7 października 2024

NOWA LINIA Z KURKUMĄ Dark Spot Clearing DO PIELĘGNACJI CERY OD HIMALAYA

Witam


Kurkumę znałam dotąd od strony kuchni. Jest ona ze mną od bardzo dawna, dodaję ją do wielu dań i bardzo mi smakuje. Pomaga zwalczać nawracające afty, łagodzi stany zapalne błony śluzowej dziąseł, chroni przed gromadzeniem płytki nazębnej i przyspiesza gojenie drobnych ran.



Słabiej znam ją w świecie beauty, ale ostatnio udało mi się poznać nową linię pielęgnacji twarzy na przebarwienia z Kurkumą od Himalaya Dark Spot Clearing.

🧡Kurkuma jako aktywny składnik jest znana ze swoich właściwości upiększających, rewitalizuje matową skórę i dodaje jej naturalnego blasku, przyczynia się do redukcji przebarwień.

Ponadto w składzie znajdziemy jeszcze 🧡Lukrecję i 🧡Niacynamid.

Do mojej kosmetyczki trafiło zacne trio o jakim dziś wspomnę.


✴️Krok 1- Oczyszczanie

Żel do mycia twarzy posiada 96% składników pochodzenia naturalnego. Przyjemnie się nim myje cerę jaka staje się świeża i miła w dotyku.


✴️Krok 2 – Peeling

Posiada on 97% składników pochodzenia naturalnego. Lukrecja i naturalne drobinki złuszczające sprawnie usuwają martwy naskórek, sebum i brud z całego dnia. Po zastosowaniu cera staje się gładka i rozjaśniona.



✴️Krok 3 – Serum

Serum zawiera fitoekstrakty z Kurkumy i Lukrecji o właściwościach antyoksydacyjnych, które pomagają redukować plamy i przebarwienia. Na liście komponentów znalazł się również ekstrakt z Kurkumy, 2% Niacynamidem i 10% Kwasem Glikolowym. To one wpływają na wolne rodniki.

Stosując systematycznie kolejne kroki daje się zauważyć zanikające przebarwienia. Występujący ekstrakt z kurkumy jest tłoczony na zimno, a kurkuma pozyskiwana organicznie. Nie ma obaw bo produkty nie barwią skóry. Zostawiają poza tym cerę rozjaśnioną, gładką i promienną.

Znacie tą linię lub produkty na bazie kurkumy?
#współpraca barterowa dla Himalaya


pozdrawiam - Magda

2 komentarze:

  1. Moja skóra bardzo lubi kosmetyki zawierające kurkumę, a ja sama jestem wielką fanką tego składnika. I muszę przyznać, że ta seria zapowiada się naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnych kosmetyków z kurkumą w składzie, ale już wiem, że będę musiała wypróbować tę linię.

    OdpowiedzUsuń