21 grudnia 2020

ZANIEDBANE STOPY? POLECAM KREMY OD FARMAPOL /PODO CREM/

Witam

Łapiecie się za głowę kiedy zaczyna doskwierać wam chropowata i zaniedbana skóra na stopach? Nawet teraz kiedy chodzimy w kozakach i mogłoby się wydawać, że problemu niby nie widać, to sama świadomość, że stopy są w opłakanym stanie mi przynajmniej taki defekt by bardzo przeszkadzał.

Dlatego etap kiedy miałam stopy w opłakanym stanie mam już dawno za sobą od kiedy wygrała u mnie systematyczność jaką wprowadziłam w pielęgnacji tej części ciała. Dziś mam dla was nowości od Farmapolu. Marka Podocrem oferuje 6 różnych kremów do stóp jakie mogą zmagać się z różnymi problemami. 




PODOCREM DEO: Profesjonalny krem zwalczający problem potliwości i przykrego zapachu stóp.


SKŁADNIKI AKTYWNE
Ekstrakt z szałwii, ekstrakt z aloesu, mocznik, olejek awokado, cynk organiczny, tlenek cynku, gliceryna.

Podocrem DEO to krem zwalczający problem nadmiernej potliwości oraz przykrego zapachu stóp. Posiada silne właściwości dezodoryzujące i odświeżające. Działa bakteriobójczo oraz hamuje wydzielanie związków lotnych o nieprzyjemnej woni. Dodatkowo pielęgnuje i wygładza skórę stóp. Najlepszy efekt deodoryzujący i pielęgnacyjny uzyskuje się przy regularnym stosowaniu.
Może być stosowany przez diabetyków.

PODOCREM RAPID Profesjonalny krem do ekspresowej regeneracji skóry Twoich stóp


SKŁADNIKI AKTYWNE
Mocznik, olejek z awokado, ekstrakt z rokitnika, ekstrakt z alg morskich, alantoina.

Podocrem Rapid to skoncentrowany krem do zadań specjalnych, wymagających intensywnej i jak najszybszej regeneracji. Idealny dla osób aktywnych, sportowców, tancerzy i podróżników. Sprawdzi się zawsze tam, gdzie skóra stóp narażona jest na uszkodzenia – obtarcia, odciski, ale także na nadmierne pocenie. Krem przyspiesza regenerację drobnych ranek, obtarć i odcisków. Z kolei efekt natłuszczający kremu zapobiega dalszym uszkodzeniom skóry. 
Krem może być stosowany przez diabetyków.

PODOCREM CARE FORTE Profesjonalny krem do intensywnej pielęgnacji skóry Twoich stóp



SKŁADNIKI AKTYWNE
Lanolina, Tlenek cynku, D-pantenol, Bisabolol, Olejek eukaliptusowy, Olejek lawendowy, Olejek tymiankowy, Olejek rozmarynowy, Mentol, Kamfora, Gliceryna.

Podocrem Care Forte to bogaty krem do codziennej pielęgnacji i regeneracji wymagającej skóry stóp. Skuteczny przy skórze bardzo suchej, swędzącej, łuszczącej się i pękającej. Intensywnie nawilża i natłuszcza, kompleksowo odbudowując warstwę lipidową skóry. Krem stanowi najlepszy wybór dla osób o zgrubiałym i rogowaciejącym naskórku u stóp. Przy regularnym stosowaniu stopy stają się gładkie i nawilżone. Może być stosowany przez diabetyków.



Każdy krem przeznaczony jest do pielęgnacji stóp z tym, że proponowane kolejno tubki mają swoje odpowiednie przeznaczenie. Kremy mieszczą się w kartonikach z ulotkami. Same tubki są wytrzymałe, zamykane na wygodny klik. 

Mając taką tubkę stojącą na głowie na nocnym stoliku zawsze komfortowo mi się z niej korzysta, bo krem znajduje się tuż przy wylocie. 

Ogólna szata graficzna także została przeze mnie pozytywnie odebrana. Kolory czcionek fajnie odróżniają kremy od siebie przez co istnieje małe prawdopodobieństwo pomyłki podczas aplikacji. 75 g jest bardzo wydajne, nawet kiedy czasami pozwalam sobie użyć wersji forte na kolana czy łokcie, gdzie skóra lubi mocniej się przesuszać. 



Podocrem DEO zawiera 25% substancji aktywnych (ekstrakt z szałwii, ekstrakt z aloesu, mocznik, olejek awokado, cynk organiczny, tlenek cynku, gliceryna). Ta propozycja praktycznie jest bezzapachowa w kolorze ecri? zwarta i wygodna przy smarowaniu. 
Chodzę w różnego rodzaju obuwiu, zdarzają się te ze skórki, ale i tak zwane syntetyki. Odkąd zaczęłam posiłkować się tą wersją zauważyłam, że potliwość znacznie spadła i nie muszę dodatkowo odświeżać obuwia specjalnym preparatem. 

Podocrem RAPID zawiera 35% substancji aktywnych (mocznik, olejek z awokado, ekstrakt z rokitnika, ekstrakt z alg morskich, alantoina). W barwie jest mocno żółty i wykazuje się konkretną konsystencją. Jest bezzapachowy. Prawdę pisząc, nie korzystałam z niego jeszcze w pełni ponieważ, nie miałam problemów ostatnio z otarciami. Za to sprawdził się przy pękających piętach, gdzie zauważyłam drobne pęknięcia. Podczas kilkudniowych intensywnych dziennych sesji potrafił zregenerować skórę.

Podocrem FORTE zawiera 30% substancji aktywnych (bisabolol, lanolina, tlenek cynku, D-pantenol, kompozycja olejków eterycznych, gliceryna). Jedyna zapachowa opcja z której uwalniają się olejki eteryczne. Konsystencja ciężka, tłustawa i zostawiająca film. Po nałożeniu na stopy warto ubrać skarpetki by nie brudzić pościeli lub podłogi. Jest to moja ulubiona wersja z całej trójki. Efektywnym działaniem sprawnie radzi sobie z przesuszoną skórą natłuszczając ją i przy okazji odbudowując warstwę lipidową.





Marka Podocrem dostępna jest na pewno w aptekach jak i w wybranych drogeriach. Ceny wahają się w przedziale 15 - 24 zł, ale i tak sądzę, że nie są wygórowane w stosunku do działania każdego z kremów. Moja rekomendacja powinna was zachęcić do sięgnięcia po dany krem prawidłowo dobrany do dolegliwości.

pozdrawiam - Magda

11 komentarzy:

  1. Systematycznie dbam o swoje stópki, ale chętnie przyjrzę się, co proponujesz...

    OdpowiedzUsuń
  2. To coś dla mnie. Ostatnio zupełnie pomijam pielęgnację stóp, co widać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuję. Od dawna używam kremów pewnej Szwedzkiej marki, może nadszedł czas na zmianę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę z blogów i chętnie bym wypróbowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam te produkty z blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkty kojarzę, ale nie używałam ich,ponieważ jeszcze nie skończyłam starszych produktów

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie świetnie się spisują.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto dbać o stopy systematycznie, bo potem na wiosnę problem...
    krystynabozenna

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam tych kremów, ciekawa seria. Lubię wieczorami wcierać sobie w stopy różne mazidła i odpoczywać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super produkt :) Aloes świetnie się sprawdza w tego typu sprawach

    OdpowiedzUsuń