5 października 2024

OŚWIETLENIE W MIESZKANIU

 Witam


Kalendarzowa jesień zawitała do nas na dobre. Liczę na to, że po świeżym malowaniu naszego mieszkania teraz mogę przystąpić do pewnych zmian aranżacyjnych bo nie wyobrażam sobie ponownie tego samego ułożenia nowych mebli i dodatków z jakimi żyliśmy przez kilka lat. 

 

Także malowanie, nowe mebelki mam już za sobą teraz czekają mnie dodatki dekoracyjne - to jest mój plan na przyszłe tygodnie.

Priorytetem dla mnie jest światło w odnowionych pomieszczeniach. Ono jest dla mnie kluczowe.

Dobrze dobrane wprowadza do pomieszczeń pewien nastrój i ciepło, dlatego tak dokładnie dokonuję wyboru odpowiedniej lampy. Pokoje mam po stronie wschodniej i południowej dlatego mój wybór musi być trafny. 


 
Miejscem pełnym inspiracji, do którego warto zajrzeć jest https://studioitalia.pl/kolekcje/salon/kanapy-sofy-wloskie/

oprócz pięknych sof, łóżek znajdziecie tu również różnego rodzaju lampy.

Asortyment jest na tyle pokaźny, że bez trudu można wybrać odpowiedni model lampy wtapiający się w przyszłą aranżację pomieszczenia.

Sklep w czytelny sposób ma posegregowany asortyment. W dziale lampy mamy: sufitowe, wiszące, żyrandole, kinkiety, ścienne, lampy podłogowe, stolikowe, nocne i oświetlenie systemowe. 

Sprzedawca oferuje niezliczone modele różnych lamp począwszy od stojących, przez stołowe, wiszące itd. Uważam, że wybór jest naprawdę spory i ciekawy.

Jeżeli jesteście na etapie urządzania swojego mieszkania lub tak jak ja planujecie niedużą metamorfozę czterech ścian to powinniście zaglądnąć na stronę tego sklepu. Gorąco go Wam polecam.

#współpraca z Afterweb
 
pozdrawiam - Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz