31 maja 2021

SZAMPON NORMALIZUJĄCY DO WŁOSÓW PRZETŁUSZCZAJĄCYCH SIĘ Z PROBLEMEM WYPADANIA OD DERMEDIC

 Witam


W kwietniu zażegnałam zimowy problem wypadających włosów.

Zmiana diety, dobrane uważnie kosmetyki do pielęgnacji oraz suplementy z biotyną zdołały zahamować i pobudzić cebulki do wyrostu baby hair.

Do końca nie wiem jaka była przyczyna tego kryzysu. Wiedziałam jedynie, że nie warto siedzieć z założonymi rękami i czekać na cud? ... wdrożony plan okazał się sukcesem i oto dobrnęłam do marca z całkiem dobrym wynikiem.

Z kolei wiosna rozpoczyna w moim życiu aktywniejszy czas co powoduje szybsze wydzielanie się sebum na skalpie. Poszukując szamponu który zapewniłby mi zarówno rzadsze mycie jak i ciąg dalszy kuracji zapobiegawczej z wypadającymi włosami natrafiłam na szampon Dermedic Capilarte  normalizujący do włosów przetłuszczających się z problemem wypadania oraz z łojotokowym zapaleniem skóry.



Zadania szamponu:
  • Łagodnie oczyszcza skórę głowy
  • Stymuluje wzrost włosów i zapobiega ich nadmiernemu wypadaniu
  • Odżywia mieszki włosowe, wzmacnia łodygi włosowe
  • Reguluje i wycisza pracę gruczołów łojowych, ogranicza łojotok
  • Widocznie redukuje efekt tłustych włosów
  • Działa przeciwbakteryjnie i przeciwgrzybiczo
  • Przywraca równowagę mikrobiomu naskórka
  • Kiedy trafił na łazienkową półeczkę z kosmetykami od razu zajął główne miejsce. Swoją subtelnością zgasił inne opakowania nawet te krzyczące i kolorowe.

Szampon jest żelowy, transparentny pachnie bardzo świeżo. W trakcie mycia wytwarza miękką pianę, średnio się pieni. Dla lepszych efektów warto poświęcić mu parę minut i wykonać nim masaż skalpu.



W szamponie wyszczególniono składniki aktywne jak:

- kwas salicylowy, który ma szereg zastosowań. Między innymi działa przeciwbakteryjnie, ogranicza łojotok i przetłuszczanie się włosów
- cynk PCA, normalizuje produkcję sebum i przywraca równowagę skóry przy mieszkach włosowych
- PilotantumTM, Niacynamid i Sokiem z brzozy wzmacniają łodygi włosowe, ograniczając ich wypadanie



Jakie efekty przyniosło mi miesięczne stosowanie Capilarte szamponu normalizującego?

Dla skalpu szampon jest w zupełności bezpieczny, nie podrażnia go nie wywołuje łupieżu i innych dolegliwości. W moim przypadku w małym stopniu wyregulował pracę gruczołów łojowych. Jedynie o niespełna dzień wydłużył świeżość włosów. Sebum do końca nie zostało ustabilizowane, nadal mam tendencję do przetłuszczania, a to dopiero początek cieplejszych pór roku. Obawiam się, że latem jego stosowanie nie będzie skuteczne i skalp nadal będzie się za często przetłuszczał.

Na same włosy miał dobry wpływ. Resztki lakieru czy pianki dawały się sprawnie usuwać, włosy dobrze były oczyszczone też z innego brudu.

Oceniłam go także pod względem nadmiernego wypadania, a raczej profilaktyki. Jest nieźle, mam wrażenie, że włosy zostały wzmocnione. W trakcie rozczesywania po myciu lub po porannym upięciu wyliczam nieliczne jakie zostają na szczotce.

Szampon oceniam wysoko mimo, że nie zmniejszył wydzielania sebum. Za to, okazał się być łagodny dla skalpu, wzmocnił cebulki włosowe, ładnie świeżo pachnie, włosy po jego umyciu są doczyszczone i niewysuszone.

Lubię nim masować skalp, wytwarza się wtedy miękka nie za duża piana, która myje włosy i oczyszcza skalp.

Przebadany klinicznie i trychologicznie. Posiada hypoalergiczną wodę termalną.

Znacie domowe sposoby na przetłuszczające się włosy?
Ja co roku od wiosny do jesieni walczę z tym, ale bez większych osiągnięć.

Dzisiejszy opisany szampon jak i inne propozycje Dermedic znajdziecie na Notino.pl

pozdrawiam - Magda

12 komentarzy:

  1. Ooo powiem szczerze, że chyba nawet nie wiedziałam, że Dermedic ma również szampony do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam domowych sposobów, więc chętnie poczytam rady innych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie niestety ten problem powrócił. Kojarzę ten szampon, bo moja mama go używała i była zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. O Notino słyszała już sporo dobrego, muszę przejrzeć ich ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarzę tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie miałam jeszcze żadnego szamponu od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi obiecująco. Myślę, że sprawdziłby się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. O marce słyszałam, ale nie miałam okazji używać tego szamponu. Mam to szczęście, że nie mam problemu z przetłuszczaniem się skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tego szamponu ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. To chyba byłby idealny szampon dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie stosowałam kosmetyków tej marki ale słyszałam o mnich naprawdę bardzo wiele pozytywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś miałam z tym wielki problem, ale po okresie dojrzewania mi przeszło. Jednak zrobiłabym sobie nim parodniową kurację :-)

    OdpowiedzUsuń