1 czerwca 2019

NOTINO LOVES POLAND ROADSHOW I ZAPRASZA NA SPOTKANIA W KATOWICACH, KRAKOWIE ORAZ WROCŁAWIU! NIE MOŻE I CIEBIE TAM ZABRAKNĄĆ

Witam

Nie tak dawno informowałam Was o zmianie nazwy dość znanej w Polsce drogerii internetowej iperfumy. Dla niewtajemniczonych przypominam, że teraz to miejsce widnieje pod nazwą Notino

Z tej okazji my klienci możemy jedynie skorzystać, ponieważ drogeria przygotowała sporo rabatów, promocji, więc grzech byłoby nie skorzystać. A uwierzcie to miejsce wychodzi naprzeciw naszym potrzebom i szczyci się szerokim asortymentem znanych marek kosmetycznych z całego świata. Oprócz wiodących marek perfum, w drogerii mamy spory wybór produktów do pielęgnacji ciała, włosów, do wykonania makijażu oraz zapachy do domu w tym świece, woski itd. Drogeria ta nie skupia się jedynie na kosmetykach dla pań. Dla panów oraz dzieci także znajdziecie wiele ciekawych marek.

Drogeria obecnie działa w 22 krajach. Jest największym beauty e-shopem w Europie. Posiada 55 000 produktów, 1150 marek.




Sama kupując kosmetyki online często zastanawiam się nad najodpowiedniejszym np.: szamponem, który sprawnie usunie pojawiający się łupież, balsamem do skóry suchej czy zapachem.
Zamawiając, często mam zagwozdkę bo mając do wyboru tak szeroki asortyment w każdym dziale jest mi trudno podjąć decyzję sprawnie.

Drogeria podchodzi profesjonalnie do każdego klienta, dba jednym słowem o jego dobro. 
Po złożeniu zamówienia, witam na kolejny dzień kuriera. Często mogę wybrać jakiś gratis np.: mini perfumetkę lub próbkę innego kosmetyku. Dodam koniecznie, że przy kilkukrotnym zamówieniu moje produkty nie uległy zniszczeniu. Pracownicy z precyzją przygotowują przesyłki, często zabezpieczając je np.: taśmami lub folią bąbelkową. 

Nietrafione zakupy można zwrócić do 90 dni od daty zakupu. 




Z początkiem czerwca odbędą się eventy, które zaplanowano w trzech miastach: Katowicach, Krakowie oraz Wrocławiu. 

Oczywiście jako mieszkanka Krakowa nie może mnie zabraknąć 7 czerwca na evencie, który będzie trwał w godzinach 16-19. W tym dniu perfumeria Kraków mam nadzieję, że zapełni się po brzegi ponieważ szykują się atrakcje z których warto skorzystać: dla pierwszych 300 klientów przygotowano prezent przy każdy zakupie o wartości 60 zł. Można także zostać posiadaczem Notino Suprise box, wystarczy zrobić zdjęcie sklepu i je udostępnić.
Poza tym możemy załapać się na makijaż z marką Lancome.




Pod tym linkiem https://www.facebook.com/ zapoznacie się ze szczegółami. 





Obecnie w Polsce mamy do dyspozycji 6 miast w których spotkać możemy stacjonarne sklepy Notino (Kraków, Poznań, Warszawa, Katowice, Gdańsk i Wrocław). Drogeria zajmuje się pomocą w postaci darowizn i przekazuje je dla osób, którym nie powiodło się w życiu. 

Dzięki tej drogerii udało mi się poznać perfumy, o których mogłam tylko marzyć. W ostatnich miesiącach moja kolekcja zapachów znacznie wzrosła, o czym świadczy fakt, że w tym miejscu nie kupicie podróbek, a jedynie oryginalne zapachy.

Mam nadzieję, że 7 czerwca w Krakowie w Bonarce spotkam koleżanki blogerki, które jak ja pasjonują się światem urody. Do zobaczenia:)


pozdrawiam 

22 komentarze:

  1. Najbliżej mam do Krakowa, choć to nadal blisko 2h jazdy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybym mieszkała bliżej to na pewno pojawiłabym się w eventach w Krakowie czy we Wrocławiu

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym miała bliżej, na pewno bym się na taki event wybrała 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że u mnie nie będzie, a swoją perfumerie mają :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat kończą mi się perfumy więc ta informacja na wagę złota

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziałam, że jest też we Wrocławiu. Chętnie odwiedzę przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Wrocław to fajnie, moje miasto:) No i nie wiedziałam nic o zmianę nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie duże drogerie, bo wybór produktów jest zdecydowanie większy

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz więcej osób korzysta ze sklepów internetowych, w tym z drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że wszystkie te eventy są tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm wszystko troszkę dalekoo ode mnie i jeszcze w tygodniu :( a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam nawet że są w Bonarce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To na południu, a na północy nie ma....

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie eventy to super sprawa. Szkoda tylko, że mam tak daleko...

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam ją ostatnio w Katowicach!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Eventy są fajne, szkoda, ze mi nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Do Krakowa mam bardzo blisko, może zaglądnę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja babcia mieszka w Krakowie. Może się wybiorę.^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tych sklepów :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam, u mnie niestety nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietnie, że organizuja takie eventy. Pomysł mi sie bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nie w Warszawie :(

    OdpowiedzUsuń