3 czerwca 2019

OWOCOWA PIELĘGNACJA WŁOSÓW /POLLENA SAVONA/

Witam

Podczas gorących dni przestawiam się na owocowe szampony do mycia włosów. Wyjątek stanowią specjalistyczne, kiedy niespodziewanie dopada mnie problem związany ze skalpem lub samymi włosami.

Po upalnym dniu kiedy udaję się na wieczorną toaletę nie ma zmiłuj się, muszę koniecznie myć włosy (co drugi dzień) ponieważ bardzo szybko się przetłuszczają i zwyczajnie stają się przyklapane i nieświeże.

Przy zbliżającym się letnim czasie drogeryjne szampony mi służą. Nie wymagam od nich specjalnej pielęgnacji bo od tego mam odżywki. Oczekują od nich jedynie dobrego oczyszczenia, odświeżenia i zmycia ze skalpu sebum.

Zdaję sobie sprawę, że naturalne szampony są dużo lepsze i polecane. Jednak zdanie na ich temat mam już wyrobione od dawna i wiem, że nie są dobrym rozwiązaniem przy włosach jakie mam, czyli cienkich.

Na letni czas dla tych, którzy podobnie jak ja stosują zwyczajne szampony mam propozycję w postaci dwóch szamponów Pollena Savona, owocowa pielęgnacja.







Takimi kolorowymi szamponami łazienka zawsze zyskuje wizualnie, dlatego lubię umieszczać takie opakowania na widoku. Jak widać te dwie propozycje łatwo można rozróżnić chociaż buteleczki są identyczne. Wersja pomarańczowa to szampon do włosów normalnych z ekstraktem marakui, a bliźniacza buteleczka mieści szampon do włosów przetłuszczających się z ekstraktem z limonki.


Szampony pachną naturalnie, nie wyczułam w nich nic chemicznego lub sztucznego. Podczas nakładania na włosy te zapachy jedynie umilają kilkuminutowe mycie. Piana jaka się wytwarza skrupulatnie usuwa wszelki brud oraz środki do stylizacji jakich używam tj. lakier i czasami piankę. Nie jest obfita. łatwo się daje spłukać.





Szampon FAMILIJNY owocowa pielęgnacja witalność i blask /marakuja/
Szampon FAMILIJNY z serii owocowa pielęgnacja przeznaczony jest do mycia włosów normalnych. Zawiera ekstrakt z marakui o odżywczych i pielęgnacyjnych właściwościach. Regularnie stosowany szampon poprawia kondycję włosów i nadaje im naturalny wygląd. Włosy po umyciu łatwo się rozczesują, a po wyschnięciu są błyszczące i puszyste. Dodatkową zaletą jest piękny, aromatyczny zapach.


Szampon FAMILIJNY owocowa pielęgnacja energia i blask /limonka/
Doskonale zna potrzeby włosów przetłuszczających się, dlatego przeznaczono go do codziennej pielęgnacji. Będziesz pamiętać w czasie mycia o zawartym w nim ekstrakcie z limonki dzięki świeżemu, ożywczemu i pełnemu energii zapachowi. Zastosowanie specjalnych kondycjonerów sprawia, że włosy po umyciu lepiej się rozczesują i układają. Regularne stosowanie szamponu FAMILIJNY owocowa pielęgnacja energia i blask wzmacnia włosy oraz sprawia, że stają się bardziej błyszczące, puszyste, świeże i lekkie.





W trakcie stosowania obu szamponów nie spotkała mnie z ich strony żadna przykra sytuacja. Szampony chociaż drogeryjne, okazały się być na tyle delikatne, że nie wywołały skutków ubocznych w postaci np: łupieżu lub przesuszenia na długości włosów.

Szampony posiadają pH neutralne dla skóry oraz zostały przetestowane dermatologicznie.

W ich składach znajdziemy kondycjonery czyli substancje o działaniu doraźnym, które maskują uszkodzenia włosów.

Jak na moje potrzeby w chwili obecnej, gdzie nie mam problemów skórnych te szampony sprawdzają się bardzo dobrze. Po umyciu włosów uzyskuję dobrze domyte włosy, nie puszące się, dające się ułożyć. Po wyschnięciu kosmyki odstają od skalpu, nie muszę ich wtedy obficiej niż zwykle spryskiwać lakierem by uzyskać pełniejszą 
fryzurę.

Szampony są ogólnodostępne, dostaniecie je w niewygórowanych cenach. Są wydajne o żelowych gęstościach. Według mnie mogą ich używać całe rodziny.

Pollena Savona od wielu lat jest na rynku kosmetycznym. Cieszy się sporym uznaniem, głównie w starszym pokoleniu, czego przykładem są np: moi rodzice, którzy do tej pory używają różnych kosmetyków. Ja sama z sentymentu wracam głównie do szamponów Familijnych i mydeł w płynie. 


Pollena Savona

pozdrawiam - Magda


22 komentarze:

  1. U nas też pojawiają się familijne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mieliśmy pojęcia, że Pollena oferuje szampony - zatrzymaliśmy się (jak dinozaury) kilka lat temu na środkach piorących :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam Familijny szampon w dużej butli i używam raz na jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie zapach marakuja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam tę markę z czasów dzieciństwa, czasem warto wrócić do takich marek

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam szampon familijny z czasów dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skuszę się na te szampony :) Pamiętam z dzieciństwa rumiankowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają apetycznie :) szkoda że nie można tego zjeść hah
    Pozdrawiam
    Ps. W gorące dni, najlepiej działa zimny prysznic

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że Pollena nadal istnieje. Może dlatego, że nie mieszkam w PL. Produkt godny uwagi

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych szamponów ale pewnie kiedyś je sprawdzę

    OdpowiedzUsuń
  11. W rodzinnym domu je miewałam, zapach mnie powala ^^ Uwielbiałam je jako dzieciak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki z tradycją i historia Lubie takie

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam, że szampony familijne były całkiem fajne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szampon Familijny to taki klasyk, zawsze stał w łazience u babci, a ja często mylam nim włosy jako dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrycja Sz.04 czerwca, 2019

    Wypróbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten marakujowy - całkiem fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez lubię owocowe szampony i ich piękne zapachy, zwlaszcza latem :) Są bardzo orzezwiajace :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Katarzyna Węgrzyn05 czerwca, 2019

    Zupełnie zapomniałam o tej firmie. Bardzo chetnie po latach spróbuje, kusi ten żółty :)

    OdpowiedzUsuń