28 maja 2024

馃挋ROZEGRAJ TO JAK EKSPERTKA!馃挋 CZYLI JAK POZBY膯 SI臉 PRZEBARWIE艃 Z BOXEM LOREAL OD PURE BEAUTY

Witam

Kochani, u mnie maj zosta艂 totalnie "zasypany" boxami od Pure Beauty jakie wci膮偶 mnie zaskakuje nowinkami ze 艣wiata beauty. Ostanie pude艂eczko jakie wam przedstawi臋 dotyczy kosmetyk贸w na przebarwienia od Loreal.


Pude艂eczko jak zwykle bardzo udane pod wzgl臋dem grafiki. Estetycznie zapakowane, a偶 mi艂o si臋 go bierze do r膮k i rozpakowuje. Brawo ekipo - Brawo!

Przebarwienia potr膮dzikowe, pos艂oneczne, czy te zwi膮zane z wiekiem? Walka z nimi jest niezwykle trudna, dlatego warto postawi膰 na najlepsze 艣rodki. Gama Bright Reveal to nowinka w portfolio od L’Or茅al Paris, kt贸ra ma skutecznie dzia艂a膰 na wszystkie typy przebarwie艅!




馃挋Redukuj膮cy przebarwienia UV Fluid z SPF 50+ Niacynamid + Kwas LHA

Fluid chroni przed powstawaniem r贸偶nego rodzaju przebarwie艅 oraz widocznie zmniejsza przebarwienia, w tym przebarwienia potr膮dzikowe, przebarwienia pos艂oneczne oraz przebarwienia zwi膮zane z wiekiem.

Formu艂a UV Fluidu zawiera mi臋dzy innymi:
- Niacynamid - pochodn膮 witaminy B3 (nazywany niacyn膮 lub witamin膮 PP), czyli sk艂adnik, kt贸ry pomaga redukowa膰 widoczno艣膰 przebarwie艅 i ma dzia艂anie 艂agodz膮ce;
- Kwas LHA - delikatny sk艂adnik z艂uszczaj膮cy.

Kosmetyk ma niewidoczne wyko艅czenie, dlatego nadaje si臋 pod makija偶.

馃挋Serum redukuj膮ce przebarwienia

Nadaje si臋 na dzie艅 i na noc. Widocznie redukuje przebarwienia: potr膮dzikowe, pos艂oneczne, zwi膮zane z wiekiem. Ju偶 po tygodniu stosowania serum sk贸ra jest bardziej roz艣wietlona a wszystkie rodzaje przebarwie艅 s膮 widocznie zredukowane.
 
Formu艂a serum zawiera 10% kompleks, na kt贸ry sk艂adaj膮 si臋:
- Niacynamid - pochodna witaminy B3, sk艂adnik, kt贸ry pomaga redukowa膰 widoczno艣膰 przebarwie艅 i ma dzia艂anie 艂agodz膮ce;
- Kwas aminosulfonowy - delikatny sk艂adnik z艂uszczaj膮cy.
 
馃挋Peeling kwasowy redukuj膮cy przebarwienia

Sprawnie redukuje przebarwienia i niedoskona艂o艣ci.

Formu艂a peeling'u zawiera:
- Kwasy AHA (Alfa-hydroksykwasy) - pomagaj膮 wyr贸wna膰 tekstur臋 sk贸ry;
- Kwasy BHA (Beta-hydroksykwasy) - pomagaj膮 zw臋zi膰 pory i zredukowa膰 niedoskona艂o艣ci;
- Kwasy PHA (Polihydroksykwasy) - pomagaj膮 delikatnie z艂uszczy膰 martwy nask贸rek, dla bardziej roz艣wietlonej i g艂adszej sk贸ry;
- Niacynamid - sk艂adnik znany ze swoich w艂a艣ciwo艣ci roz艣wietlaj膮cych.


Przebarwienia mo偶na mocno zniwelowa膰, albo ich si臋 pozby膰. Wystarczy si臋gn膮膰 po w艂a艣ciwe produkty i u偶ywa膰 ich wed艂ug wskaz贸wek producenta. Mnie osobi艣cie ten box bardzo ucieszy艂, poniewa偶 mam przebarwienia na cerze i ch臋tnie si臋 ich pozb臋d臋. 


Znacie ju偶 gam臋 Bright Reveal?

#skincare #brightreveal @lorealparis [Wsp贸艂praca reklamowa z Pure Beauty.]


pozdrawiam - Magda

7 komentarzy:

  1. Anonimowy28 maja, 2024

    Osobi艣cie z tym problemem sk贸rnym nie mam problemu, ale firme bardzo sobie chwale i korzystam z kosmetyk贸w tej marki, Pozdrawiam Monika F

    OdpowiedzUsu艅
  2. Przebarwienia to moja zmora od kilku lat. Ch臋tnie poczytam wi臋cej o tej serii :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Nie znam, ale nie mam problem贸w z przebarwieniami, wi臋c do tej pory takie kosmetyki nie by艂y mi potrzebne.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Nie znam tych kosmetyk贸w, ale przyjrz臋 im si臋 bli偶ej, to mo偶e by膰 co艣 dla mnie. 馃檪

    OdpowiedzUsu艅
  5. Chetnie dowiem sie wiecej o przebarwieniach skory, ale chyba nie mam tego problemu.

    OdpowiedzUsu艅
  6. 艢wietny zestaw! Niesamowicie ciekawi mnie peeling kwasowy oraz krem z filtrem :)

    OdpowiedzUsu艅