20 grudnia 2018

SZAMPON I ODŻYWKA DO WŁOSÓW OSŁABIONYCH I NADMIERNIE WYPADAJĄCYCH OD DERMENY

Witam


Od paru tygodni widzę światełko w tunelu. Prawdopodobnie zażegnałam większy wysyp włosów, który gnębił mnie od wczesnej jesieni. Posiłkowałam się czym mogłam. Dobierałam odpowiednie produkty pielęgnacyjne, łykałam suplementy. 


Nie siedziałam, nie próżnowałam jak rok temu, bo nie robienie niczego nie przynosi żadnych efektów. Ostatni mój zestaw do włosów to Szampon i Odżywka do włosów osłabionych i nadmiernie wypadających od Dermena.






Bystrzaki od razu zauważą, że zestaw można nabyć jedynie w aptece. Mierząc wzrokiem sterylne białe opakowania nikomu nie przyjdzie do głowy, że to kosmetyki drogeryjne. 


Osobno każde z opakowań posiada swój oddzielny kartonik z tekstem, z którym warto jest się zapoznać przed użyciem. Wśród zdobytych wiadomości dowiemy się między innymi o dokładnym przeznaczeniu, sposobie stosowania, składzie.







Otrzymując taki zestaw do rąk nigdy nie używam go oddzielnie. Po to go producent poleca stosować równolegle by jeden produkt wspomagał drugi, a efekty przyszły sprawnie.

O opakowaniach już częściowo wspomniałam, dodam jedynie, że szampon zamknięto w drobnej buteleczce o pojemności 200 ml i dość wydajnej nawet jak na włosy za pas. 

Szampon przypomina ciekły miód w kolorze słomkowym. Bardzo przyjemnie pachnie ziołowym bukietem. Od pierwszego użycia zostałam jego fanką i wyczekuję niespokojnie chwili kiedy nałożę go na włosy i ponownie wykonam nim masaż na skalpie i włosach. Ten zapach po prostu uzależnia.

Odżywka z kolei mieści się w tubie i także posiada 200 ml co gołym okiem można się spodziewać, że jest jej więcej niż szamponu. A tu takie zaskoczenie.


Odżywka jest śnieżna, kremowa zapachem nie odbiega od szamponu. Duet pod tym względem wpasował się w moje upodobania od razu.






Molekuła Regen 7 to: 


  • substancja pochodzenia witaminowego – jeden z dwóch podstawowych metabolitów witaminy PP (B3) 
  • substancja fizjologiczna – wytwarzana w organizmie człowieka 
  • substancja naturalna – obecna w wyciągu z algi brunatnej Undaria Pinnatifida – Wakame 


Molekuła Regen 7 występująca w szamponie i odżywce pełni następujące role:


  • wzmacnia mieszki włosowe, poprawia ich kondycję , stymuluje odrastanie włosów.

Zestawu nie stosowałam za każdym myciem, sięgałam po niego co drugą pielęgnację. Oczywiście można go aplikować codziennie nie ma żadnych przeciw wskazań.


Szampon łatwo się zapienia. Wytworzona piana zabiera wszystkie włosy, stają się one mięsiste. Szampon nie tylko wzorowo potrafi oczyścić włosy, ale nie wysusza skalpu i nie doprowadza do pojawienia się łupieżu. Potrafi zmniejszyć wytwarzanie się sebum przez co spada częstotliwość mycia włosów. 

Nie są one szybko oklapnięte, odstają od skalpu nawet kiedy mam przez kilka godzin czapkę. Szampon może pochwalić się jeszcze jedną zaletą, zniwelował swędzenie.


Uzupełniającym produktem po umyciu włosów jest odżywka, bez której nie mogłabym rozczesać włosów. To ona sprawia, że szczotka łatwo kursuje góra-dół i rozplątuje włosy.

Umiarkowaną porcją należy pokryć samą długość włosów omijając skalp. 5 minut to czas w jakim powinno się ją trzymać po czym należy ją spłukać.

