31 lipca 2020

KOFEINOWY SZAMPON DLA MĘŻCZYZN ALPECIN HAIR C1

Witam 

Nadeszło upragnione letnie ciepełko na jakie czekałam tego roku dość długo. Niby zima była ciepła, potem temperatura także na sporym plusie, ale to nie było to. Ja czekałam na upał jaki znoszę całkiem dobrze.

Stronię od godzin na słońcu kiedy jest ono najmocniejsze, ale sporo i tak przebywam na świeżym powietrzu.

Taka pogoda niestety skłania nas do częstszego mycia włosów bo skalp wytwarza automatycznie więcej sebum. Mąż pomimo, że ma oczywiście krótsze włosy od moich, ale spina je w mini kucyk jest zmuszony do codziennego ich mycia. Od paru tygodni stosuje Alpecin Hair Energizer Coffein Shampoo C1 szampon kofeinowy dla mężczyzn stymulujący wzrost włosów.

Jest to bardzo przyjemna opcja ponieważ nie tylko pielęgnuje włosy, ale wpływa na ich porost. Szampon można zakupić na Notino.pl Do wyboru są dwie pojemności 75 ml oraz 250 ml. U nas pojawiła się opcja ta druga.





Opcję szamponu dla mężczyzn zaprojektowano według nas znakomicie. Szary ciemny kolor ergonomicznej buteleczki pasuje do tej płci, a czerwone dodatki jedynie akcentują i ożywiają całość. 

Zamykanie na klik jest bardzo szczelne i mocne, ale dla każdego pana stosującego ten szampon nie jest to przeszkodą, ponieważ bez trudu go otworzą nie łamiąc paznokci jak my kobiety:)




Właściwości:

  • wzmacnia cebulki i eliminuje wypadanie włosów
  • po zastosowaniu włosy rosną szybciej
  • wzmacnia włókna włosa
  • dla widocznego efektu gęstszych włosów

Skład:

  • kofeina – aktywuje cebulki włosów, przedłuża i wspomaga fazę wzrostu włosów
  • cynk i niacyna – wspierają zdrowie cebulek włosów
  • nie zawiera silikonów

Alpecin Hair Energizer Coffein Shampoo C1 ma typowo męski zapach, dość delikatny, rześki o jasno niebieskiej barwie. Podczas mycia nie zapienia się mega obficie, ale na tyle wystarczająco, że można nim przez około 2 minuty wykonać sobie masaż. Ten czas jest zalecany i mąż u nas się tego trzyma ponieważ w ciągu jedynie 120 sekund kofeina, cynk i niacyna przenikną bezpośrednio do mieszków włosowych, wzmacniając je. 

Ponadto szampon nie zawiera silikonów, dzięki czemu nie osłabia nadmiernie włosów. 





Do samej pielęgnacji nie mamy najmniejszych uwag. Ten szampon dokładnie myje skalp, nie wysusza go, a włosy są nawilżone, świeże i sypkie. Nawet te dłuższe co u niektórych panów gładko dają się rozczesać i ułożyć według zachcianki. Odnośnie wzrostu to widzimy małe baby hair tuż nad czołem, nie jest ich cały "las", ale są widoczne, a to znak, że szampon odpowiednio zmusił cebulki do pracy, stąd takie, a nie inne wyniki.

pozdrawiam - Magda

15 komentarzy:

  1. bardzo lubię ten szampon, sama używam go 0obecnie co kilka myć na zmianę z innymi aby wzmocnił moje cebulki . działa

    OdpowiedzUsuń
  2. O, nie słyszałam nigdy o tym szamponie, zainteresował mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kofeiną? Ciekawe co to daje dla włosów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym szamponie, nawet chyba nie widziałam takiego opakowania. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego szamponu, choć markę kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz go widzę :) Ale po recenzji stwierdzam, że to warty wypróbowania produkt

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampon jest w ostatnim czasie bardzo popularny, mimo tego że jest dla mężczyzn, to sporo kobiet go stosuje. Dobrze, że się sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu coś nowego i ciekawego :) Kolejny produkt do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę, ale gdyby mój taki miał, pewnie bym mu podkradała co jakiś czas :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie wygląda jak jakiś płyn do samochodu ,bardzo męski ;) nie znam tej marki ,chętnie przyjrzę się jej bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo ostatnio czytaliśmy o tym szamponie i były to same dobre opinie. Chętnie spróbujemy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam już wcześniej o tym szamponie, polecałam nawet moim panom, aby spróbowali, czy czasem nie będzie to strzał w dziesiątkę dla nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam ani nie czytałam wcześniej o tym szamponie. Może podaruje go bratu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że szampon dla panów spełnia swoje zadanie. To w tym wszystkim najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szampon zdecydowanie nie dla męża ponieważ Jemu włosy rosną bardzo szybko nawet przy zwykłym familijnym szamponie :D

    OdpowiedzUsuń