21 czerwca 2019

DRUGA ODSŁONA AKCJI „CIF. WITAJ,PIĘKNA POLSKO!”

Witam

Od małego dziecka rodzice uczyli mnie porządku. Pierwsze kroki jakie podejmowali w tym zakresie to układali ze mną zabawki kiedy kończyłam się nimi bawić. W późniejszych latach wprowadzali inne czynności w zakresie sprzątania...

I tak zostało mi po dzień dzisiejszy. Warto jak widać, wpajać dzieciom pewne nawyki od najmłodszych lat.

Teraz będąc dojrzałą kobietą nie mam najmniejszych problemów z utrzymaniem w mieszkaniu porządku i czystości. 





Popularna marka Cif, która od 50 lat troszczy się o wnętrza naszych naszych domów organizuje drugą odsłonę akcji „Cif. Witaj, piękna Polsko!” 




"Piękna okolica = przyjacielskie relacje sąsiedzkie i bezpieczeństwo

Życie w czystej i zadbanej okolicy sprawia, że czujemy się bezpieczniej i chętniej nawiązujemy więzi sąsiedzkie. Badania przeprowadzone w USA – w Sydney dowiodły, że dzięki metamorfozie budynku lub okolicy aż 70 procent mieszkańców poczuło więź z lokalną społecznością, podczas gdy przed metamorfozą tego zdania było zaledwie 48 procent obywateli. Zwiększyło się też poczucie bezpieczeństwa (z 8 do 27 procent). Co więcej, z 52 do 85 procent wzrosła liczba mieszkańców, którzy nie boją się spacerować po swojej okolicy po zmroku."

Poprzednia akcja przyniosła sukces w postaci odnowienia, aż 12 opuszczonych miejsc w całej Polsce.




W tym roku Teresa Latuszewska-Syrda, prezeska fundacji Urban Forms, która jest partnerem merytorycznym akcji zachęca wszystkich Polaków do wzięcia udziału w tym jak szlachetnym przedsięwzięciu.

„Polska to piękny kraj, ale to piękno jest często ukryte”






Dlatego każdy z nas może zdecydować jakie miejsce zostanie odnowione. Co należy zrobić? Wystarczy wejść na https://www.witajpieknapolsko.pl/ i przejść przez kolejne kroki zgłaszając miejsce jakie uważamy, że wymaga odnowienia. Potem wystarczy znajomych i sąsiadów przekonywać by głosowali na dane miejsce. Wygrywają oczywiście miejsca, które uzyskają największą liczbę głosów. A dla półfinalistów marka Cif przygotowała niespodzianki w postaci zestawów środków do czystości jakie znajdą uznanie u każdej pani domu i nie tylko.






Zachęcam Was do udziału w akcji. Zwiedzając nasz piękny kraj, zwłaszcza teraz porą wakacyjną na pewno napotkacie miejsca jakie utraciły swój urok, a jakie warto odnowić. Polecajcie akcję znajomym, fajnie jak zamieścicie o niej info w sowich sm.


pozdrawiam - Magda

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajna akcja w której skorzystać może tak wiele osób, przecież ładniejsze miejsca sprawia że lepiej sie poczujemy.

    OdpowiedzUsuń
  2. O akcji nie słyszałam, natomiast produkty dobrze znam i używam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten płyn do kuchni, jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te produkty, bardzo ułatwiają sprzątanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam to mleczko do czyszczenia Cif ;)
    co do akcji to super sprawa, pomyślę, co można zgłosić w mojej okolicy

    OdpowiedzUsuń
  6. Cif ma naprawdę dobre produkty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te produkty, stosuję je do czyszczenia łazienki i kuchennych powierzchni. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie przyjemne z pożytecznym. Bo sprzątanie jest przyjemne, a dokładniej efekt końcowy. Stosuję cif od lat, jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama stosuję produkty Cif, faktycznie są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli jest taka akcja to chyba marketing zaspał żeby ją ogłosić medialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O , jaka ciekawa akcja, warta reklamy :-)
    Produkty są dobre, ale nie widać tej akcji w mediach ?

    OdpowiedzUsuń
  12. mleczko cif jest kultowe, zawsze u mnie gości a akcja super, być moze zgłoszę coś ze swojej okolicy

    OdpowiedzUsuń
  13. O akcji nie słyszałam, ale mam ich produkty, nawet dziś opróżniłam dwa. Bardzo dobrze czyszczą szczególnie płyny do kuchni!

    OdpowiedzUsuń
  14. Te produkty są ekstra, bardzo mi odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń