12 maja 2013

NATURALNE, SZARE MYDŁO - BARWA

Witam

Przedstawiam Wam dziś mydło naturalne znanej firmy Barwa. O firmie już wspomniałam w marcowym poście, gdy recenzowałam szampon ziołowy KLIK.


Co na jego temat dowiadujemy się od producenta.

Tradycyjne polskie szare mydło to:

w 100% produkt naturalny stworzony na bazie oleju palmowego
100% naturalnego mydła bez alergenów, barwinków i zapachu
idealny kosmetyk dla osób z wrażliwą skórą
tradycja sięgająca 1949 roku

Mydło zostało przebadane dermatologicznie. Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego. Produkt nie był testowany na zwierzętach.

Skład: sodium Palmate, Sodium Palm Kermelate, Aqua, Glycerin, Palm Acid, Palm Kernel Acid, Sodium Chloride, Titanum Dioxide, Tetrasodium EDTA, Etidronic Acid

Tradycyjne polskie szare mydło jest również naturalnym środkiem piorącym.


Moim zdaniem.

Mydełko zakupiłam w sieci Auchan za 1,19 zł. Mydełko jak w większości standardowych mydeł ma barwę kremową. Zapach neutralny i co najważniejsze jest zrobione z naturalnych składników. Opakowanie w którym się znajduje jest szare z niewielkimi aplikacjami, nie przyciąga wyglądem ale za to składem. Najważniejsze że nie ma składników chemicznych. Na opakowaniu producent  umieścił najważniejsze informacje. Z tej racji, że mam problemy z wysuszoną skórę na stopach i problemy z  chropowatymi i pękającymi piętami używam tego mydełka. Rozpuszczam go w ciepłej wodzie około 30 minut przed moczeniem stóp, wtedy roztwór który powstaje jest bardziej wartościowy i treściwy. Najlepiej urządzić sobie takie moczenie wieczorem jak się ogląda serial. Ja poświęcam około pół godziny na taki "zabieg". Kilka dni pod rząd robię sobie takie moczenie. Skóra wtedy staje się nawilżona, poprawia się znacznie stan popękanych pięt. Nie uczula ani nie podrażnia skóry. Mam potem spokój na jakiś czas. Polecam to mydełko nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. 

pozdrawiam - Magda

13 komentarzy:

  1. Niedrogie to mydełko, a zapewne bardzo dobre :) Może jak będę w Auchan to sobie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze mi do Auchan nie po drodze...:(

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe;) no i cena atrakcyjna

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kosmetyki z Barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13 maja, 2013

    Musze koniecznie wypróbować :) Z Barwy mam siarkowy krem matujący :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupić to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie mam blisko Auchana

    OdpowiedzUsuń
  9. Osttanio gapiłąm się na nie i teraz żaluje ,że nie wzięłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja go nigdzie nie widziałam...moze jeszcze mi drogerie zaopatrza w nie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam białego jelenia ale może jak skończe to spróbuje, opakowanie zachęcające :)
    Zapraszam do siebie :)
    Za każdy kom i obserwację się odwdzięczam
    my-daily-life-4you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna receznja :)
    ps. moze obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena super :). Ciekawa jestem jak u mnie się sprawdzi :).

    OdpowiedzUsuń