26 grudnia 2018

BATH BODY WORKS /A THOUSAND WISHES/

Witam 


Bath&BodyWorks to marka zza oceanu, która dotarła do granic Polski.

Marka słynie z pachnących i kolorowych kosmetyków głównie pielęgnacyjnych oraz aromatycznych akcesoriów do domu np: świec.

Moje doświadczenie z BBW nie jest może duże, ale kiedy poznałam pierwsze mydełko w płynie piankowe zakochałam się w ofercie bez pamięci. 


Sukcesywnie od paru lat przynajmniej raz do roku zaopatruje się przez internet w parę produktów tej upajającej marki. Zakupy ostatnie zrobiłam na notino.pl i zamówiłam między innymi lotion o którym przygotowałam dzisiejszy wpis.

Nie przeszkadzają mi mocniej naperfumowane balsamy do ciała od  BBW. Oferowane mazidła dla wielu osób są mocno przesadzone w zapachu. Ja z kolei lubię kiedy latem skóra pachnie nimi podczas dnia, a pod jesień co kilka dni nabalsamowane ciało przypomina mi o minionym ciepłym czasie. 






Ostatnim takim odkryciem z którego nie mogę zrezygnować do dzisiejszego dnia kiedy już nastała zima jest body lotion 

Bath & Body Works A Thousand Wishes


Pojemność lotionu jest inna niż zwykle. Taka średnich rozmiarów buteleczka mieści 236 ml dość rzadkiego produktu. W końcu to lotion, a one charakteryzują się lżejszą gęstością.


Ceny "Tysiąca Życzeń" są różne. Na iperfumy.pl można to mleczko do ciała dla kobiet zakupić za około 45 zł.


Nuty zapachowe:

Głowy: różowe prosecco, musująca karambola, złocista pigwa

Serca: kryształowe peonie, fioletowa frezja

Podstawy: złoty bursztyn, creme amaretto, słodkie drzewo sandałowe, aksamitne piżmo 




Specem odnośnie składów nie jestem, ale ogólnie orientuję się co w danym produkcie zamieszczono. W tym przypadku mamy średni skład z tym, że znajduje się w nim masło shea , olejek jojoba, który chroni naszą skórę oraz witaminę E. Jak przystało na produkt tej marki nie obeszło się bez parfum, ale bez nich ten lotion nie wyróżniałby się tak cudownie pachnącym aromatem.


Lotion ma kilka zasadniczych zalet.

Lekka konsystencja pozwala na szybkie wchłanianie, samego kosmetyku nie potrzebuję dużo by pokryć nim głównie przedramiona oraz łydki. Wykazuje się sporą wydajnością.


Przy skórze mniej wymagającej zapewnia nawilżenie na cały dzień. Po wmasowaniu nie ma po nim śladu czyli braku lepkości czy tłustego odczucia.


Myślę, że przede mną lato 2019 nie będzie istnieć bez lotionu A THOUSAND WISHES. Na samą myśl zaczynam się sama do siebie uśmiechać bo wiem, że moje ciało będzie pachnące perfumowanymi soczystymi owocami z domieszką czegoś wyjątkowego co jest sekretem tego lotionu. 




pozdrawiam - Magda

27 komentarzy:

  1. Na lato taki lotion jak znalazł. Też lubię pachnące kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada naprwadę ciekawie. Myślę, że mógłby spodobać się mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świeczki z Bath Body Works ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jestem ciekawa jakby ten zapach pachniał na mojej skórze, patrząc na nuty zapachowe kusi.... zwłaszcza że lotion sie szybko wchłania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda naprawdę ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak pięknie go opisałaś, że od razu chciałoby się go poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow no jest mega też chce kocham kosmetyki zapachowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Długo chodziłam za produktami B&BW, a przy ostatniej wizycie w sklepie nic mnie nie zachwyciło i ostatecznie wyszłam z zakupów z niczym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lotiony raczej dla mnie za słabe

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna nazwa i wygląd zachęcający. Choć nie znam to chętnie poznam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ich kosmetyki! Dobrze że marka jest już w Polsce, kiedyś trzeba je było sprowadzać z USA.

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentuje się kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię intensywnie pachnące kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Opakowanie piękne, ciekawa jestem zawartości. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam piękne zapachy i staram się nimi otaczać, chętnie sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja to bym się chętnie w świeczki zaopatrzyła. Kosmetyki niestety są dla mnie zbyt aromatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten zapach musi być obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam raz w sklepie BBW, ale nie kupiłam nic :P Fajne maja zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam okazji poznać produktów tej marki, ale lioton mnie zaciekawił a najbardziej zapach

    OdpowiedzUsuń