29 maja 2021

PALETKI DLA BRĄZOWOOKICH - MOJE PROPOZYCJE WIOSNA-LATO 2021

Witam

Uff ... pandemia jak na razie słabnie, a obostrzenia są luzowane. Maseczki jakie były zmorą dla wielu z nas są mocno już ograniczone, a my kobiety możemy od nowa zacząć nosić pełen makijaż. W związku z tym stworzyłam listę must have paletek cieni do powiek.



Zanim przedstawię swój wybór to podam wam kilka wskazówek jak prawidłowo dobrać paletkę do koloru oczu.

Dla posiadaczek niebieskich oczu odpowiednie będą zimne odcienie (biele, khaki, szarości, czekoladowe), oraz pastelowe odcienie fioletu i jasne róże, również wszelkie odcienie niebieskiego będą się dobrze komponować na powiece, o ile będą jaśniejsze, niż naturalny kolor oczu.

Jeśli masz brązowe oczy, jesteś szczęściarą. Pasują do Ciebie niemal wszystkie odcienie cieni. Szczególnie korzystnie będziesz wyglądać malując oczy fioletowymi, grafitowymi i granatowymi odcieniami, również zieleń w postaci oliwkowej i pistacjowej doda Ci uroku, nie wspominając już o odcieniach złota. I ja właśnie do tej grupy należę:)

Do zielonych oczu najkorzystniejsze będą róże, brązy i fiolety, które podkreślą głębie spojrzenia.

Właścicielki piwnych oczu spokojnie mogą zaopatrzyć się w paletki w odcieniach miedzianych i brązowych. Poprawne tutaj będą też fiolety.

Mając brązowe oczy będę poruszać się w bezpiecznych odcieniach zieleni, grafitu oliwki. Zresztą zobaczcie same:


Essence Love What You Do - zawiera 9 cieni w ciepłych kolorach
  • kolory są dobrze napigmentowane i można je łączyć
  • pomaga stworzyć doskonały makijaż powiek
  • kremowa konsystencja łatwo się rozprowadza, dając naturalny efekt
  • kolory umożliwiają uzyskanie naturalnych przejść między odcieniami
  • paleta pomaga stworzyć wymarzony look

Rude Cosmetics The Roaring 20's Carefree:
  • mocno napigmentowane cienie
  • wyjątkowo piękne, naturalne kolory
  • paleta pomaga stworzyć doskonały makijaż powiek
  • zawiera matowe i połyskujące cienie
  • 20 cieni, które można ze sobą łączyć
  • kolory umożliwiają delikatne przejście między odcieniami
  • kolory długo się utrzymują na powiekach
  • idealne do stworzenia dziennego i wieczorowego makijażu



Rude Cosmetics C'est La VieIt's Our Secret

Odcień: biały, czarny, fioletowy, brązowy, niebieski, różowy, zielony, pomarańczowy, beżowy, żółty

Efektmatowy, perłowy, brokatowy
  • pigmentacja jest bardzo intensywna
  • odcienie łatwo łączyć
  • umożliwia bardzo zróżnicowany makijaż
  • do makijażu na dzień i na wieczór



Makeup Obsession Love Is My Drug

Odcień: biały, brązowy, różowy, złoty, pomarańczowy, beżowy, bordowy
Efekt: matowy, perłowy
  • tworzy naturalny makijaż oczu
  • ma naturalny kolor
  • odcienie łatwo łączyć
  • do makijażu na dzień i na wieczór
To tylko namiastka paletek jakie dopasowałam do moich brązowych oczu jakie znalazłam na Notino.pl


A jakie odcienie pasują do waszych oczu? 
Czy korzystacie z zasady jaką podałam na początku wpisu?

pozdrawiam - Magda

22 komentarze:

  1. Mam brązowe oczy, więc cieszę się, że mam spory wybór cieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Makeup Obsession Love Is My Drug to paleta totalnie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie niebieskie ale te kolorki sa cudne:0 cienie jak marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wparwdzie to nie dla mnie, ale bardzo ładne paletki pokazałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używam palet do malowania, ale to tylko dlatego, że nie umiem, muszę w końcu się zmotywować do nauki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory w paletkach :) Szkoda, że ja się nie maluję z braku czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tej drugiej paletki Rude, na swatchach wygląda świetnie, ale zastanawiam się, na ile jest to obróbka zdjęcia, a na ile rzeczywistość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnóstwo różu - uwielbiam takie kolory w paletach cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne paletki,właśnie takich kolorów używam najczęściej w swoich makijażach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem szczęściarą z brązowymi oczami, więc mam w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamy piwne oczy, do cieni jakoś nigdy nas nie ciągnęło, może dlatego, że miałyśmy problem z doborem koloru. Dzięki Twojemu wpisowi jesteśmy na dobrej drodze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Właściwie to zgadza się z tymi kolorami cieni, które używam do swoich niebieskich oczu. :) Najlepiej lubię się w lekkim różu + dodatkowo jakiś błysk. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój faworyt to Essence Love What You Do - zawiera 9 cieni w ciepłych kolorach. Cudna paletka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój faworyt to Essence Love What You Do - zawiera 9 cieni w ciepłych kolorach. Cudna paletka.

    OdpowiedzUsuń
  15. wow naprawdę dobra pigmentacja, paletka daje wiele możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  16. 2 bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  17. No tak wcześniej makijaż i tak zakrywała maseczka. Teraz można poszaleć z odcieniami kolorami. Sezon imprez okolicznościowych też tuż tuż. Wesela i inne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam brązowe oczy i chociaż nie mam żadnej z tych paletek, to wszystkie kolory mam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze jestem chora kiedy widzę takie paletki. Chciałabym mieć wszystkie :D Tylko oczu mam za mało :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam palety cieni! te są sliczne

    OdpowiedzUsuń
  21. Na co dzień zazwyczaj się nie maluję. Piękne kolory mają te palatki.

    OdpowiedzUsuń