29 lipca 2020

MOJA WISH LIST NOWOŚCI ZAPACHOWYCH NA NOTINO.PL

Witam

Perfumy zaraz po butach i torebkach są najchętniej kupowane przez praktycznie każdą kobietę. To my lubujemy się w różnych bukietach. Czasami trzymamy się ściśle jednej kategorii, albo przyodziewamy się w zapachy stosowne do danej okoliczności i wtedy zgadzamy się na różne połączenia nut.

Dla siebie wybieram kompozycje głównie kwiatowe oraz owocowe. Teraz w sezonie letnim trzymam się tych bukietów i tylko one towarzyszą mi na co dzień.

Po latach poznawszy swoje koleżanki nie wspominając o siostrze, mamie czy kuzynkach doskonale wiem co 'wylewają na siebie'. 


Dobrym pomysłem chcąc podarować w prezencie bliskiej osobie zapach jest poznanie jej ulubionej marki jaka sprawdza się u niej od lat. U kilku osób osobiście to zweryfikowałam, co przyniosło  pozytywne trafienia. Obecnie z łatwością dobieram i to sprawnie ukochane perfumy dla bliskiej mi osoby i widzę zawsze promienny uśmiech na jej twarzy:)

W bestsellerowej drogerii Notino.pl  z której korzystam w ostatnim czasie ukazały się nowości zapachowe. Na jej podstawie skomponowałam letnio-jesienną wish list perfum jakie chciałabym poznać.





Blumarine Les Eaux Exuberantes Cheers on the Terrace
woda toaletowa dla kobiet


Głowa:borówka, liczi, grejpfrut, kwiat liczi
Serce: róża, konwalia, wino musujące
Podstawa: piżmo, paczuli, drzewo cedrowe
Grupy zapachów: owocowe, kwiatowe, szyprowe


Blumarine Les Eaux Exuberantes Mon bouquet Blanc
woda toaletowa dla kobiet


Głowa: bigaflower™
Serce: ylang-ylang, róża celtycka, osmanthus
Podstawa: ciborowate, paczuli, fasola tonka
Grupy zapachów: kwiatowe, aldehydowe


Blumarine Les Eaux Exuberantes Kiss me on the Lips
woda toaletowa dla kobiet


Głowa: czarna porzeczka, różowy pieprz, bergamotka
Serce: piwonia, jaśmin, korzeń irysa, karmel
Podstawa: piżmo, wanilia, paczuli
Grupy zapachów: orientalne, owocowe, kwiatowe


Dwa perfumowane spraye do ciała dla kobiet:

Victoria's Secret Wild Blooms Wild Primrose 
Victoria's Secret Wild Blooms Passion Flowers





woda toaletowa dla kobiet



Yves Saint Laurent Mon Paris Intensément
woda perfumowana dla kobiet





woda perfumowana 

75 ml + woda perfumowana 5 ml + perfumowane mleczko do ciała 100 ml



Kilka porad jak dobrać odpowiedni perfum:

Perfum należy dobierać według: 
  • okazji
Do pracy pasują kompozycje kwiatowe i owocowe. 
Na wieczór ciężkie zapachy. Na siłownię świeże, żywe zapachy cytrusowe.
  • pory dnia
Rano delikatne wody toaletowe. Wieczorem kadzidlane, ciężkie wonie piżmowe.

• pory roku. 

Latem lżejsze zapachy, wody cytrusowe, zimą kwiatowe i orientalne. Wiele perfum ma swoje wersje limitowane letnie.

Ciekawostki na temat perfum:

Nie powinno się mieszać zapachów różnych kosmetyków.
Po trzech miesiącach człowiek przyzwyczaja się do zapachu i przestaje go czuć, dlatego jest to dobry moment by zmienić go na inny.


Testując zapachy nie należy się sugerować ich zapachem na ubraniu, czy na pasku papierowym. Zapach perfum ma podkreślić indywidualny zapach człowieka, w pełni rozwija się na skórze po paru godzinach dlatego warto dać mu szansę.


Miejsca, które należy spryskać zapachem to: przegub dłoni, szyja, kark. Ja osobiście lubię czasami jedną mgiełką psiknąć włosy:) 



Macie swoje ulubione bukiety? Znacie coś z mojej listy?

pozdrawiam - Magda

19 komentarzy:

  1. Mugler również mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jeszcze nigdy nienrobilam zakupow na notino. A perfumy mnie kusza u nich

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe propozycje! Ja lubię świeże, orzeźwiające i owocowe aromaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna lista, życzę szybkiej realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby ci się udało zrealizować tą listę. Ja nie potrafię po opisie zapachu zdecydować.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie coś kupić tak mi zapachniało ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawi mnie zapach Nomade :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnego zapachu z Twojej listy 😊 tak samo jak Ty lubię psiknąć sobie perfumem na włosy 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Passion flowers brzmi bardzo ciekawe, nuty zapachowe są zachęcające:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego z tych zapachów, ale kwiatowe wydają się idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Angel też bym widziała na swojej toaletce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach to zmysł który rządzi i moim życiem. Mój że coś wybiorę z twoich propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach to zmysł który rządzi i moim życiem. Mój że coś wybiorę z twoich propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nuty konwalii zawsze mnie przyciągną, uwielbiam otaczać się ich zapachem, dlatego z przyjemnością poznaję perfumy, które je w sobie zawierają. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. z Victoria's Secret mam mgiełkę ale inną , jest mega. Ta "dzika" seria mnie bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tych zapachach, ale przyznaję, że znalazłam ty dwa, które chętnie bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam angel ale moją prawdziwą miłością jest alien, zupełnie inny ale przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo ciekawa nowości Angel

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna lista własnie skończyłam Moon Paris i bardzo ubolewam bo to przepiękny zapach. Mam jeszcze z tych Nomade i to atom trwałości jednak ma w sobie mech drzewny i jest ostry. Tylko na chodne dni.

    OdpowiedzUsuń