16 lutego 2018

HOME DECOR ZE SKLEPEM INTERNETOWYM TARKA I MIARKA

Witam

Chodząc na zakupy rzadko kiedy omijam miejsca z dekoracjami do domu i funkcjonalnymi gadżetami do kuchni. 

Jako 'menadżer domowy' zapewniam sobie wygodę stosując często niezrozumiałe dla mojej mamy przedmioty, które ułatwiają pracę w kuchni lub domostwie.

Przeglądając niedawno swoje zasoby uznałam, że trochę dziwnych ulepszaczy po szufladach można u mnie spotkać. I fajnie, ciesze się z tego powodu bo przyrządzanie różnego rodzaju potraw idzie mi sprawniej.

Już tak mam, że często nie mogę się powstrzymać by nie kupić nowego gadżetu do kuchni lub nowej poduchy do sypialni. 
Czy to obsesja? Wydaje mi się, że nie, po prostu lubię przebywać w miejscach ciepłych w których widać, że detale zdobią całe pomieszczenie. Skupmy się jednak na miejscu jakim jest kuchnia czyli serce całego domu w której najczęściej przebywamy. Na wiosnę zafunduję jej mały remoncik, więc wiosno przybywaj:)

Przyjaznym miejscem w sieci jakie ostatnio udało mi się poznać jest Tarka i Miarka. Ten sklep internetowy przeznaczony jest dla osób takich jak ja lubiących gadżety i dekoracje kuchenne. 

O tym, że sklep proponuje wysokiej jakości produkty przekonałam się sama. 
Jako kociara nie mogłam przejść obojętnie od Zestawu do herbaty Tea For One, koty wypukłe. Pięknie przyozdabia w tej chwili blat kuchenny.


W skład zestawu do herbaty, wchodzi filiżanka oraz dzbanek. 

Komplet wykonany z wysokiej jakości ceramiki, w kolorze kremowym i ozdobiony ślicznym, kocim motywem w kolorach czerni i czerwieni. 
Idealny prezent na Walentynki, szkoda, że nie napisałam o tym zestawie przed świętem zakochanych.

Cały komplet posiada kartonowe wdzianko dlatego nada się w formie prezentu dla osoby kochającej koty lub jako prezent dla ukochanej/ukochanego.




Drugim produktem ze sklepu Tarka i Miarka jakim poznałam była Obieraczka do warzyw Gentle Westmark. Nie wiem jak u Was, ale miałam sytuacje, że obieraczki z marketów okazywały się bezużyteczne. Tępe, nie nadające się do użytku. 

Ta ma praktyczny uchwyt, wygodny i długi przez co można dłoń swobodnie ułożyć. Wykonana ze stali nierdzewnej powinna mi długo służyć. Dzięki dwustronnemu ostrzu mogą jej używać zarówno osoby prawo jak i leworęczne.

Stara obieraczka poszła w kąt, nowa w tej chwili jest niezastąpiona. Sprawnie obiera warzywa, przez co mogę przyspieszyć obiad.



Strona sklepu jest przede wszystkim czytelna, dobry podział działów gwarantuje, że z łatwością odszukamy produkt jaki nas interesuje. 

Asortyment skupia się przede wszystkim na gadżetach kuchennych oraz przydatnych produktach typu: kubki, talerzyki, deski do krojenia... Najlepiej zerknąć samemu. Zapraszam na stronę <TUTAJ>

Lubicie kuchenne bajery? A może lubicie dekorować pomieszczenia?


pozdrawiam - Magda

34 komentarze:

  1. Jestem niemalże przekonana, że ten koci zestaw widziałam w Home & You. Albo bardzo, bardzo podobny. ;) Ja na razie takich gadżetów nie kupuję, ponieważ nie mam póki co własnego domu, a kuchnia należy do mamy więc to ona powinna mieć decydujący głos w sprawie jej wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają go w H&Y :) Mam od nich cukiernicę i bulionówkę w te urocze kociszcze :P Chętnie bym dobrała coś do tego kompletu więc zajrzę do TiM :)

      Usuń
    2. Ja w takim razie odwiedzę H&Y i chętnie dokupię cukiernicę:)

      Usuń
  2. Niiee no dzbanek z kotami muszę mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten dzbanuszek z kotami kupił mnie w całości! Też chcę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzbanek jest śliczny! Idealny zestaw na miły, zimowy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dzbanek każdy zwraca uwagę kto wchodzi do mojego królestwa jakim jest kuchnia:)

      Usuń
  5. urocze te rzeczy, podoba mi się dzbanek i filiżanka

    OdpowiedzUsuń
  6. KOci zestawik jak w HOME&YOU, uroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Koci motyw już gdzieś widziałem :D Uwielbiam akcesoria do wnętrz, to moje druga po ubrania i butach zakupowa zguba, haha ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz sklepu Tarka i Miarka można go spotkać w H&Y:)

      Usuń
  8. Zestaw do herbaty jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zestaw do herbaty suuper. juz wiem komu sprezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że uszczęśliwisz kogoś tym zestawem:)

      Usuń
  10. Komplet bardzo fajny, choć znając mnie, pewnie rzadko byłby używany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. doskonałe zasady, idealne do każdej kuchni :) śliczny jest ten dzbanuszek oraz filiżanka

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobny imbryczek widziałam w Home&You. A do tego miseczke i filiżankę do kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O nie :) Akurat jestem w fazie zmiany dekoracji i urządzania od nowa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw do herbaty jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza ta filiżanka i dzbanuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też jestem kociarą i też bym takie wybrała nad umiesz Mieszkam z mamą i często kupuje właśnie rzeczy do kuchni które ułatwiają gotowanie, obieranie krojenie warzyw i niby wydaje się to niepotrzebne ale czas da się na tym zaoszczędzić. Nie lubię obierać warzywna że dlatego lubię takie obieraczki :) i tak naprawdę wszystko używamy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tym dzbanku! Koty to moje ukochane zwierzęta, niedawno straciłam ukochanego kudłatego przyjaciela i aż się łezka w oku kręci.

    OdpowiedzUsuń
  18. Filiżanka i dzbanek są cudowne! Koootyyy! *-* *-* *-*

    OdpowiedzUsuń