Po pierwszych aplikacjach szampon z odżywką nie przyniosły skutków ubocznych. Spisywały się dobrze, włosy odzyskiwały nie tylko nawilżenie, ale stawały się lejące, poddawały się stylizacjom. 


Z upływającym czasem faktycznie zaobserwowałam zmniejszenie wypadających włosów. Na skroniach pojawiły się młode włosy. Zwiększył się także przyrost i to znacznie bo co dwa tygodnie przycinam grzywkę, a to już znaczny postęp. W połowie tej kuracji zaczęłam także stosować pewien olej mało mi dotąd znany, dlatego nie będę zdradzać jego nazwy bo jestem w trakcie przygotowania oddzielnego wpisu w roli głównej z tym olejem.



Szampon dermena (200 ml/ 29 zł) podczas regularnego stosowania przez okres 3 miesięcy:


  • hamuje wypadanie włosów u 80% badanych
  • wzmacnia i regeneruje włosy u 97% badanych
  • zmniejsza przetłuszczanie się włosów u 70% badanych
  • nie wysusza skóry głowy u 90% badanych

Regularne stosowanie odżywki dermena® (200 ml/27 zł) przez okres 3 tygodni:


  • wyraźnie zwiększa połysk włosów u 85% badanych
  • wzmacnia włosy u 70% badanych
  • sprawia, że włosy są miękkie i przyjemne w dotyku u 95% badanych
  • włosy się nie elektryzują u 90% badanych


Myślę, że po miesiącu czasu uzyskałam w pewnym stopniu zapewnienia producenta, a to już mały sukces. Ten zestaw nie tylko przyhamuje wypadanie włosów, ale przyspieszy ich odrost. Szamponu mogą używać osoby po chemioterapii.

pozdrawiam - Magda

26 komentarzy:

  1. Dawno temu używałam tego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam sporo opinii, że te produkty dobrze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi włosy ostatnio wypadały na potęgę i też w końcu zaczęłam wprowadzać zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjj po ciąży tracilam włosy dość dlugo to trwało zanim doszlam do tego co teraz mam na głowie jednak nie stosowalam tego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ale muszę przyjrzeć się bliżej tym kosmetykom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe czy i mi by nieco pomógł. Muszę wypróbować, gdy będę mieć możliwość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzmocnienie włosów jest zawsze w cenie - a ich wypadanie stanowi od lat moją bolączkę. Może ten zestaw by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecę mojej kuzynce, która akurat szuka czegoś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może to coś dla mnie bo zimą moje włosy szaleją :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki Dermeny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ale musze spróbować :)
    https://ananasofc.blogspot.com/2018/12/dziekuje-za-10-000.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Może to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o nich i ludzie sobie chwalą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych produktów. Włosy mam trochę zniszczone, jednak na szczęście nie wypadają. Aczkolwiek ciekawa jestem czy działałaby jakoś odciążająco na skórę głowy, ma mam włosy już do pasa, są ciężkie, przez co wieczorami nie mogę już wytrzymać z bólu, a nie chcę ich ścinać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam szampon. Wypadania włosów mi nie zahamował, ale do oczyszczania był ok.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś szampon na łupiez, bardzo na niego liczyłam, ale niestety nie spisał się :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Produkt zdecydowanie dla mnie, więc byłabym chętna wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet po chemioterapii...?
    czyli przy wszelkich trudnościach z odrostem włosów...

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym wypróbowała, bo duet bardzo polecany :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam sam szampon z tej serii, dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się ten duet dość dobrze sprawdza, szczególnie szampon. Do odzywki musze dokladac cos lepiej nawilżającego.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szampon jak miodzik? To mnie przekonuje!

    OdpowiedzUsuń
  24. Używałam tego szamponu po ciąży! Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dermena ma świetne kosmetyki. Te do włosów też wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń