3 maja 2014

DENKO 13

Witam
Miał być dziś wypad do Ogrodu Botanicznego i nie wyszło. Termometr u mnie w Krakowie wskazuje około 10 stopni i w dodatku jest zachmurzone. Spacerować się nie chce i częściowo wychodzi zmęczenie po wczorajszej wyprawie rowerowej wałami Wisły:). Tak więc czas na denko:) poznajcie co udało mi się wykończyć ewidentnie w miesiącu kwietniu. 
 1,3  Madame Lambre - kremy z kolekcji Aquatique, krem na dzień i pod oczy - Recenzja  Polecam
2 Madame Lambre- krem z kolekcji SILK CHARM CREAM na noc - Recenzja Polecam
Kremy zachwyciły mnie swoimi niespotykanymi opakowaniami. Z działaniem również było nie najgorzej. Dla zainteresowanych podałam linki odsyłające do postów.
              
 4. Bielenda -  olejek arganowy. Jedynym mankamentem w nim był źle działający atomizer. Koszmar! Olejek ten spełnił moje oczekiwania. Był nie tłusty, wchłaniał się w miarę szybko. Recenzja Polecam
5. Pat&Rub - balsam do rąk. W najchłodniejsze dni zimy używałam tego balsamu. Regenerował i dbał o moje dłonie. Spisał się. Recenzja Polecam
6. Świt Pharma - krem do stóp na pękające pięty. O zapachu mocznika krem ten bardzo dobrze dbał o popękane  pięty oczywiście należy pamiętać o regularnym stosowaniu. Tani w zestawie był pilniczek szklany. Polecam.
7.Forever Young -  krem na dzień z komórek macierzystych jabłek. Mega wydajny. Dawał odpowiednie nawilżenie i długie. Fajny pomysł dozowania - pompka. Recenzja Polecam
 8. Equilibra - nawilżająca odżywka. Wydajna, lecz o jakimś bliżej nie określonym zapachu - dziwnym. Po jej zastosowaniu włosy się bardzo dobrze rozczesywały. Zadbała o wygląd włosów. Recenzja  Polecam
9. Biały Jeleń - żel do mycia ciała, włosów i twarzy. Bardzo odświeżający żel. Alternatywa dla tych którzy ćwiczą na siłowni. Recenzja Polecam
10. BingoSpa - mydło w płynie. Wydajne o kremowej konsystencji. Myje i odświeża dłonie, przyjemnie pachnie i jest nie drogie. Pompka działająca do końca bez uszczerbku:) Polecam
11. Blephasol - płyn ten przepisała mi pani okulistka do wrażliwych powiek. Bardzo dobry płyn. Można go nabyć jedynie w aptekach. Cenę ma trochę wygórowaną bo za 100 ml zapłacimy około 30 zł. Jednak stosuję już trzecie opakowanie i nie miałam problemów ze spojówkami i innymi dolegliwościami. 
 12. Ziaja - peeling myjący gruboziarnisty. Świetny mocny zdzierak o zapachu ziołowym. Szybko uzyskuje się wygładzoną i napiętą skórę. Recenzja Polecam
13. BingoSpa - lekki krem do twarzy, morelowy. Brak jakichkolwiek zabezpieczeń trochę mnie zmartwił. Zapach lekki morelowy. Odpowiednio nawilżał i zniwelował niedoskonałości. Recenzja Polecam-średnio
14. BingoSpa - maska do twarzy z olejem winogronowym. Zapach nie za bardzo przyjemny. Konsystencja żelowa. Działanie tej maski krótkotrwałe. Pod koniec stosowania bardzo mi wysuszała skórę w koło nosa. Recenzja Polecam-średnio
15. BingoSpa - szampon. Wydajny pomimo małej pojemności. Oczyszczał włosy jednak w moim przypadku je obciążał. Recenzja Polecam-średnio
 16. Pharmaceris - peeling enzymatyczny. Mój ostatni ulubieniec. Idealnie wygładza i nawilża skórę. Polecam.
17. Polerka do paznokci - niestety zużyła się. Polecam - średnio.
18. Balea - dezodorant w kulce. Odświeżał i zachwycał kokosowym zapachem. Polecam
19. Multi code - trochę się wspomagałam na wiosnę witaminami.
20. Nail Polish - zmywacz do paznokci w płatkach. Polecam
 21. Carea - kolejne i nie ostatnie opakowanie po płatkach Carea. Polecam
22. Synergen - maseczka. Tania, ale u mnie nie najlepiej się spisała. Nie polecam
23. Mydełko mini marsylskie.
24. Aquafresh - pasta do zębów.
25. Softer - błyszczyk. Pod koniec zmienił swój smak na bardzo nie przyjemny. Wiadomo stosujemy go na usta więc powinien być ok. Używałam go bardzo krótko i ta zmiana zapachu uważam, że była spowodowana, że u producent musiał ten błyszczyk wyleżeć się. Nie polecam.
26. Maszynki jednorazowe.

25 komentarzy:

  1. Chętnie przetestują kilka kosmetyków z twojego denka. Szkoda, że Madame L'ambre nie jest na moją kieszeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. OO JA jakie denko:) super produkty:D

    OdpowiedzUsuń
  3. spore denko :) ten peeling z Ziajki bardzo mnie interesuje jak i cała seria ;) W Warszawie niestety również pogoda nie dopisała i do tego deszczowo i szaro :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam kilka produktów z Twojego denka ;) Gratuluję zużyć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremiki z pierwszego zdjęcia mają przepiękne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore denko ;) A słoiczki Lambre są piękne ;) Teraz mogą fajnie posłużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super denko :) ja testuję obecnie krem pod oczy Madam Lambre,zakochałam się w ich opakowaniach :) Kusisz mnie tym kremem z FY :) Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tylko zmywacz w płatkach, gratuluje zużyć :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tego! Mam w planach ten krem z Forever Young :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ile produktów:) super denko

    OdpowiedzUsuń
  11. Intrygują mnie kosmetyki od Madame Lambre- nie pierwszy raz o nich czytam, ale nigdy ich nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też polecam 3 w 1 Białego Jelenia

    OdpowiedzUsuń
  13. też wybieram się do ogrodu, uwielbiam te śliczne kwiatki, które rozkwitają

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokaźne denko ;) Madame Lambre chętnie bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U Ciebie też sporo się uzbierało ;) Miałam nr. 4 i miałam ochotę na maseczkę nr. 22 ale skoro nie najlepiej się spisała?! :/

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne denko ;)
    urocze są słoiczki Lambre - teraz możesz w nich coś pochować ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety niczego nie znam, ale bardzo zainteresowała mnie ta odżywka od Equilibry, od dawna marzą mi się zakupy tych kosmetyków, bo każdy tak chwali :P

    OdpowiedzUsuń
  18. denko tak bogate jak u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesujące denko!
    Zachwycam się opakowaniami kosmetyków Madame Lambre :)
    Miałam kiedys ten balsam do rąk Pat&Rub, dobrze spisywał się w zimie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Duże denko, bardzo fajne produkty miałaś w swojej kolekcji :) U mnie od wczoraj też mega zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Obszerne denko :) bardzo fajne kosmetyki :) opakowania produktów Madame Lambre <3

    OdpowiedzUsuń
  22. O ja Cię kręce - denko gigant :D
    Podziwiam za determinację i systematyczność.

    OdpowiedzUsuń