? 
Dbacie o te miejsca szczególnie?

#współpraca barterowa
#wpis sponsorowany

pozdrawiam - Magda

4 komentarze:

  1. Ja nigdy nie trafiłam na takie posty , ale na pewno ten żel znajdzie swoich odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam takich płynów, bo według lekarzy robią więcej szkody niz pożytku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba miałam, miło wspominam pewnie jeszcze kiedyś wrócę do niego

    OdpowiedzUsuń
  4. W takich boxach czesto sa ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń