9 września 2024

OWOCOWE NAPOJE Z ZIARENKAMI CHIA /NATURIO/

 Witam


Przed nami podobno szykują się jeszcze ciepłe, a nawet bardzo ciepłe wrześniowe dni. Dlatego, nie rezygnując z prawidłowego, codziennego nawadniania się sięgam ostatnio po napoje niegazowane od Naturio.


Są one dla mnie idealne, ponieważ nie zawierają cukru. Są jedynie pasteryzowane, a subtelnego słodkiego smaku dają im naturalne cukry znajdujące się w owocach.

Dodatkiem w nich są nasiona Chia jakie są mi dobrze znane i lubiane, bo spożywam je na co dzień. Dlatego, taka odmiana w tych napojach mnie cieszy bo mam od razu dawkę jaka i tak bym ja przyjęła.

Nasiona chia są bardzo cenne. Zawierają kwasy omega-3, wapń, potas, magnez i fosfor oraz antyoksydanty. 



W moim zasobnym zapasiku znalazł się napój:

Smoczy owoc i liczi

Zielona herbata, yuzu i cytryna

Aloes i kiwi

Pomarańcza

Malina i mięta

Jabłko Antonówka, cytryna i mięta

Smoothie Aktywność – Jabłko, mango, banan, brzoskwinia, marakuja.


Taki napój czy smoothie możemy zabrać do szkoły, pracy czy inne załatwienie na mieście. Jest on przekąską jaka zgasi tymczasowe pragnienie. Zawiera błonnik jaki jest wskazany do prawidłowego funkcjonowania układu pokarmowego.

Kolorowe buteleczki to atrakcja wizualna tych produktów.

Dla mnie w smaku są subtelne pod względem słodkości, owocowe i jednym słowem przyjemnie się je spożywa.

#współpraca barterowa dla Naturio

pozdrawiam - Magda

5 komentarzy:

  1. Smaczny i dodający energii przynajmniej na taki wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię nasiona chia, używam do puddingów, jogurtów, koktajli. Te napoje też by mi mogły posmakować

    OdpowiedzUsuń
  3. nie piłam ale jestem ich bardzo ciekawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie piłam nic z takimi nasionami, ale do mnie przemawia fakt, że są te napoje bez cukru.

    OdpowiedzUsuń