17 lipca 2018

WISHLIST - CZYLI CZYM CHCĘ PACHNIEĆ W WAKACJE

Witam


Zapachami lubię się bawić, dobierać je czasami w ciemno i cieszyć się jak dziecko kiedy trafię na prawdziwą perełkę. A mam ich już parę. Wciąż powiększam domową kolekcję o nowe, a w tym pomagają mi wishlisty. Kolejną przygotowałam w ostatnim tygodniu i chciałabym Wam ją przedstawić, bo może znacie jakiś zapach i podzielicie się swoim zdaniem na jego temat w komentarzu?


Zapachy na lato muszą być dla mnie lekkie, świeże i muszą mnie umieć oczarować. Nie przepadam jednak za tymi przesłodzonymi, które potrafią przyprawić o mdłości.


Te ciut cięższe na jakie przerzucam się od jesieni stanowią wyjątek i mają swoje miejsce także latem w deszczowe i pochmurne dni.








Kandydatów zapachowych na tegoroczne lato mam wielu. Długo nie mogłam się zdecydować czego chcę! Intrygowały mnie jak zawsze flakoniki jak i opisy poszczególnych nut. Obszerną dość listę uszczupliłam do kilku propozycji. Wyjątek w liście stanowi propozycja dla mojego męża i od niej zacznę. Jest to LACOSTE Livewoda toaletowa dla mężczyzn.

Głowa
limonka

Serce
zielona nuta, nuty wodne

Podstawa

lukrecja, drzewo gwajakowe

"Woda perfumowana dla mężczyzn Lalique Encre Noire à l´Extreme zapewnia zmysłowe przeżycia wyrażające istotę męskości. Perfumy o drzewnym zapachu są bogatsze, bardziej wyraziste i uwodzicielskie niż kiedykolwiek wcześniej, dzięki czemu wprowadzają nową jakość w świecie perfum." 

Niedługo mamy rocznicę, ale nie okrągłą. Jednak myślę, że taka drobnostka w postaci wody toaletowej będzie miłym akcentem tego "naszego dnia". Znam gust mojego męża i myślę, że ta woda trafi w jego gust. 



A teraz co tygryski lubią najbardziej, czyli moje wersje zapachowe o jakie chciałabym wzbogacić swój wachlarz nut znajdujących się na toaletce.

Głowa
czerwone owoce, bergamotka, mandarynka

Serce
białe kwiaty

Podstawa
drzewo sandałowe

Zapragnęłam poznać ten zapach ponieważ od strony perfum Avonu mocno kuleję. 

"To charakterystyczny zapach, który wywołuje uczucia euforii, szczęścia i entuzjazmu. Poczuj się jak prawdziwa dama." 

Liczę, że zapach okaże się na tyle urokliwy, że będę mogła nim spryskiwać skórę na wiele okazji.


Kolejna propozycja to LANCÔME La Nuit Trésor.

Głowa
czarna róża

Serce
orchidea, wanilia

Podstawa
liczi, czekoladka, papirus, kadzidło

Tą propozycję wybrałam celowo. Takich wieczorowych zapachów przyznaję mam niewiele, czegoś mi brakowało. 

"Luksusowy damski zapach Lancôme La Nuit Tresor to niekończącą się opowieść o nocnym niebie. Inspiracją dla niego była namiętna noc zakochanych. Dowiedz się, jak pachnie prawdziwa miłość w kobiecym zapachu Lancôme La Nuit Tresor!"

EISENBERG Secret II Jardin des Sens to ostatnia kandydatka. 

Głowa
grejpfrut, mailna, różowy pieprz, śliwka, mandarynka

Serce
róża, drzewo cedrowe, jaśmin, paczuli, nuty słoneczne

Podstawa
drzewo sandałowe, benzoina, bursztyn, czekoladka, wanilia, piżmo, fasola tonka

Marka Eisenberg nosi nazwisko swojego twórcy - włoskiego magika kosmetycznego i perfumiarskiego José Eisenberga.

"Ten wielki miłośnik piękna, doskonałości i ludzkiego geniuszu ma dwie pasje, które zasadniczo wpływają na jego życie i twórczość: sztukę i hi-tech."

 Zapach jest jedną wielką niewiadomą. Zaintrygował mnie jego twórca czyli włoski magik kosmetyczny oraz skład produktów w których można znaleźć najbardziej luksusowe surowce, takie jak proszek diamentowy lub czyste złoto.

Mam nadzieję, że trafnie dobrałam moje wymarzone wakacyjne zapachy. To nimi chciałabym pachnieć jeszcze tego pięknego lata. Czy poszczególne nuty zawrócą mi w głowie? 

Macie swoje ulubione zapachy, którymi otaczacie w gorące lato? 
pozdrawiam - Magda

38 komentarzy:

  1. Rzadko używam perfum. Sporadycznie tylko jak gdzie wychodzę np. do kina czy teatru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każda kobieta ma chociaż jeden flakonik perfum:)

      Usuń
  2. Lubię się inspirować nowymi zapachami żeby potem je odkryć przy najbliższej możliwości. Ja odkryłam zapach CK one! Unisex ale wakacyjny i świeży!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne propozycje, ja jeszcze nie wybieram perfum patrzac na pore roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zapachem letnim nr 1 są perfumy zielona herbata/cytryna, które kupiłam kiedyś na Capri. Są idealne na upały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ulubione, ale wciąż  chcę odkrywać nowe zapachy stąd moja lista.

      Usuń
  5. LANCÔME La Nuit Trésor to coś dla mnie :) Brakuje mi wieczorowych zapachów i pacząc na składniki czuję, że oszalałabym na jego punkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lancome mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam perfumy jednak mało co się na mnie trzyma. Z tego zestawu wybrałabym więc Lancome, bo one na mnie pachną dłużej niż większość, chociaż nie koniecznie akurat ten zapach. Ale to jest tak indywidualna sprawa, że na pewno nie jest łatwo utrafić w czyiś gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na skórach suchych zapachy trzymają się krócej niż na tłustych.

      Usuń
  8. świetne propozycje, zapachem, który bardzo kojarzy mi się z wakacjami i jednocześnie nadaje się do pracy jest Davidoff cool water

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam oba Luck Avon i lubię je, choć ta wersja zielona jest delikatniejsza. Na lato dobra, bo teraz to gównie lekkie zapachy i mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba damskie zapachy są dość ciężkie, dobrze wyczułam? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lancome może być cięższy, a pozostałe wydaje mi się, że należą do tych lżejszych woni.

      Usuń
  11. Letnie zapachy to zdecydowanie moje ulubione kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciężko dopasować zapach po samym opisie, każdy też reaguje inaczej ze skóra danej osoby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, wstępnie zapach można ocenić po nutach, ale to za mało w wielu przypadkach.

      Usuń
  13. Dla mnie faworytem jest woda perfumowana VS.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych zapachów, ale podobają mi się ich flakony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flakoniki są urocze, często zwracam uwagę przy wyborze zapachu właśnie na oprawę zewnętrzną.

      Usuń
  15. Znam tylko zapach Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne opakowanie maja te perfumy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele perfum ma cudne flakoniki, trudno jest im się oprzeć:)

      Usuń
  17. Z Avonu miałam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Żadnego z zapachów nigdy nie miałam, ale może to czas na zmiany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znam, dlatego nastała pora na taką listę:)

      Usuń
  19. z wymienionych zapachów najbardziek zaciekawił mnie LANCOME

    OdpowiedzUsuń
  20. AVON lubie bo mają przystępne ceny i fajne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę poprawić się w kwestii zapachowej z Avon:)

      Usuń
  21. Ja ostatnio stosuję przemiennie zapachy, Escada Desire me, manifesto, i od Oriflame - z trzy zapachy my little garden, posses, tuberosa. Na każdy dzień mam inny zapach. jak w menu obiadowym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten od Lacoste z chęcią bym wdychała z jakiegoś męskiego karku ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogólnie lubię delikatne perfumy... Najbardziej latem dobija gdy babki się spryskują ciężkimi, udusić się idzie stojąc obok takiej 😶

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja najbardziej lubię zapachy świeże, lekko owocowe czy kwiatowe z nutami wodnymi.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już dawno odeszłam od koncernowych kosmetyków, teraz używam tylko wegańskie i cruelty free. Jeśli chodzi o zapachy, to uwielbiam perfumy Pacifica :)

    OdpowiedzUsuń